2012. december 23., vasárnap

*KE* sztorik

Sziasztok... Most nem új részt hoztam hanem Ke sztorikat.
Remélem tetszeni fog és a rész szerintem holnap jön és nem csak 1 hanem lehet hogy kettő is lesz. :D

Liam : mégis meddig akarsz velem telefonálni ? :)
Te : amíg le nem merül a telefonod .. :$
Liam : *mosolyog és rádugja a töltőre.* ♥



Te : Tudom, hogy már rég nem vagyunk együtt, de...ezt tudnod kell ; még mindig szeretlek , őrülten , őszintén és kimondhatatlanul szeretlek. :'(
Harry : Mi van?! Ilyenkor hiányzom, amikor mással látsz ? 
Te : Nem akartam beléd szeretni, de...az érzéseinket nem mi irányítjuk!
Harry csak hallgat, közben te egyre közelebb kerül hozzá. 
Kis idő múlva könnyes szemmel ezt mondja neked :
Harry : Várj, ezt tudnod kell! Ha még egy lépéssel közelebb jössz hozzám, akkor SOHA nem engedlek el!



Niall: gyere üss meg!
Te : bocs nem, állat védő vagyok.



Lou: Csukd be a szemed.! (:
Te: Oké..
*becsukja a szemét.*
Lou: Mit látsz.?
Te: Semmit.. ?!
Lou: Igen.. Na, valahogy így nézne ki az életem nélküled..♥



*Te és Harry randizni mentek. Egy gyönyörű helyre visz ahol minden tele van rózsákkal.
- Harry ez csodálatos.
- Nem ez nem ér fel veled. Te vagy a csodálatos. - mondja és megcsókolt. Természetesen te vissza csókolsz de közben elered az eső. Te hirtelen elhúzódsz tőle de ő vissza húz magához.
- Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az?
- Hogy esőben csókolózzak Harry Stylessal. És neked?
- Az hogy a tied valóra váljon.
- Akkor figyelj. - megcsókolod.*



Liam : Kicsim egy angyal áll előttem. 
Te : Oh olyan édes vagy . 
Liam : Én a kislányunknak mondtam. De te is az vagy, te az én angyalom vagy.*



 1D koncerten vagy, és persze az első sorban. Lou végig téged néz. A koncert végén rád mutat.
- Hogy hívnak?
- T/N.
- T/N your beautilful. - mondta majd elkezd neked énekelni. A koncert végén megadod a telefonszámod.



Liam és te.
Liam: Kegyetlen vagy.
Te: 
A kegyetlenség az, amikor közel enged valaki, majd eltaszít. Amikor megmutatja neked, milyen jó is lehetne, aztán újra ellök, te pedig ott maradsz összetörve a porban, teljesen kiszolgáltatva neki. Neki, aki szeret. De nem szeret annyira, hogy igazán az élete részévé válhass. Ezt tetted te is. Közel engedtél magadhoz majd elhagytál.
Liam: Sajnálom, féltem kimondani hogy SZERETLEK. 



Volt egy hatalmas veszekedésetek Zaynnel. Este elment a házadhoz de te nem nyitottál neki ajtót. Reggel amikor indultál a suliba, észrevetted hogy még mindig ott áll az ajtóban.
Te: Te az egész éjszakát itt töltötted? Megőrültél??
Zayn: Az egész életemet is itt tölteném ha azzal elérném hogy megbocsáss!! Sajnálom hogy veszekedtünk! Szeretlek!
*megbocsájtasz és megcsókolod.* (Emőke Balla ezt csak neked:D)



Te : Mit Nézel?
Harry : Téged :)
Te: És Mit Látsz? :$
Harry: Egy Lányt :)
Te: Egyet A Sok Közül akik oda vannak érted :(
Fiú :Nem :) AZ Egyetlent !!! ♥





Te: Furcsa ez a helyzet… mert én még szeretem őt, és nem akarom elfelejteni.
Lou: Mi ebben olyan furcsa?
Te: Ettől függetlenül szabadulni akarok a fájdalomtól. Attól a fájdalomtól, amit akkor hagyott hátra, mikor úgy döntött: nem akar már velem lenni.
Lou: Nagyon szereted?
Te: Az életemnél is jobban. Soha nem lesz már más… az olyan lenne, mintha megcsalnám, mintha hűtlen lennék hozzá.
Lou: Nincs igazad – rázta meg a fejét. – Attól még, hogy övé a szíved, szerethetsz mást. Mikor együtt voltatok, a barátaidat akkor is szeretted – csak nem úgy. Fogsz még mást is szeretni, csak nem annyira. És ha Ő úgy dönt, hogy szüksége van rád; belátja, hogy hibázott, te majd visszafogadhatod. De addig is… meg kell próbálnod tovább élni. Hidd el, rá fog jönni, hogy kellesz neki!
Te: De mikor?
Lou: Lehet, hogy holnap, de az is megeshet, hogy csak évek múlva. Ezért nem szabad megállnod. Élj tovább, ismerj meg új embereket, hiszen csak így jöhetsz rá arra, hogy tényleg Ő kell neked.



Niall: Hogy van angolul, hogy szeretlek?
Te: I LOVE YOU
Niall : Én is téged.. :$ *



Liam és Harry dumálnak...
Liam: Tudtad, hogy annak a lánynak nagyon tetszel?
Harry: És? Engem annyira nem izgat.
Liam: Te bolond vagy! Nagyon szép az a lány!
Harry: Van sok szép lány.. Amúgy annyira nem.. akkor Menj oda hozzá.
Liam: Neki te tetszel..
Harry: Ez van..
Liam: Figyelj, ha nem cselekszel, nem jössz rá, hogy mennyit ér az a lány, akkor egy idő múlva már másé lesz..
Harry: Nem fog soha érdekelni..:D
2 év múlva..
Harry: Nézd azt a lányt*-*
Liam: Az az a lány, aki beléd volt esve, 2 éve..
Harry: Úúú akkor most tuti felszedem, enyém lesz!:) Olyan szép..
Liam: Azt bizony nem fogod:) Ő a barátnőm:) Összejöttünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése