2012. december 23., vasárnap

~8.rész~ Karácsonykor...


Sziasztok. Itt az új rész.
Azért hoztam ma mert lehet hogy holnap nem leszek. Ez a rész most elég hosszú lett úgy hogy ér komizni. Legyen mondjuk 2-3 komi és 70 megjelenítés. Pusz


Bementem Harryhez és ami ott fogadott az nem volt piskóta.
- Khh. - köhögtem egyet. Mire végre Harry le szált Taylorról (Taylor Swift).
- Kim meg tudom magyarázni.
- Nem kell. Én is össze jöttem Liammel. Éreztem hogy ez ami kettőnk közt van nem sokáig fog tartani szóval nincs harag?
- Már miért lenne? Gyere ide. - tárta ki mind 2 karját és megölelt. Lementem a fiúkhoz persze úgy tettem mint aki sír.
- Mi történt? - kérdezte Liam és átölelt.
- Harry... Megcsalt és ráadásul meg is ütött. - mondtam.
- Én kinyírom ezt az állatot. - mondta idegesen én pedig röhögni kezdtem.
- Nyugi csak vicc volt. - és már szinte a földön feküdtem a nevetéstől.
- Igen? - valami mű nevetést kezdett csinálni aztán felkapott az ölébe és nem engedett el. Le rakott a fotelba és csikálni kezdett.
- Liam ne. Srácok segítsetek. - mondtam azok meg felkeltek, oda jöttek és csikálni kezdtek.
- Nem ezt kértem. - mondtam nekik zihálva.
- Na jó hagyjuk. - mondta Liam és leállította őket. Felsegített majd beleültetett az ölébe. Bekapcsoltuk a tv-t és zenét hallgattunk.
- Most pedig tomboljon a fiatalság One Direction Live While Whe're Young de előtte hírek.
" Liam Payne tegnap ismeretlen körülmények között egy ismeretlen lánnyal volt. Mi is tanúsíthatjuk ugyan is láttuk ahogy hógolyóznak majd beesnek a hóba és csókolózni kezdenek.  Mikor észre vettek minket nem szóltak semmit csak bementek a házba. Liam már megint becsajozott? Mondjuk amilyen nő csábász nem csodáljuk.,, - aztán jött a zene. Mindenki énekelni kezdett. Tényleg tombolt a fiatalság.
- Imádom ezt a számot. - mondtam és lehuppantam a kanapéra.
- Te mióta ismered a zenéjüket? - kérdezte Emő és az oldalára tette a kezét.
- Hát... Akkor hallottam mikor te is hallgattad. - mondtam de szerintem nem volt elég hihető.
- Te is Directioner vagy. - ordította Niall és igaza volt. Nem akartam hogy kiderüljön mert senki nem tudta.
- Kimberly ez igaz? És ha igen miért nem mondtad el nekem? - játszotta Emő anyát.
- Igaz, de nem akartam elmondani. Meg nem is vagyok olyan Directioner aki él hal értetek. Már mint szeretlek titeket csak nem voltam olyan aki attól megtudna halni ha hozzátok érne. Én olyan voltam/vagyok aki már annak is örül ha egy új számot láthat élőben tőletek. És nekem az nem kellett hogy találkozzak veletek mert egyszerűen nem voltam annyira megőrülve értetek. Értitek?
- Aham. Kim is Directioner. Kim is Directioner. - ordítozta Niall majd Zayn, Lou is beszállt.
- Na ezt most azonnal fejezzétek be vagy kiviszlek a hóba és megfürdetlek. - fenyegetőztem ami egy ideig hatással volt rájuk.
- Na persze majd inkább mi viszünk ki téged. - mondta Zayn majd felvett az ölébe, kivitt a hóba és belevágott. A 3 jómadár egyből rugdosni kezdte rám a havat mikor Liam a segítségemre jött.
- Hagyjátok békén mert meg fog fázni. - mondta és felállított. De nem sokáig maradtam állva mert Harry szaladt ki az ajtón és rám ugrott. Forogtunk párat a hóban majd megálltunk.
- Szállj le rólam. - mondtam és próbáltam lerúgni magamról. Liam ismét fölállított de akkor már vacogtam.
- Fázol mi? -kérdezte gúnyosan Zayn és átölelte Emőt.
- Hát én nem vagyok olyan melegvérű mind Te. - mondtam és kiöltöttem rá a nyelvemet.
- Na majd adok én neked. - mondta és elindult felém de Emő vissza fogta. Bementünk. leültünk a kanapéra és csak néztük a feldíszített karácsonyfánkat.
-Srácok ajándék!! - ordította Niall. Mindenki elment a saját ajándékáért.
- Oké, ki kezdi? - kérdeztem.
- Te. -mondták.
- Oké, Liam ez a tiéd. - mondtam és felemeltem a legnagyobb csomagot. - Boldog Karácsonyt drágám. - adtam neki egy puszit és örömmel bontotta ki. Annyira jó volt nézni, hogy ezt még milliószor megismételném. Azt sem bánnám ha nem kapnák semmit, a legnagyobb öröm az amikor adsz valakinek valamit és látod azt a mosolyt az arcán amit én láttam Liam arcán. Annyira boldog volt hogy megkapta.
- Kim, hisz ez egy méregdrága gitár. Hogy... Imádlak. - mondta és kaptam tőle még egy puszit.
- Tudom. Érted bármit. - mondtam. A többiek is örömmel nyitották ki az ajándékomat, és persze én is a többiekét. Liamtől egy gyönyörű szép estélyi ruhát, és egy nyakláncot kaptam amint egy L betű van. Az este csodálatosan telt, Liam játszott az Új gitárján, mi pedig énekeltünk.

.............  Innen ezt a zenét hallgassátok : Katt


Reggel ahogy felébredtem valami nyomó és szúró érzést éreztem a mellkasomban. Fogalmam sem volt arról hogy mi az. Megálltam egy pillanatra és akkor elmúlt. Miután elindultam megint kezdődött. Láttam hogy még csak hajnali 4 óra van. Vissza aludni nem tudtam így inkább levánszorogtam a nappaliba tv-t nézni. A szúró érzés nem akart elmúlni.
- Kim te mit keresel ilyenkor ide lent? - kérdezte Emő és be bújt mellém a takaró alá.
- Szúr a mellkasom nagyon és nem tudok aludni. - mondtam neki és alig bírtam beszélni is. Szörnyen fájt.
- Csak el múlik nem? - kérdezte és halottam az aggódottságot a hangján.
- Nem tudom. - nem szóltunk tovább egy szót sem csak néztük a tv-t. Majd nekem nagy nehezen sikerült is elaludnom.
Hetek teltek el és az a szúró érzés nem múlt el. Orvoshoz viszont nem akartam menni mert az suliból már csak 3 nap van vissza a téli szünetig így nincs értelme hogy kiírjon ezekre a napokra. De aztán az utolsó napon nagyon kezdett fájni és a suliból elküldtek. Egy kísérő is kellett mellém így nem is csoda hogy Emőt választottam. Bementem a rendelőbe és ott az orvos kezdett vizsgálni.
- Mióta kezdődtek a panaszok? -kérdezte.
- 3-4 hete. - mondtam neki félve.
- És miért nem jött előbb?
- Baj van? - kérdeztem ijedten.
- Az az igazság hogy igen.
- Kérem mondja. - mondtam neki és próbáltam vissza tartani a könnyeimet.
- A tüdejét megtámadta valami baktérium amivel én nem tudok mit tenni. Nem tudjuk mi ez de nem egy kedves baktérium az biztos. Attól félünk, hogy jobban megtámadja a tüdejét és akkor már nem ez a szúró érzés jelentkezik ha nem valami más. És ha a légutakat is megtámadja NAGY baj van. - mondta és ezekre a szavakra lesírtam magamat.
- Kérem menjen ide. - adott egy papírt amin egy cím volt. - Hivatkozzon rám és mondja hogy nagyon sürgős.
- Köszönöm és viszlát. - ennyit tudtam kinyögni de több szó nem jött ki. Csak síni tudtam. Mikor kimentem a szobából rögtön Emő nyakába borultam persze sírva. Szörnyű érzés hogy nem tudom mi van velem és lehet hogy szólnom kellett volna előbb talán akkor tudnák mi van velem.
- Akkor ezek szerint nem jó híreket kaptál. - mondta Emő és kicsit eltolt magától.
- Nem. Nem tudják mi van velem. - mondtam neki majd azt is elmondtam hogy mit mondott az orvos.  - Emő, nagyon félek. - mondtam neki de erre nem mondott semmit. Elmentünk a másik orvoshoz aki rögtön megvizsgált de ő sem mondott sok újdonságot.
- Azt javaslom hogy feküdjön sokat és ne nagyon mozogjon. Óránként szellőztesse a szobáját hogy legyen friss levegő bent.
- Meg fogok gyógyulni? - kérdeztem aggódva de ő csak sajnálkozva nézett rám.
- Nem tudom. - egy orvostól nem ezt a választ vártam de igazat kellett mondania. Elindultunk haza majd mikor oda értünk nem találtunk semmit csak egy cetlit.
"Lányok! 
   Egész nap koncerten, dedikáláson leszünk majd jövünk.
                                            Puszi."
- Emő én haza megyek. - mondtam neki ő pedig értetlenül nézett rám.
- Miért?
- Mert nem akarom hogy a fiúk így lássanak. Nézz rám. Fogytam vagy 6 kilót, fehér vagyok mint a fal. - mondtam neki szomorúan. - Nem akarom tönkre tenni a vidám életüket. Én csak egy púp lennék a hátukon.
- Nem vagy az majd én gondoskodom rajtad. - mondta és leült mellém.
- Nem neked itt van Zayn, és karácsony van. Legyetek boldogok, nevessetek, énekelgessetek, de nélkülem. Hidd el jobb lesz ez így. Ha maradok elrontom a karácsonyt és ez mindig meg marad, egy örök emlék lenne.  Haza megyek és kész. Te maradj, Liamet pedig ne engedd hogy hozzánk jöjjön. - mondtam neki majd fölmentem és össze pakoltam.


 Boldog karácsonyt minden kedves olvasómnak!!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett:)
    kar h Kim beteg lett de remelem helyrejonn:)
    kovit gyorsan ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      és igen nagy kár, de reméljük ;)
      sietek :)

      Törlés
  2. Neked is boldog karácsonyt és remélem hogy Kim meg fog gyógyulni.

    VálaszTörlés