2012. december 20., csütörtök

~5.rész~ Danielle-t nem, de Kim-et igen?


Sziasztok.
Itt az új rész, remélem tetszik. Ehhez a részhez legyen: 2 komi, és 70 megjelenítés mivel a következő rész 1 embernek(akit ismerek és olvassa a blogom) fontos rész lesz. Köszönöm Puszi:D


- Jó napot. Harry Styles-sel beszélek? - kérdezte egy nő.
- Igen, miben segíthetek?
- Kimberly Swanson miatt keresem önt. - monda és még mindig komor volt a hangja. Ha valami történt vele én megölöm magamat. Tudom hogy férfi vagyok de nem bírtam tovább és úgy bömböltem mint egy 5 éves.
- Mrs. Swanson eddig még nem ébredt fel de tegnap este elkezdett beszélni magában és az Ön nevét mondogatta. Nem tudjuk mi lehet vele úgy hogy ha nem lenne nagy fáradtság be tudna jönni?
- Persze azonnal indulok. - mondtam és letettem a telefont. A srácok még nagyban aludtak így úgy döntöttem hogy majd küldök valamelyiknek egy SMS-t. Mikor beértem a kórházba az orvos fogadott Kim szobája előtt.
- Jó napot doktor út.
- Jó napot. Kim még mindig nem ébredt fel. De viszont ahogy az asszisztensem mondta önnek tegnap este beszélt álmában.
- Bemehetek hozzá? - kérdeztem és belül valami szúró és egyben nyomasztó érzés keletkezett bennem.
- Hát persze. - adta az orvos a választ én pedig rohantam is be hozzá. Ahogy egyre közeledtem az ágya felé és néztem őt elég sok mindenre rájöttem. Az egyik az az hogy ideje lenne felnőnöm. Ha nem verekszek aznap Niall-el akkor ma nem fekszik ide bent. Mikor már teljesen az ágya szélénél álltam lehajoltam hozzá és megcsókoltam. Hetek óta most csókoltam meg először. Annyira hiányzott. A csók közben éreztem ahogyan megmozdítja a fejét. Várjunk csak Mozog. Gyorsan elszaladtam és szóltam az orvosnak.

/Kimberly Swanson/


Éreztem ahogyan valaki megcsókol. Napok vagy talán hetek óta először tudtam megmozdítani a fejemet ami csodálatos érzés volt. Végre tudok mozogni és már beszélni is fogok tudni, nem kell csak hallgatnom ahogy mindenki mondja hogy szeret végre én is vissza tudom majd nekik mondani. Mindenre emlékszem ahogy Liam bocsánatot kér, ahogy Harry beszél hozzám és hogy sírnak mind a ketten.
- Kim. Kim kérem nyissa ki a szemét. - hallottam egy ismeretlen hangot és próbáltam úgy tenni ahogy mondja. Nagy nehezen sikerült kinyitnom és végre megláttam Harryt. Nagy mosoly ült ki az arcára.
- Kérem válaszoljon a következő kérdésekre. Hogy hívják?
- K... Kimberly Swanson. - mondtam kissé erőtlenül.
- Hány éves?
- 17.
- Ki ez a fiatalember? És mi köze van hozzá?
- Harry Styles és a barátom. - mostanra már egész jól ment a beszéd de még mindig nehéz volt.
- Harry hogy sikerült felébresztenie? - kérdezte tőle az orvos.
- De én nem is csináltam semmit csak megcsókoltam.
- Értem. Ez nagyon különös. Egy kómában lévő embert egy csók keltett föl.Azt hiszem most magukra hagyom önöket. - kiment az orvos Harry pedig elő vette a telóját és pötyögött rajta valamit.
- Nagyon hiányoztál.
- Te is nekem. - mondtam. - Szeretlek.
- Én is téged. A srácok is nemsokára jönnek. - mondta és adott egy puszit a homlokomra. Boldog voltam hogy megint tudok mozogni és nem kell csak azt hallanom hogy mindenki hogy emészti magát.

........

- Végre itthon. - mondtam a srácoknak akik az ajtón próbálták bepréselni magukat mert persze mind egyszerre akartak bejönni kivéve Harryt. Ő nem tolakodott hogy előbb be akar jönni, ő félre állt és megvárta míg az a 4 hülye bepréseli magát. Annyira megváltozott. Ebben a 2 hétben amit a kórházban együtt töltöttünk teljesen más lett. Nem hallottam tőle 1 viccet sem és a srácokra is mindig rájuk szól hogy legyenek normálisak.
- Jaj fiúk menjetek már be egyesével. - mondta és előretolakodott, majd leült a kanapéra mellém.
- Harry mi bajod van? Hol a régi Harry? Miért nem poénkodsz? - kérdeztem.
- Mert.... - elhallgatott egy ideig majd abba hagyta. - Mert nem és kész.
- Harry én tudok mindent. - mondtam halkan.
- Mit tudsz?
- Tudom nehéz lesz elhinni de én mindent hallottam amit beszéltetek. Amit Liam mondott amit te Harry. Mindenre emlékszem. - mondtam kicsit hangosabban erőt véve magamon.
- Kim az lehetetlen. - hitetlenkedett Emő.
- De lehetséges.
- Kim biztosan csak álmodtál. - mondta Liam.
- Liam minden szavadra emlékszem. Vagy bizonyítékot akartok mondjam el hogy ki mit mondott? - kérdezte kissé idegesen és ettől a fejem is kezdett megfájdulni.
- Ne, nem kell. De Kim mi baja van Harrynek? - kérdezte Zayn, és Liam mögötte pedig csak fogatta a szemét.
- Magát hibáztatja mindenért. Azt mondta hogy nem kellett volna játszani Niallel és akkor nem lenne ez az egész. Ezentúl komoly akar lenni és azt mondta hogy mostantól fel fog nőni.
- De Harry te nem nőhetsz fel. Te közénk tartozol és csak így lehetünk One Direction. Nélküled már nem vagyunk az az 5 idióta gyerek. - mondta Niall és már szinte mindenki majd nem elsírta magát. Láttam hogy Harry is meghatódott.
- Szeretlek te hülye gyerek. - mondta és láttam a szemében hogy vissza kaptam a régi Harry-met. Rá néztem Liamre aki a szokásos gyűlölettel teli énjét mutatta felém.
- Liam mi bajod van? - kérdeztem tőle.
- Semmi. - válaszolt flegmán.
- Szóval akkor még mindig utálsz. - mondtam neki.
- Még?
- Arra is emlékszem amiket te mondtál.
- Azóta megváltozott a döntésem.
- De Liam miért? Nem tettem semmi olyat amiért utálnod kéne vagy ha igen mondd meg és változtatok rajta. - emeltem kicsit följebb a hangomat a fejemben pedig egy szúró érzés jelentkezett.
- Pótolni akarod Dani-t. Ismerem a fajtádat. Általában az ilyen lányok akik ilyen jött- mentek mindig ezt csinálják. Össze jönnek valamelyik banda taggal és hozzám akarnak közel kerülni. De ez nem fog menni érted Nem Fog Menni. - taglalta lassan nekem pedig egyre szúrt a fejemben az a valami.
- Na most állíts le magadat. - mondta Harry és Liam elé állt.
- Én csak az igazat mondom. Haver féltelek jobb lesz ha szakítasz vele mielőtt tönkre tesz minket.
- Te fogsz tönkre tenni minket meg Danielle. Amióta vele vagy nagyon megváltoztál és azóta nem azt a Liamet ismerjük aki az előtt volt. Dani teljesen átváltoztatott egy utálatos, lenéző kis ficsúrrá ami nekünk kezd nem tetszeni szóval jobb lesz ha te is változtatsz a modorodon és nem kezelsz le mindenkit. - osztotta ki Harry és én tökéletesen igazat adok neki.
- Váo... Szóval ti nem bírjátok Dani-t de Kim-et igen... -mondta és szerintem kezdte úgy érezni magát mint aki ellen fordul a világ.
- Haver nem erről van szó, de rájöhetnél hogy kezdesz nagyon megváltozni. - mondta neki Zayn.
- Oké. Asszem most egy kis időre el megyek. Majd jelentkezem. - mondta és kiment az ajtón majd az összes erejével be is csapta azt. Az ablakok is remegni kezdtek szint úgy a csillár is.

8 megjegyzés:

  1. Jo lett :)
    Es Kim szerencsere helyrejott :D
    na de Liam tenyleg gonosz volt ebbe a reszbe..:D
    remelem minnel hamarabb megvaltozik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:D
      Igen, nagyon gonosz volt, de sajna most így terveztem erre a részre...

      Törlés
  2. Cool
    (Egyszerű és tömör komi!?)

    VálaszTörlés
  3. Kövi részt már nagyom várom :) Ez a része nagyon izgi kíváncsi vagyok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, sietek vele:) Tényleg, akkor nagyon örülök neki?!

      Törlés