2012. december 5., szerda

*KE* sztorik.                                  
Sziasztok itt vannak a képzeld el sztorik. Bocsi most csak ennyi telt tőlem és majd jön a rész is habár az nem tudom mikor. Puszi és persze komizni még mindig ér :D

*Te: Zayn miért vagy ilyen ideges hisz csak megöleltelek.
Zayn: Mert egy pillanatra az életemet tartottam a kezemben.*


*Te: Én egy hercegnő vagyok.
Niall: Akkor én meg a herceged. - megcsókol.*


*Mit tennétek meg azért a személyért aki a legfontosabb a számotokra?
Zayn: 1 napig hordanák selyem zoknit.
Niall: Adnák neki a kajámból.
Liam: Kanállal fagyit ennék.
Lou: Harry-ért bármit.
Harry: Bizony Lou-ért bármit.*

*Liam és te az oviban.
Te: Elájulhatok vajamit?
Liam: Pejsze.
Te: Jobban szejetlek mint a matimat. De psszt mejt méjges lesz.*


*Harry és te beszélgettek.
Harry: Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az?
Te: Hogy veled lehessek örökké. És te mit kívánnál?
Harry: Azt hogy a te kívánságod teljesüljön. - megcsókol.*


* Te: Én mi vagyok neked?
Liam: Őszintén?
Te: Igen!
Liam: Nem tudom eldönteni hogy a szívem vagy az életem.*


*Te: Fáj az ujjam.
Lou: Adjak rá puszit?
Te: Amúgy a szám is fáj.*


*Elmész a fiúk koncertjére ahol persze az első sorba szól a jegyed. Liam már a koncert eleje óta csak téged figyel. Mikor vége lett a koncertnek oda súgja neked hogy találkozzatok a színpad mögött. De te sehol sem találod.
- Olyan gyönyörű vagy. - mondja, és te hirtelen megfordulsz.
- Köszönöm.
- Nincs kedved találkozni holnap?
- De van. - mondod boldogan. Adott neked egy puszit amjd telefonszámot cseréltetek és másnap találkoztatok.*


*Te: Egy fiú után sem érdemes futni.
Harry: Én tudok egyet.
Te: És ki az?
Harry: A kisfiúnk után amikor a kertben fogócskázunk.*




Harry észrevesz hogy ott állsz a bejáratnál és megmutat Zaynnk.
Harry: Zayn figyelj ott van (T/N) a barátnőm.
Zayn: Harry ő nem is barátnőd.
Harry: De az csak ő még nem tud róla.*



*Te: Csinos vagyok?
Liam: Nem.
Te: Szeretnél velem lenni örökre?
Liam: Nem.
Te: Ha elmennék sírnál?
Liam: Nem. - eleget hallottál így sírva el akarsz menni de Liam megfogja a kezedet és visszahúz.
Liam: Te nem vagy csinos hanem gyönyörű. Nem szeretnék veled lenni örökké, hanem veled akarok lenni örökké. És ha elmennél nem sírnék hanem meghalnék!!!*


*A suliban beleütközöl egy nagyon helyes srácba aki meg is tetszik neked. Észre veszed hogy egyforma ruhában vagytok. Csíkos póló, piros nadrág és kantár.
- Ugye tudod hogy mi most olyanok vagyunk mint az ikrek? -kérdezed és nagyon de nagyon nevetsz.
- Minket egymásnak teremtettek. - feláll és megcsókol.*



* Minden nap suliból a barátodhoz Liamhez mész, aki szinte sosincs otthon mert mindig a stúdióban van. Viszont mikor ma betoppantál a nappaliban találtad Popcornt zabálva és Toy Storyt nézve. A táskádat ledobtad és bebújtál mellé. Ő átkarolt és elindította a filmet. Úgy a film feléig láttátok a filmet, mert utána csak egymással törődtetek. Egy idő után Liam az ölébe vett és felvitt a szobájába. :D A többit rád bízom. :D




Mikor este a srácoknál aludtál és reggel már haza akarsz menni de a lépcsőn ez a látvány fogad.
- Srácok engedjetek haza. - mondod nekik.
- Hát ha haza akarsz menni át kell lépkedned rajtunk. - mondják és te át is akarsz lépni rajtuk de mikor Harryn mászol át hirtelen megfogja a derekadat és beültet az ölükbe.*























5 megjegyzés:

  1. Jók lettek de én már kíváncsi vagyok az új része úgy hogy kérlek lécci folytasd sztorit is :)

    VálaszTörlés
  2. minden tutira jo es kafa jeeeeejeeejeeeje

    VálaszTörlés