2012. december 3., hétfő

~25.rész 1. fele~ Medencézés
Sziasztok itt a kövi rész...
Köszönöm a komika és ismét várom őket ;)



- Jó reggelt hogy van? - kérdeztem.
- Az kell hogy mondjam egész jól. Lement a láza és azt mondja jobban érzi magát. De azért még szeretnénk ha bent maradna.
- Persze köszönjük, és be lehet menni hozzá?
- Persze. - gyorsan beszaladtam hozzá és a nyakába ugrottam.
- Jaj te ne ijesztgess. Jobban vagy?
- Ja.
- Hogy vagy haver? - kérdezte Liam mikor bejött.
- Jobban. - ekkor megcsörrent a telefonom.
- Szia Lou.
- Nessz hol vagytok? - hallottam ideges hangját.
- BSI kórházban.
- Mi van Zaynel?
- Most már semmi. Egyfolytában lázas volt de ma reggelre lement neki. - amint ezt kimondtam Lou kinyomta a telefont. Egy pár perc múlva a fiúk jöttek be Zayn szobájába.
- Hogy vagy? - kérdezte Niall két harapás közben.
- Jól. - a beszélgetés abba maradt mivel bejött az orvos.
- Jó napot. Mr. Roub vagyok. Meghoztam az eredményeket. Semmi különös baja nem volt. A láz az vissza térő lesz de akkor ezt a gyógyszert kell bevennie. És akkor most haza is mehet. - Zayn gyorsan elkészült mi pedig haza indultunk. Zayn egyből felszaladt a szobájába és lejött egy szál fürdőgatyába.
- Te meg mire készülsz? - kérdezte Lou.
- Megyek a medencébe.
- Azt meg a nagy fenéket mész te. Most jöttél ki a kórházból. - emeltem föl a hangom.
- De Nessz. Kint 1000 fok van. Léci. - olyan cuki szemekkel tud nézni. Nem mondhattam neki nemet.
- Csak akkor ha mi is mehetünk.
- Naná hogy jöhettek. - mindenki felment és áthúzta a fürdő cuccát. A srácok már nagyban a vízben voltak mikor én kimentem. Mikor kimentem miden szem rám szegeződött.
- Jól nézel ki. - szólalt meg Niall.
- Horan az Én csajom - mondta Liam és a víz alá nyomta a fejét. Leültem egy napozó ágyra és zenét kezdtem hallgatni mikor vizet éreztem magamon. Kinyitottam a szememet és láttam Liam áll fölöttem és a fejéről csurog rám a víz.
- Mire készülsz? - kérdeztem és egy huncut féloldalas mosolyt villantott. Felkapott az ölébe és a medence felé vette az irányt.
- Liam neee... Kérlek ne! - kiabáltam a fülébe de úgy tett mint aki meg sem hallotta. Bedobott a medencébe és röhögni kezdett. Mikor végre levegőhöz jutottam ordítozni kezdtem.
- Liam... - kicsit lebuktam a víz alá és úgy tettem mint aki vizet nyel. - Nem tudok úszni! - újra a víz alá buktam. Liam arcán kétségbeesettséget láttam. Elkezdett szaladni felém és beugrott a vízbe. Megfogta a derekamat és felemelt a víz felszínére.
- Csak vicceltem. - most én vágtam egy huncut mosolyt.
- Ezt most megbánod. - megfogott és elhajított a medence másik végébe. Nem tudom hogy ezt hogy csinálta mivel nem vagyok egy pehelysúlyú.
- Vízi bomba. - ugrott be mellém Harry és persze megint csupa víz lettem. Aztán jött Lou, Niall és Zayn. Már semmit nem láttam a sok víztől a szememben. Ki akartam mászni a medencéből de ekkor 2 kezet éreztem amik vissza húznak. Mikor vissza húzott egyből meg is csókolt.
- Most már mehetek? - kérdeztem de még mindig nem akart elengedni.
- Nem. Nem engedlek. - megint megcsókolt de akkor a fiúk lefröcsköltek minket.
- Jaj ne nyálazzatok már ennyire. - nyújtotta ki a nyelvét Niall.
- Miért ne!(?) - lefröcsköltem. Mikor vére kijutottam a napágyakhoz és megszáradtam a fiúk megtalálták a piát és a vízi pisztojokat. Ittunk is eleget de így viszont sokkal jobb volt a játék is.
- Srácok ne végre megszáradtam. - kiabáltam és próbáltam elszaladni előlük.
- Hát attól tartok hogy megint vizes leszel. - gúnyolódott Zayn és elkezdte a vizet lőni rá. Már csurom víz voltam mikor a srácok elmentek megtölteni a pisztolyt. Én ki akartam használni ezt. Oda osontam Harry mögé és már majd nem sikerült belöknöm mikor ismét kezeket éreztem a derekamon.
- Mire készültél drágám? - kérdezte Liam és megcsókolta a nyakamat.
- Hát bosszút akartam állni és belökni Harryt.
- Na ez most nem fog menni.
- Aham, szóval 5 -en 1 ellen. Oké. - rátettem Harry hátára a lábam és belöktem a vízbe.
- 1:0 ide. - mutattam magamra és adtam egy puszit Liamnek. Nagyon sokáig játszottuk ezt és a végeredmény 28:20 volt a fiúk javára. Elvégre még is ők voltak többen. Duzzogva mentem be és ültünk le enni.
- Ez nem ér ti többen voltatok. - csak mosolyogni tudtak ahogy én is. Csodálatos nap volt. Imádom ezeket a fiúkat. Nem tudom elégszer megköszönni az életnek hisz 5 Csodát kaptam magam mellé.


image


6 megjegyzés: