2012. december 6., csütörtök



~27. rész~ Isten hozott a BSI kórházban.

Sziasztok itt van a kövi rész. Ezt a törimet lassan befejezem és már el is kezdtem írni az ujjat. Remélem az is tetszeni fog nektek. Komizzatok :D



- Nessz, ugye időben jöttem? - kérdezte és szipogott közben. Felültetett el tűrte a szememből a hajam és letörölte a könnyeimet.
- Igen. -csak ennyit tudtam mondani. Össze szedte az eldobált ruháimat és oda hozta nekem. Felöltöztetett majd bementünk a kórházba. A 2 emeleten megtaláltuk a többieket kivéve Harryt.
- Harry hol van? - kérdeztem.
- Hát mikor kijöttünk jöttek a rendőrök és elvitték Jasont. Azt mondták már egy ideje keresik.
- Értem. Hogy van El? - kérdeztem és pont akkor lépett ki az orvos és Lou.
- Vanessza. Mindent el kell mesélned. - mondta Lou és az orvosra nézett aki bólintott.
- Muszáj?
- Igen . - förmedt rám Lou.
- Oké. Szóval jött Jason és a falnak nyomott. Csókolgatni kezdett mikor El jött és le akarta ütni de Jason megfordult és neki lökte az üveg asztalnak. Oda mentem El-hez de megfogott és a kanapéra fektetett.
- Magát is bántotta? - kérdezte az orvos.
- Csak a gyomrom fáj mert nagyon a falnak nyomott meg a csuklóm. - megnézte a csuklóm ami tiszta kék- zöld folt volt.
- Ez hogy történt? - ugrott mellém Liam.
- Állandóan rángatott. - hajtottam le a fejemet. - Hogy van El? - kérdeztem és egy könnycsepp gördült ki a szemem sarkából.
- Hát a fejében találtunk egy szilánk darabot... Még altatásban van.- Lou lehajtotta a fejét és elviharzott. Muszáj volt utána mennem. Nem hagyhattam magára.
- Lou kérlek várj meg. - mentem utána a kórház udvarán pedig leült egy padra.
- Lou. Sajnálom.
- Sajnálhatod is.
- Mi van? - értetlenkedtem.
- A te Jasonöd miatt került ide. - mutatott a kórházra.
- Nem tehetek róla. Hagynia kellett volna.
- De tudod hogy milyen!(?). - sírta el magát.
- Igen tudom. De kérlek ne sírj. - mondtam neki és átöleltem. Viszonozta.
- Gyere menjünk be. - felálltam és húztam volna magam után ha nem állít meg.
- Várj. Te jól vagy? - kérdezte én pedig vissza ültem mellé.
- Nem. Iszonyatosan félek. Próbálok erős lenni de nem megy. Próbálom takargatni hogy mennyire félek de nem megy.
- Hé, eddig egész jól takargattad. De mit mondott? Nesz ugye tudod hogy nekem mindent elmondhatsz. Sajnálom amit az előbb mondtam. - bólintottam egyet és felé fordultam.
- Azt mondta hogy felejtsem el azt hogy utálom és hogy szakítsak Liammel. - borultam az ölébe. - Lou én iszonyatosan félek.
- Ne félj mi itt vagyunk neked. - biztató mosolyt láttam az arcán ami azt jelentette hogy megnyugodhatok.
- Gyere menjünk be. - mondtam és föl mentünk.
- Srácok hol voltatok? El egyfolytában a ti neveteket mondja. - Lou-val gyorsan be szaladtunk és láttuk hogy El felébredt.
- Hogy vagy drágám. - borult a nyakába Lou és megcsókolta.
- Hát iszonyatosan fáj a fejem. De Lou mi történt? - mondta majd rám nézett. - És ő kicsoda? - kérdezte és rám mutatott.
- Nem emlékszel Nesszre? - kérdezte tőle és láttam hogy a könnyei csak úgy záporoznak.
- Nem. - mondta El.
- Jaj El. Én annyira sajnálom. - borultam a nyakába ő pedig a kezét a hátamra tette.
- Semmi baj Nessz. Meg van bocsájtva. - kérdőn néztem rám én is és Lou is.
- Ezt meg hogy érted? - kérdeztem.
- Nyugi emlékszem mindenre. - kacsintott és mosolygott egyet.
- Hát te hihetetlen csaj vagy. - mondtam. - Még ilyenkor is fel tudod vidítani az embert a hülye poénjaiddal. - megöleltem majd mi a fiúkkal haza mentünk de Lou bent maradt El-nél. Mikor a földön megláttam Jason pólóját elkapott a sírás. Liam épp a mosdóban volt így ő nem tudott megvigasztalni.
- Nesz mi a baj?- kérdezte Harry és átölelt.
- Ott van Jason pólója. - mutattam a pólóra. Niall felvette és kidobta.
- Így már jobb? - kérdezte.
- Igen, köszi. - mondtam és letöröltem a könnyeimet. Liam pont akkor jött le de nem vette észre.
- Srácok mit csináljunk? - kérdezte Zayn.
- Üvegezzünk! - mindenki benne volt így játszottunk.
- Harry. Felelsz vagy mersz?
- Felelek.
-  Hányszor voltál eddig lánnyal Úgy? - kérdezte Niall.
- Ümmm, 5x. Azt hiszem. - igazi Einstein fejet vágott.
- Oké. - Harry pörgetett és hát persze hogy rám mutatott.
- Nessz. Felelsz vagy mersz? - kérdezte. Én nem akarom ezt a kérdést kapni így inkább merek.
- Merek.
- Hú de bátor valaki. Na kapd le a pólód. - mondta Harry és kacsintott egyet. Én már épp vettem volna le mikor megszólalt.
- Csak vicc volt. De örülök hogy így megcsináltad volna. - kacsintott ismét.
- STYLES. - mondta mérgesen Liam.
- Nyugi csak vicc volt. Egyél bele Niall kajájába.
- Fúújj. De hisz minden van abban a szendvicsben. - Niall felém nyújtotta én pedig bele haraptam. Liamre mutatott az üveg.
- Felelsz vagy mersz? - kérdeztem.
- Merek.
- Ma milyen bátor a két gerle. - mondta Zayn.
- Adj egy puszit... -felálltam és a konyhába mentem. - Erre. - emeltem fel egy Kanalt. Liam undorodva de megcsinálta. Zayn volt a soros.
- Felelek. - mondta.
- Melyik híres ember kellene? Demi Lovato, Selena Gomez vagy Avril Lavigne?
- Selena. - eljátszottunk egy ideig aztán mentünk aludni. Másnap 8 körül kelhettem felöltöztem és lementem a konyhába. Lou épp evett egy szendvicset. Annyira jól nézett ki hogy bele haraptam a végébe.
- Hé Hercegnő. Csináljak neked is?
- Nem kell kösz. Jól laktam. - mosolyogtam felé és próbáltam lenyelni azt a nagy falatot ami a számban volt. Mikor a kanapé felé vettem az irányt Liam mellett megpillantottam egy olyan személyt akire nem számítottam.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jo:)
    Szerencsere nem lett semmi baja El-nek se Nessznek:D
    kovit♥

    VálaszTörlés
  2. Valaki nagyon vicces kedvében volt amikor ezt írta?!
    Amúgy imádom a blogot ,a suliban minden lány ezt olvassa!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát abban voltam eléggé :D
      Köszönöm szépen és nagyon örülök neki ♥

      Törlés
  3. Hihi nagyon jó lett:) Kövit:D

    VálaszTörlés