2012. december 28., péntek

~12.rész Haylor mindent tönkre tesz...


Sziasztok!
Meghoztam az új részt. Nincs sok hozzá fűzni valóm.
Mivel ez hosszú rész lett lehetne 2 komi és 90 megjelenítés. :D



Reggel Liam már nem volt mellettem. Felöltöztem és elindultam lefelé a lépcsőn. A feléig eljutottam de ott valaki ráugrott a hátamra és legurultunk. Lent gyorsan felálltunk mert a többiek kissé nagy szemekkel néztek ránk.
- Jó reggelt. - köszöntünk Emővel.
- Jó reggelt. - jött oda Liam majd hátulról átölelt. - Mit szólnál egy kis sétához? - kérdezte halkan.
- Mit sutyoráztok ti ott? - jött oda Niall.
- Semmit. - öltöttem rá nyelvet. Elmentem felöltözni majd elindultunk. Kéz a kézben sétáltunk és nagyon jó volt. Az új évet az új életemmel kezdhettem el. Végre most már kimondhatom hogy egészséges vagyok. A kórházi élet szörnyű volt, egész nap a nővérek sajnálkozó arcát nézni és azt várni hogy vajon megéred-e a holnapot. Soha senkinek, még az ellenségeimnek sem kívánnám azt, amit én átéltem, hisz félig meghaltam. Ez nap mint nap eszembe jut, de miden egyes perc amit eltöltök Liammel egyre jobban elfelejteti velem. Nem tudok hálát adni az égnek hogy most is itt lehetek.
- Nem fázol? - kérdezte Liam.
- Nem. - mondtam majd tovább sétáltunk. Egy ebédlő féleségnél megálltunk. Rám nézett azokkal a gyönyörű szempárjaival és nekem megint millió dolog jutott eszembe.
 Nem tudnám elviselni ha ezek a szempárok nem értem ragyognának, ha nem miattam húzódna mosolyra és nem tudnám azt sem elviselni ha más miatt lennének tele csillogással. Ha azok a barna szemei nem azt várnák hogy engem lássanak.
- Mit kérsz? - kérdezte Liam.
- Egy üdítőt. - válaszoltam és újra a gondolataimba merültem, de ismét nem tartott sokáig mert megfogta a kezemet.
- Örülök hogy itt vagy velem. - mondta.
- Én is. Szeretlek.
- Szeret... - mondta volna ki, de minden gyönyörű pillanatot a rajongóknak tönkre kell tenniük. Miért kell minden gyönyörű pillanatot tönkre tenni?
- Liam kaphatnák egy autógrammot? Csinálhatok egy képet? - hangzottak a kérdések. Én egy idő után kezdtem unni ezt és a piám is elfogyott. Elmentem a pulthoz ahova le is ültem, majd rendeltem egy piát.
- Szia. - köszönt egy ismeretlen pasi.
- Helló.
- Hogy hívnak?
- Kimberly.
- Hm... Kimberly, szép név. Hány éves vagy?
- Bocsi van barátom. - mondtam majd próbáltam a colam-ra koncentrálni.
- És? - kérdezte majd közelebb húzta hozzám a székét. - És hol hagytad a barátodat? - kérdezte és még közelebb jött hozzám.
- Itt vagyok. - mondta Liam.
- Payne? - kérdezte a csávó.
- Parker? - kérdezett vissza Liam. Ekkor már jól tudtam kiről van szó. Tom Parker a The Wanted egyik énekese. Elég nagy riválisok. - Szállj le a csajomról.
- Na mi van, dobott Danielle? Hú, ő is nagyon jó csaj volt. Nem is tudom hogy tudott leállni veled.
- Tűnj el innen. És hagyd békén Kimet.
- Kim, remélem tudod hogy rossz oldalon állsz. A One Directionnak hamarosan Vége.
- Már miért lenne vége. Sokkal híresebbek mint Ti. - mondtam neki ő pedig gyilkos tekintettel nézett rám. Felállt és elindult Liam felé.
- Jobb ha vigyázol a kis barátnődre, nem ám még értünk fog rajongani. - mondta Liamnek majd megveregette az arcát. Liam ezt persze nem nézte jó szemmel így megfordult és már be akart volna verni neki de lefogtam.
- Hagyd, nem éri meg.
- Bizony Payne, nem ám még ezzel veszted el a hírnevedet. Milyen szép hír lenne. Liam Payne megütötte Tom Parkert, ezzel elérte a börtönt, és a One Directionnak vége. - dobott egy önelégült mosolyt majd elment.
- Jobb lett volna ha, ott maradsz mellettem. Mit akart ez a tetű?
- Semmit, menjünk haza. - lassan haza sétáltunk s mire haza is értünk elég késő is lett...
- Sziasztok. - köszöntünk.
- Hy. Hol voltatok ilyen sokáig?
- Hát a rajongók vissza tartottak... De találjátok ki kivel találkoztunk. - mondta Liam.
- Danielle. - mondta Zayn, erre Liam pedig megforgatta a szemét.
- Nem. A Parker név ismerős??
- Tom Parker.  - mondta Niall és már szinte vörös volt a szeme a dühtől. - Mit akart?
- Rámászott Kimre.
- Jaj srácok, fejezzétek már be. Nem nagy dolog...
- Nem nagy dolog? - kérdezett vissza Liam de inkább hanyagoltuk ezt a beszélgetést. Harry is haza jött majd leültünk filmet nézni. A film közebén kaptam egy puszit Liamtől.
- Jaj miért kell állandóan nyáladzani? - kérdezte Harry.
- Miért ne? Bezzeg mikor te csinálod ezt Taylorral akkor nekünk néznünk kell. - fakadtam ki.
- Kim, most meg mi bajod van?
- Tudod kezd kicsit elegem lenni abból hogy teljes megváltoztat az a boszorka. Én már nem azt a Harryt látom benned mint akit 8 hónapja megismertem. Hol vannak például a régi Larrys pillanatok? A srácokkal már szinte semmi időt nem töltesz együtt.
- Mintha te nem lógnál állandóan Liam nyakán. Folyton vele vagy és mindenhova mész ahova ő is.
- Ez nem igaz, ő soha nem próbált meg megváltoztatni. És ő nem is a hírnévért van velem. - mondta Liam a többiek pedig bólogattak. Harry fogta a kocsija kulcsát és elment. Úgy döntöttem igazat adok Harrynek és haza megyek. A srácok erről nem tudtak. Liam napi 20x hívott de nem vettem föl. Elgondolkoztam ezen az egészen, és tényleg mindig ott vagyok. 2 nap múlva reggel. Éreztem ahogyan valaki megfogja kezemet. A szememet nem nyitottam ki mert tudtam ki ez a személy. Tenyere meleg volt és az én kezem pontosan illet az övébe.
- Miért nem vetted fel a telefont? - kérdezte és erre már kinyitottam a szememet.
- Nem tudom.
- Ugye nem vetted komolyan azt amit Harry mondott? - kérdezte Liam.
- Igaza van, túl sokat vagyok ott nálatok. Nézd El-t ő sosem alszik ott ilyen sűrűn.
- Igen, mert neki mindig bemutatója van de mikor nincs akkor ott van nálunk. És ezzel a hülyével meg nem kell ám foglalkozni, tudod milyen mostanában.
- Igen tudom, de akkor is.
- Kim, fejezd már be! Legalább addig maradjuk így együtt míg...
- Míg? Liam mi míg?
- Míg a One Direction együtt van. - mondta és már éreztem a kombócot a torkomban.
- Mi van?
- Hamarosan vége mindennek.
- Miért?
- Taylor.... Harrynek választani kell. És őt választotta... Majd ezen nagyon össze is vesztünk.
- Nem tudom hogy lehet ennyire hülye.
- Engem már nem tud érdekelni. Úgy látszik egy csaj neki fontosabb mint a volt "testvérei,,. A 2 fiúval együtt maradunk de Harry nélkül az 1D nem ugyan az.
- De Harry is bandatag.
- Volt. - mondta majd felállt és elment. Lement az udvarra és ott beleöklözött egyet a kerítésbe. Látszott rajta hogy szenved és hogy szereti Harryt.
- Liam, nyugodj meg minden rendben lesz. - próbáltam nyugtatni.
- Nem, itt már semmi sem lesz rendben. - ordította idegesen, amitől én kezdtem megijedni.  - Hazza mindent elcseszett.
-Van egy ötletem. - mondtam és erre, az ő szeme is felcsillant. - Taylor se a Directionereket, se a Direction-t nem szereti. Csak azt kell elintézni hogy kimondja mind a 2-őt utálja, de legfőképpen azt, hogy Harryt nem szereti. Neked meg csak annyi lesz a dolgod hogy Harryt oda rángasd. Délutánra mindent megszervezünk. Taylor eljött abba a parkba ahol vártam. Leültünk egy padra és vártam hogy a 2 srác is megérkezzen.
- Taylor, hogy várhatod el Harrytől hogy válasszon közted és a 4 fiú közt? Hisz ők már évek óta együtt vannak ti meg még csak 4 hete.
- Na ide figyelj Kimike. Ne köpj bele a levesembe mert nagyon csúnyán meg fogod bánni. Harryt illetően pedig, ő egy naiv kisfiú, akinek hatalmas hírneve van, de énekelni azt nem tud. Ő az enyém marad örökre mert nekem nem mer ellen szegülni.
- Szóval nem is szerettél? - ugrott elő Harry a bokor mögül.
- Drágám, félreérted. Kimberly kényszerített erre az egészre. Na meg az az aljas Liam. - bökött fejével felénk.
- Hogy nem sül le a bőr a képedről mikor ilyeneket mondasz? Harry te meg nem veszed észre hogy kihasznál? Csak a hírneved kell neki.
- Sajnálom Kim, de én szeretem Tay-t. - nem bírtam tovább, legördült egy könnycsepp ami a cipőm orrán landolt.
- Remélem tudod, ha a One Directionnak vége akkor te már nem fogsz kelleni neki mert nem lesz hírneved. - amint ezt kimondtam gondolkozó pillantást vetett rám, majd eljöttünk onnan.
- Nem alszunk ma nálunk? - kérdeztem.
- Szeretnél? - én erre csak bólintottam. - Akkor ott alszunk. - mondta és kezét a hátamra rakta. Csöndben sétáltunk, és nekem csak Harryn járt az eszem. Mikor haza értünk egyből csak az ágyba zuhantam és sírtam. Hogy lehet az hogy a One Directionnak vége?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kövit mert már izgulok hogy mi lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Baszus ez rohadt jó lett nagyon tetszett.
    A te kedvedért felraktam a kövi részt a blogra.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök neki hogy tetszett :)
      Komolyan, repülök is :P

      Törlés
  3. szia.:) kértél linkcserét a blogomon, kitettelek.:)

    VálaszTörlés