2012. december 16., vasárnap

1 rész. - Nincs választás mennem kell.


Sziasztok. Itt az ÚJ törim első része. Remélem tetszeni fog és ez még tudom hogy unalmas de lassan jönnek az izgalmasabb részek. 
2 komi és 25 megjelenítés után kövi :D Puszi





Reggel korán keltem mert nagy hírem volt Emő számára. Gyorsan felöltöztem majd átszaladtam a szobájába.
- Emő kelj fel. - ordítoztam neki miközben az ágyán ugrálta.
- Mi bajod van? - kérdezte kómás fejjel.
- Megkaptam, megkaptam. - ordítoztam még mindig neki és ezekre a szavakra már neki is kipattant a szeme.
- Ez most komoly? - kérdezett vissza és ő is felállt az ágyra majd együtt ugrálunk.
- Igen. - mondtam majd egy idő után abba hagytuk. Végre megkaptam életem legjobb munkáját. Hírességek mellet fogok dolgozni. Koreográfus leszek és még a koncerteken is felléphetek. Annyira boldog voltam.
- De nekem is el kell mondanom valamit. - leültünk az ágyra és komolyra váltott a hangulat.
- Mondd.
- Améli tudod az unokatesóm. - bólintottam egyet. - Szóval tegnap előtt küldött egy levelet amiben találtam egy szöveget és mellette 2 db. Kapaszkodj meg. One Direction koncert jegyet. - ő elkezdett sikítozni de nekem nem ment. Nem bírom a fejüket de persze Emő oda van értük. A szobája tele van poszterekkel meg cuccokkal. - Nem is örülsz?
- Hát hogy őszinte legyek nem annyira. Tudod jól hogy utálom őket. De elmegyek veled mivel tudnom kell milyen egy koncert és amúgy is azt mondták hogy el kell hogy menjek egy ilyenre.
- Tökély. - mondta és megint sikítozni kezdett.
- Lányok mi ez a ricsaj? - jött be anya.
- Megkaptam a melót és megyünk egy One Direction koncertre.
- Te meg egy One Direction koncert? Na arra kíváncsi leszek. - mondta anya és kiment.

/A koncert napja/

- Anya mi most indulunk. - mondtam kicsit unottan.
- Ennyire azért nem kell örülnöd. Siessetek haza. - mondta és mi pedig elindultunk. Emő egész úton beszélt beszélt és beszélt a fiúkról. Nem tudom hogy lehet ennyire oda lenni értük.
- Emő miért nincs itt senki? - kérdeztem és körbe néztem a csarnokban ahol csak pár testőr állt.
- Mert 2 óra múlva lesz a koncert. - adott egy egyszerű választ.
- Hogy mi van? Ezért jötte ide ilyen korán? Én most azonnal haza megyek. - már indultam volna el de vissza rántott.
- Nem mész sehova. Eljöttem volna ám én is egyedül csak hogy anyud nem enged el. Itt maradsz. - parancsolt rám és igaza is volt. Kivártuk a 2 órát ami elég hosszú volt. Az első sorba is kerültünk mondjuk nem csodálom. A telefonommal kezdtem játszani már unalmamban mikor az összes lány aki ott volt elkezdett sikítozni. Majd meg süketültem de rájöttem miért is volt ez. Az 5 fiú felszaladt a színpadra és beszélni kezdtek. Persze Emő egyből elő kapta a telóját és videózta őket de én iszonyatosan unatkoztam. Mondjuk 1 számukat szeretem vagy 2 -őt. A kiss you és a live while we're young egész jók. Egész koncerten engem bámultak. Nem tudom miért talán azért mert nem élveztem annyira mint az engem körbevevő lányok? De legfőképpen az a rövid hajú fiú. A nevüket nem tudom de nincs is rá szükségem. Mikor vége lett a koncertnek vége lett jött a dedikálás.
- Neked is oda kell jönnöd. - mondta Emő mert már álltam volna ki a sorból.
- De hogy fogok oda menni. Nekem erről a koncertről nem kell emlék. - mondtam. De vissza rántott és már mi is jöttünk.
- Szia. - köszönt nekem azt hiszem Harry.
- Hy. - mondtam és oda raktam neki a képeket. Emő nem tudott megszólalni így nekem kellett beszélnem.
- Milyen névre?
- Emő. - mondtam és rájuk sem néztem.
- Milyen szép neved van. - mondta és kacsintott is egyet.
- A barátnőmet hívják így aki mellesleg elég fostos és nem mer veletek beszélni. Nem is értem hisz ti is emberek vagytok vagy mi. -  mentem a következő sráchoz aki csak nevetett. Aztán tovább tovább és tovább addig míg el nem értem addig a srácig aki kinézetre egész normálisnak tűnt. Várjunk csak ő volt az aki mosolygott is rám a koncert alatt.
- Szia. - nézett föl és mosolygott egy nagyot. - Á, te voltál az aki nem élvezte a koncertet.
- Én csak azért vagyok itt hogy elkísérjem a barátnőmet, és hogy megfigyeljek egy koncertet. - mondtam és belenéztem a szemébe amit nem értek hogy miért tettem és nem is kellett volna, mert amint bele néztem egyből mosolyra húzódott a szám.
- Hogy hívnak? - kérdezte.
- Kim. - mondtam pedig nem akartam. Teljesen elvarázsolt és azt tettem amit mondott.
- Gyönyörű neved van Kim. - mondta és dedikált nekem egy képet. - Remélem találkozunk még. - mondta és kacsintott egyet, elindultam onnan és Emővel haza indultunk.
- Mit beszéltél ennyi ideig Liammel? Azt hittem utálod őket? - mondta és közben húzogatta a szemöldökét.
- Na maradj már. - mondtam és egy kicsit meglöktem.
- Kim ismerlek.
- Nem tudom. Ahogy bele néztem a szemébe teljesen mást láttam mint nagyképűség.
- Te bele szerettél Liambe. - gúnyolódott.
- Na az nálam nem itt kezdődik. - mondtam és ár a házunk előtt voltunk. Anyuval megbeszéltünk mindent majd elmentünk aludni.

4 megjegyzés:

  1. Na ennek már az első része is szuper :D
    na és, hogy a végee ... :D
    Kövit ♥
    Emő voltam :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi már várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés