2012. december 30., vasárnap

13.rész ~ Bejelentés 1/2


Sziasztok!
Meghoztam az új részt. Nagyon szépen köszönöm nektek azt a hihetetlen sok megtekintést és megjelenítést. Szuper olvasók vagytok. Mivel ez rövid lett legyen 2 komi és 65 megjelenítés :D Puszi



Reggel kisírt szemekkel ébredtem. Ismét a gondolataim szárnyalni kezdtek, de nem a jók hanem a rosszak. Egyre mélyebbre merültem a fejembe azok közt a betűk közt hogy a One Directionnak VÉGE. Szörnyű dolog, hisz nagyon tehetségesek.
- Jó reggel. Hogy aludtál? - kérdezte Liam és lágy puszit adott a homlokomra.
- Jó reggelt. Szörnyen. Egyfolytában csak rajtatok járt az agyam. - mondtam neki és szorosan hozzá bújtam. Mi lesz ha ő haza fog menni Wolverhamptomba? Több szám kilométerre van tőlünk. Felöltöztünk, majd lementünk reggelizni.
- Jó reggel. - köszönt anya.
- Jó reggel. - köszöntem majd leültem és csak bambán bámultam.
- Kincsem mi a baj?
- Semmi.
- Liam, mi baja van?
- Hát, az a helyzet. A One Directionnak ma van az utolsó interjúja. - mondta szomorúan.
- Harry miatt igaz?
- Igen.
- Na, de nekem most mennem kell. Szia kincsem. - adott egy puszit a számra. - Hello Carina. - mondta és ezzel elment. Hallottam ahogyan kinyitja a kocsija ajtaját, és erősen be is csapja. Ekkor szívemben valami mintha össze tört volna. Olyan nyugodt volt, Volt és csak is miattam hogy ne sírjak. De sírnom kell, hisz a barátom együttese akik a világon a legjobbak most fognak feloszlani. Ahogyan töprengtem nagyon elszaladt az idő és már kezdődtek is a fiúk az interjúban. Szaladtam a tv-hez és bekapcsoltam.
- Anya gyere! - ordítottam neki.
- Fiúk! Hogy hogy ma, karácsony utáni első napon, itt vagytok? - kérdezte egy nő.
- Szeretnénk valamit mondani. - mondta Lou szomorúan. Nekem már szinte patakokban folytak a könnyeim és nem tudtam vissza fogni magamat.
- És hol van Harry? - kérdezte ismét a nő.
- Éppen erről szeretnénk beszélni. - mondta kissé idegesen Zayn.
- Jól van. Akkor fiúk hajrá. - mondta a nő és oda adta nekik a mikrofont.
- Szóval az a helyzet... - mondta Niall. - A bandán belül problémák vannak. - folytatta Lou. - És ez már így nem fog menni. - mondta Zayn. - Így a One Directionnak Vége... - mondta ki az utolsó szót Liam.Nálam még jobban eltört a mécses és a fiúknál is kigördült pár könnycsepp. A rajongók ordították hogy "Ne nem lehet igaz.,, sírtak, amit persze megértek. Hisz én is rajongó vagyok, igaz nem reklámoztam, de az vagyok. Titkon nagyon is örültem annak hogy én lettem a koreográfus, ami már többet nem lehetek.
- Na jó mi az amit mondani akartatok? - látszott a nőn hogy nem tudta elhinni amit mondtak.
- Sajnáljuk, de ez nem fog tovább menni, imádtuk ezt a melót és imádtuk a rajongókat, de van 2 személy akik miatt ha folytatnánk akkor már nem "egy irány,, - t jelentene a nevünk hanem többet. - mondta szomorúan Niall és a könnycseppek csak úgy hullottak az arcán.
- Hihetetlenül sajnálom. - mondta a nő. - Fiú, csak egy kérésem lenne.
- Ki vele. - mondta Lou.
- Ennek a millió rajongónak nem énekelnétek el egyszer az első dalotokat a Viva La Vida-t?
- Nem lehet. - adott egy gyors választ Liam.
- Miért? - kérdezte a nő.
- Azt a dalt 5-en énekeltük először és 5-en is kell utoljára. Harry nélkül ez a dal nem ugyan olyan, ez a dal akkor csak olyan lenne mint az egerek cincogása.
- Liam kérlek. - könyörgött neki Niall, aki persze vaj szívét nem tudta félre tenni, így bele ment. Elkezdtek énekelni aminek viszont hamar vége is lett, ugyan is a közönség közül egyszer csak valaki beleszólt egy mikrofonba.
- Hé.... - mondta.


És ha addig nem lesz rész akkor előre is BOLDOG ÚJ ÉVET :D

6 megjegyzés:

  1. Elöntötek az érzelmek...
    Brühühühü
    :'(:'(:'(:'(:'(:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, igyekezetem ilyenre megírni :D

      Törlés
  2. Várom a kövit :))

    VálaszTörlés
  3. jajj :(
    egy nagyon szomoru...:(
    ez nem lehet... kerlek ne legyen vege a 1D-nek ♥
    es ki ordibalt bele?
    gyorsan kovit :D :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha szomorú lett, akkor örülök mert sikerült amit akartam.
      majd minden kiderül idővel :D hozom is :)

      Törlés