2012. december 17., hétfő

~2. rész~ Én mint One Direction koreográfus.


Sziasztok itt az új rész. Ezt a részt nagyon össze csaptam kérlek ne haragudjatok érte.
2 komi és 40 megjelenítés és hozom a kövit ;)



 Reggel a telefonom kezdett csörögni.
- Haló. - mondtam kómásan.
- Haló Kimberly Swanson? - mondta egy női hang.
- Igen tessék.
- A héten lenne egy fellépése amire most be kéne jönnie és gyakorolni. A fiúkkal meg majd a többit megbeszélik. - letette én pedig készülődni kezdtem. Beszéltem Emővel meg anyával és elindultam.
- Jó napot kívánok. - mondtam.- Kimberly Swanson vagyok.
- Á igen. Menjen előre aztán balra majd jobbra és menjen be a nagy ajtón. - úgy tettem ahogy mondta és mikor beléptem 5 embert találtam csak. Az az 5 ember 5 fiú volt akik rám is néztek.
- Kim? -kérdezte Liam.
- Liam? - kérdeztem én is vissza.
- Te mit keresel itt? - kérdezte a szöszi.
- Én vagyok a koreográfus és egy táncos. - mondtam nekik.
- Szia Niall vagyok.
- Én Zayn.
- Én Louis de a barátaimnak Lou.
- Én pedig Harry. - bólintottam majd elkezdtünk dolgozni. Nem volt egy egyszerű meló de ment. Mikor szünetet tartottunk belépett egy lány. Magas, barna hajú és persze göndör volt. Nem ismertem. Oda ment Liamhez és megcsókolta.
- Harry ki ez a lány? - kérdezte Harry aki mellettem ült.
- Ja ő csak Liam barátnője. Ő is egy táncos. - mondta és folytatta a beszélgetést Louval.
- Asszem most szívok egy kis friss levegőt. - mondtam és kiszaladtam. Mikor kiértem valaki a hátamra tette a kezét.
- Zayn te mit keresel itt? - kérdeztem.
- Hát utánad jöttem.  Jól vagy?
- Persze miért ne lennék jól?
- Hát mert olyan gyorsan elszaladtál mikor Dani megjött.
- Menjünk vissza próbálni. - mondtam majd vissza mentünk. Elkezdünk próbálni de így már nehezebb volt. Dani mindenbe beleütötte az orrát és semmit nem hagyott hogy én csináljak. A koreográfiát is meg kellett változtatni mert Neki nem tetszett. Eddig mindenkinek jó volt de neki nem. És ami a legrosszabb hogy Liam is megváltozik ha ő is itt van.
- Ó bocs. - mondtam mikor véletlen neki mentem Liamnek.
- Persze lökjél fel. - mondta majd elment mellőlem. Mi van vele?
- Lou. Miért lett ilyen Liam?
- Mert itt van Dani. Mostanában ilyen ha ő itt van akkor velünk is ilyen ám. Nem kell vele foglalkozni mert amúgy hatalmas szíve van és mindenkivel nagyon rendes tud lenni.
- Értem. -mondtam és megint kezdünk próbálni. A végére egész jól össze hoztuk úgy hogy Daninek és Liamnek is tetsszen. Olyan 9 óra felé a fiúk haza vittek majd be is jöttek hozzánk egy kicsit ami Emőt meglepte.
- Anya, Emő ők itt a One Dire...
- Tudom . -mondta Emő és egyből Zaynre meresztette a szemeit, s az említett is így tett.
- Szia. Zayn Malik vagyok. - mosolygott és mutatkozott be neki.
- Én..Én... - meglöktem. - Emőke Balla. - mondta Zayn pedig virított egy 1000 wattos mosolyt. Komolyan olyan cukik lennének együtt. Bevezettük őket a nappaliba majd beszélgettük. Liam itt sem volt normálisabb de kezdem megutálni. Mikor elmentek elmentem zuhanyozni majd aludni szerettem volna ha nem találom kedves barátnémet a szobámban.
- Te mit keresel itt? - kérdeztem ilyedten.
- Ez mi? - mutatta felém azt a papírt ami Liam írt nekem alá és amit az ágyam alatt őriztem.
- Semmi.  -ki akartam venni a kezéből de ő elhúzta.
- Neked Liam dedikált egy névre szóló képet? Hát ezt nem hiszem el. Tuti hogy szerelmes beléd.
- Na ezt most azonnal fejezd be! - parancsoltam rá. - 1. van barátnője. 2. nekem ő soha nem kéne és én sem neki. Nem is vagyok híres.
- De ott van neked a tánc. És azzal szerezhetsz egy kis hírnevet. És mi az hogy van barátnője?
- Elvileg még nem publikus mert egyszer már szakítottak és most megint össze jöttek. A csajt Danielle Peazernek hívják, 25 éves.
- 25? De hisz Liam 19.
- Nekem mind egy. Az ő élete csak egy kicsit féltem. Mi van ha Dani 2 év múlva családot akar?
- Szerintem az ilyenek nem akarnak családot. - mondta Emő és lehet hogy igaza is van.
- De Liam a koncerten meg a próbán is olyan normális volt velem de mikor megjött az ő kis barátnője nagyon szemét lett.
- Nem kell velük foglalkozni.
- Igazad van. Na de mi van veled meg Zaynnel?
- Semmi. Jót beszélgettünk és ennyi.
- Jaj Emő ismerlek mint a rossz pénzt, na mi van mondd már.
- Semmi, csak holnap Randink lesz.  - a randi szót kissé visítva mondta de nem bántam hisz örültem neki hogy vele legalább az az ember akit normálisnak tart rendes vele.
- Na hát ez szuper. Aztán normális legyen nekem mert ha nem segbe rúgom. - mondtam neki kissé viccesen.
- Nyugi. Ő nem ilyen. - beszélgettünk még egy kicsit majd elment. Mikor kiment a szobából megnéztem azt a képet amit Liam dedikált és eléggé össze is gyűrtem majd bedobtam az ágy alá. Eléggé mérges voltam rá de nem tudom miért. Mikor bele néztem a szemébe minden haragom elszállt. Most meg Gyűlölöm de a legrosszabb hogy minden nap találkoznom kell vele. Mikor már majdnem elaludtam lépteket hallottam.

6 megjegyzés:

  1. Juj de joo :)
    na es Dani tunjon el:P
    kovit gyorsan ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      És majd az is meglesz idővel... Vagy nem:P
      Sietek :D

      Törlés
  2. Nagyon jó már kíváncsi vagyok hogy ki jön kövit de gyorsan!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes :D
    Következőt :)

    VálaszTörlés