2012. december 22., szombat

~7.rész~ Téli játék


Sziasztok.
Itt az új rész. Ne haragudjatok, elnéztem és majd csak a 8 rész lesz az amit tegnap mondtam. Ebben a részben is van egy kis izgalom, de a következő lesz az amelyikben már több van.
Nagyon sajnálom és remélem tetszeni fog:D Most legyen mondjuk 45 megjelenítés és 2 komi.
Sajnálom, még egyszer. :D

Tumblr_m0bomowch61rr0q73o1_500_large
Call me maybe :D

Reggel kisírt szemekkel ébredtem. A sok fénykép körülöttem. Felöltöztem majd ki akartam menni az udvarra de nem nagyon ment mivel volt vagy fél méteres hó. Felöltöztem nagy kabátba és elkezdtem lapátolni de nem ment.
- Segíthetek? - kérdezte egy ismerő hang és mikor felnéztem Liamet találtam a kapuban.
- Kösz nem kell. -mondtam neki.
- De ahogy látom nem igazán boldogulsz. - gúnyolódott rajtam.
- Na ha ennyire nagy a szád gyere és csináld. - mondtam neki ő pedig fogta magát és elkezdett lapátolni. Én csak nevettem mögötte.
- Mit nevetsz? - kérdezte.
- Semmit. - adtam egy egyszerű választ de annyira előjött a nevetés hogy nem bírtam vissza tartani.
- Igen, nevetsz?- mondta és egy kisebb mozdulattal nekem jött amitől én a hóban landoltam.
- Na ezt most megbánod. - mondtam neki és az arcába nyomtam egy marék havat. Szegény alig kapott levegőt de legalább vissza kapta.
- Jól vagy?  -kérdeztem és közelebb mentem hozzá.
- Ja. - mondta és felnézett. Még közelebb jött hozzám de sajna megbotlott így rám esett és mind a ketten be a hóba. Ő felül én pedig alul.
- Nem fázol? - kérdezte és éreztem a mentolos leheletét az arcomon.
- Egy kicsit de nem számít. - mondtam és mélyen a szemébe néztem. Olyan aranyos volt. - Tudod most ismertem meg igazán az igazi Liamet. Vissza kaptam azt az embert akit a koncerten láttam.
- Ne haragudj azokért amiket mondtam. - mondta és közben eltűrte a szememből a hajamat.
- Meg van bocsájtva. - feje egyre sebesebben közeledett az enyémhez majd ajkait az enyémre tapasztotta. Éreztem hogy milyen hideg volt és azt is hogy egyre jobban kezdek fázni.
- Te remegsz. - mondta mikor elvált tőlem.
- Liam kérlek ide nézz.. Kérlek mosolyogj. - mondta elég sok ember ott mellettünk. Én nagyon megijedtem.
- Maguk mióta vannak itt? - kérdezte idegesen Liam és felsegített a földről.
- Együtt vagytok? - kérdezte egy nő. A sztár élet már csak ilyen. Az újságírók mindenütt ott vannak és az embernek egy szabad perce sincs. Nem válaszoltunk ha nem gyorsan bementünk a házba. Mivel anya nem volt itthon mondtam Liamnek díszítsük fel a karácsonyfát. Előszedtük a díszeket na meg a fát és neki fogtunk.
- Szörnyen sajnálom.
- Én nem. - mondtam. - Nem sajnálom mivel szeretlek. - kezemet a szám elé kaptam mert ezt nem szabadott volna kimondanom.
- Hogy mit mondtál? - kérdezett vissza.
- Semmit. - tértem vissza a fához.
- Azt mondtad szeretsz. - mondta és közelebb jött hozzám.
- Nem.
- De hallottam.
- Akkor meg minek kérdezel hülyéket?
- Nem tudom. De nem Harryt szereted? - kérdezte.
- De. - mikor ez kimondta láttam a csalódottságot a szemében. - Viszont nekem te kellesz nélküled nem tudok élni. - erre viszont már felcsillant a szeme.
- Ez most komoly?
- Igen halálosan is az. A koncert óta téged szerettelek csak mindenki elől eltitkoltam. Igazából Harryt is szerettem de ő olyan más.
- Mi a baj vele?
- Hogy ő nem te vagy. - mondtam és erre hevesen megcsókolt. A kanapé felé vette az irányt és én nem ellenkeztem, lassan rádöntött majd elkezdett vetkőztetni. Olyan régóta vártam erre a pillanatra, erre hogy Liam Payne tökéletesen is az enyém legyen. Csak az enyém. A dolgok csak történtek egymás után és gyorsan. Olyan 3 óra lehetett mikor felébredtünk, felöltöztünk majd ebédeltünk.
- Liam mi lesz Haryvel? - kérdeztem miközben ő ette az ebédjét.
- Nem tudom.
- Én sem. Ha szakítok vele össze töröm a szívét és lehet hogy neked is bajod esik.
- Na maradj már tudok én vigyázni magamra. Csak attól félek hogy az a kép megjelenik valahol már pedig meg fog.
- Milyen kép?
- Amikor a hóban csókolóztunk.
- Akkor bukta van. - mondtam és ettem tovább. Egy kis idő múlva Liam rá vett hogy menjünk el a fiúkhoz.
- Sziasztok. - köszöntünk be boldogan.
- Hy. - ők tiszta egy hangúak voltak.
- Harry hol van? - kérdeztem, de nem válaszolt senki. Elindultam fel a lépcsőn viszont 3 fiú az utamat állta.
- Nem mehetsz fel.
- Miért?
- Mert. - mondta Niall, de én ellöktem őket és bementem Harryhez. Ami ott fogadott az nem volt piskóta.

4 megjegyzés:

  1. Na na naa ♥
    egyik kedvenc reszem az tuti:D
    kovit de gyoran meg megakarom tudni h mi volt Harrynel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. örülök hogy kedvenced lett...
      majd valamikor lesz rész :D

      Törlés
  2. Kedvenc részem de ne csináld ezt velem már nagyon kíváncsi vagyok hogy mi volt ott léci még ma legyen kövi!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy neked is ez lett a kedvenced.. Imádom mikor így izgultok és sajnálom de ma nem lesz rész :(

      Törlés