2012. december 9., vasárnap

~29.rész.~ Félelem amit nem szabad kimutatni.
Sziasztok bocsi hogy rövid lett de most ennyi sikeredet.... 
És már csak 3 rész van vissza. Úgy döntöttem kezdek egy új törit de azért örülnék ha komiba leírnátok hogy csináljak-e vagy ne. A kövi részhez mondjuk 2 komi és 30 megtekintés kell :D


Másnap reggel már haza mentem. Apa otthon volt és szokás szerint az újságát bújta.
- Szia apa.  -köszöntem.
- Szia kicsim. Mi újság?
- Semmi veled?
- Semmi. Milyen volt az este? - kérdezte és furcsa arcot vágott.
- Jó. - mosolyogtam rá.
- És mi volt az a jó? - kíváncsiskodott.
- Hagyjuk.
- Miért? Mi történt? - kérdezte és közben felállt.
- Bízz bennem. - mondtam adtam neki egy puszit és felmentem a szobámba. Játszottam Chesterrel majd megcsörren az Új telefonom.
- Hallo.
- Szia kicsim. - szólt bele Liam.
- Szia. Mizu?
- Hát fellépésünk lesz este és próbára kell menni de egy táncosnak kiment a bokája. Pont az én párom volt.
- És én most mit csináljak? Meg ti táncoltok koncerten?
- Hát most kell. És tudsz tenni valamit. Te fogsz táncolni. - mondta és a többiek pedig a háta mögött beszélgettek.
- Nessz léci... - mondta Lou.
- Nem is tudom... Több millió rajongótok előtt. És ha elszúrom? - kérdeztem és valami ajtócsapkodást hallottam a telefon másik végéből. Liam nem szólt egy ideig semmit majd éreztem hogy a derekamon karok fonódnak össze.
- Ügyes leszel. Jössz. - megfordultam és olyan cukin nézett rám hogy nem tudtam neki ellenállni.
- Megyek. - mondtam és lementünk.
- Apu. Mennem kell.
- Hova mész?
- Fellépésem lesz majd jövök. - adtam neki egy puszit majd elindultunk. Egész délután próbáltunk és nagyon jó volt. Mit már megtudtam a fiúknak is táncolni kell. Örülök hogy Liam párja még sem tud jönni mert nem nézném jó szemmel ha az a csaj tekeregne Liam körül.
- Jól van gyerekek. Nagyon jó próba volt. Menjetek zuhanyozni készülődni és kezdődhet a fellépés. Vanessza csodás voltál. - kacsintott egyet a koreográfus majd bementünk a fiúk öltözőjébe. Mindenki egyből lekapta a vizes ruháját majd egyesével elmentünk zuhanyozni. Én közben énekelgettem mivel a számok amikre ma próbáltunk a fejemben szóltak. Mikor ki jöttem a fürdőből 5 szempárral álltam szemben.
- Te tudsz énekelni? - kérdezte Niall.
- Nem de hogy. - mondtam.
- Hallottuk. - mondta Zayn.
- Akkor meg miért kérdeztek hülyéket. De nem tudok énekelni.
- Na énekelj valamit. Bármit. - mondta Liam.
- Nem.
- Kérlek. - és megint olyan cukin nézett.
- Ne csináld ezt.
- Mit? - most nagy szemmel nézett rám.
- Ne nézz így nem tudok ellenállni. - megint ugyan  úgy nézett én pedig elkezdtem énekelni.
- Eddig miért nem mondtad hogy tudsz énekelni?
- Nem tudom.
- Nagyon jó vagy. - mondta Liam és adott egy puszit. Felöltöztek a srácok is majd kezdődött a koncert. Nagyon ideges voltam. Ha több millió ember előtt elszúrom meg lesz a véleményük rólam mivel már tudják hogy Liam barátnője vagyok.
- Mi a baj? - kérdezte Liam és már ott voltunk a színpad mögött.
- Félek. Mi lesz ha elszúrom.
- Nem fogod. Hidd el. A próbán nagyon ügyes voltál. - adott egy puszit az arcomra és már ki is szaladtak a színpadra.

/1 óra múlva a koncert vége/

Nagyon jól sikerült a koncert. Egy idő után elmúlt a félelmem, és kezdtem jól érezni magam. Elszúrni nem nekem sikerült hanem Harry partnerének. Félre lépett és elesett ami mondjuk nem is elszúrást jelentett, de egész jól kihozta a dolgot mint ha csak táncolna.
- Hát gyerekek csodásak voltatok. - mondta Paul. - Főleg te Vanessza. Nem is tudtam hogy ilyen jól tudsz táncolni. - mondta.
- De még milyen jól tud énekelni. - mondta Zayn én pedig bele rúgtam egyet.
- Te tudsz énekelni? - kérdezte Paul.
- Hát egy kicsit.
- Na majd meghallgatom de most mennünk kell. - beszálltunk a kocsiba majd haza mentünk. Én hulla fáradtan feküdtem be az ágyba de a srácok még lerángattak egy horrorfilmre.Mindenki nagyon be volt rezelve kivéve engem.
- Jaj srácok mi bajotok van már? Nem is ijesztő. - mondtam és csak tömtem magamba a kukoricát.
- Nem ijesztő... Nagyon is az. - mondta Harry és egyre közelebb bújt Louhoz. A vége felé kezdett tényleg ijesztővé válni amitől kicsit én is féltem és oda bújtam Liamhez aki persze boldogan ölelt át.
- Na mi van Nessz. Ijesztő? - mondta Niall.
- Kicsit de csönd mert nem értem. - zártam le gyorsan a témát. Az este hátralevő részében nem akartam Liam karjai közül kimászni. Ha WC- re ment nem engedtem hogy becsukja az ajtót mert iszonyatosan féltem. Persze ő már csukta is az ajtót.
- Be ne merd csukni. - néztem ki egy kicsit a takaró alól.
- Miért? - kérdezte és ki jött a küszöbig. - Csak nem félsz?
- Nem szóval be ne merd csukni. - elment Wc-re majd vissza jött és lefeküdt mellém. Szorosan hozzá bújtam és ő persze gyorsan kapcsolt és átölelte a derekamat.
- Jaj te. Azt mondtad hogy nem félsz a horrortól. - gúnyolódott és közben pedig nevetett.
- Én nem félek csak...
- Csak?
- Aludjunk. - mellkasába fúrtam a fejemet és elaludtam.

6 megjegyzés:

  1. Jó lett:) még szerencse h nem szúrta el :D
    es az a horror rész is jó volt:)
    na de a vége a legjobb:D kovit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi igen nagy szerencse...
      Köszi köszi :D hozom

      Törlés
  2. Hozd lécci a következőt mert nagyon tetszik es a rész :D

    VálaszTörlés