2012. december 18., kedd

~3.rész~ Face to Face (Szemtől szemben)

Sziasztok itt az új rész. Köszönöm a komikat. Most mivel kicsit hosszabb rész lett lehetne 3 komi és 50 megjelenítés :D Puszi :D


Mikor már majdnem elaludtam lépteket hallottam. Azt hittem Emő mászkál úgy hogy inkább aludtam. Reggel megint lépteket hallottam. Akkor már kezdett zavarni így kimentem. Úgy 6 óra lehetett.
- Emő mi az is... -mondtam nyitottam be a szobájába de amikor kinyitottam az ajtót egy ismerős alakot találtam bent. - Zayn te mit keresel itt? - kérdeztem tőle és ekkor lemászott róla.
- Hát... Áthívtam estére.
- Emő anya kinyír hogy ha itt találja. - mondtam neki majd egymásra néztek.
- Nem fogja. - mondta.
- Lányok mit kértek reggelire? - kérdezte anya és közben jött be a szobába. Mi Emővel egymásra néztünk majd Zayn-t lelökte az ágyról.
- Jó lesz a palacsinta. - mondtam majd gyorsan kizargattuk a szobából.
- Na Zayn te most gyorsan húzd el innen a beledet mielőtt még anya észre vesz. - mondtam majd elbúcsúztak és kimászott az ablakon.
- Most miért voltál vele ilyen undok?
- Csak mert. - lementünk reggelizni majd indultam a próbára. Emő addig nem hagyott békén még el nem vittem így jött ő is.
- Sziasztok. - köszöntem és körbe néztem hogy hol van Dani, de nem volt sehol.
- Heló. - köszöntek vissza. Emő oda ment Zaynhez és megcsókolta. Mindenki júj-gatni kezdett.
- Na srácok kezdjünk neki mert 4 óra és koncert. - mondtam majd elkezdtük. 1 óra után kis szünetet tartottunk és jött Paul megnézni minket. Leültem inni és egyszer csak azt éreztem valaki leül mellém.
- Szia. - köszönt Liam és egy nagy mosolyt villantott.
- Szia. - köszöntem vissza kissé flegmán.
- Mi a baj?
- Nekem semmi, neked van bajod. Azt sem értem hogy most miért vagy ilyen normális. Hogy miért törődsz velem?! Tegnap eléggé genya voltál.
- Akkor tudod mit többet hozzád sem szólok. - mikor ezt kimondta legbelül furcsa dolgot éreztem. Olyat mintha a szívem egy része most törne darabokra. Az nem lehet hogy ez Liam miatt van, ezt a gondolatot gyorsan el kell hessegetnem.
- Na srácok mutassatok valamit. - mondta Paul és megjött Danielle is. Ő az aki a legkevésbé hiányzott. Főleg most Liam még szemetebb lesz. Na mind egy. Dani egész tánc alatt nekem jött és nem hagyott békén. Gondolom most Paul szemében is leminősültem és így ki is fognak rúgni.
- Dani miért mész mindig neki Kim-nek? - kérdezte tőle Paul ami engem kellemesen meglepett.
- Nem is...
- Most csináljátok meg normálisan. - parancsolta majd mi megcsináltuk amit egész sikeres is lett. A koncert is egész jól sikerült csak egyedül az bánt hogy Liam néz rám gyilkos pillantással.
- Kim lesz nálunk egy buli. Nincs kedved eljönni? - kérdezte Lou.
- És persze hozhatod Emőt is. - tette hozzá Zayn.
- A gerle pár is ott lesz mi?! - mutattam Liam és Dani felé.
- Hát ja. De nem kell velük foglalkozni kérlek gyertek. - kérlelt Niall.
- Oké. - haza mentem majd beszéltem Emővel és elindultunk a fiúkhoz. A buli jól indult addig amíg Liam és Dani meg nem jött.
- Srácok üvegezzünk. - mondta Niall mi pedig bele mentünk. Persze nem is volt meglepő hogy az első körben rám mutatott.
- Csókold meg Harryt. - mondta Zayn és átölelte Emőt.
- Nem. - mondtam.
- Miért hisz csak egy ártatlan kis csókról van szó. - mondta Niall.
- Jaj de beszari vagy. - mondta Liam és felnevetett. A fiúk ránéztek mérges pillantással majd lefagyott az a mosoly az arcáról. Kezdtem kicsit ideges lenni így megfogtam a mellettem ülő Harry és hosszasan megcsókoltam. Éreztem ahogyan vissza csókolt és meg kell hagyni nem volt rossz.
- Na így kell ezt. - mondta Lou. Harry mélyen a szemembe nézett és én is ezt tettem. Olyan szép zöld szemei vannak. Én pörgettem majd Niallre mutatott. Nem tudtam mit mondani neki így Harry kisegített.
- Oké. Niall vedd le a pólód. - Harry olyan kis perverz. Niall lekapta a pólóját és látszottak a kockái. Ez után jött Harry.
- Akkor kölcsön kenyér vissza jár. Harry póló le. - mondta Niall és Harry levette a pólóját.
 Neki is villantak a kockái de az övé milliószor jobban tetszett. Valami megfogott benne csak azt nem tudom mi.
- Csini. - mondtam. - Várjunk csak ezt most hangosan mondtam? - kérdeztem kicsit halkabban.
- Attól tartok. - mondta Zayn és mosolygott egyet. Szint úgy Harry is aki ráadásul el is vörösödött. Miért mondtam ezt, nem is akartam. Aztán Liamre mutatott.
- Felelsz vagy mersz? - kérdezte Harry.
- Hé de eddig ilyen nálunk nem volt. - mondtam.
- Nálam most lesz. - mondta Liam kissé gorombán megint. - Merek.
- Na akkor neked is le a ruhával. Mondjuk legyen a gyatya. - a játék végére már volt akin alig volt ruha. Dani volt az egyetlen akin minden rajta volt. Már nagyon későre járt mikor haza akartunk indulni de a fiúk nem engedtek 1 kivételével.
- Ne menjetek. Aludjatok itt.
- Á nem. - mondtam de valahogy még is sikerült meggyőzniük. Kimentem az udvarra (Harryvel) és felhívtam anyát.
- Szia anya.
- Szia kicsim. Hol vagytok már kezd későre járni?
- Anya lenne egy kérdésem itt aludhatunk a fiúknál? - ránéztem Harryre aki csak mosolygott.
- Szó sem lehet róla.
- De miért nem, meg fognak enni minket(?). - mondtam és Harry felnevetett.
- Akkor is. Tudod jól hogy ők sztárok. Nem igazán szeretem ha velük vagytok. Félek hogy csalódni fogtok. - mondta.
- De anya. - lefogtam a telefont. - Harry beszélj vele. - adtam oda Harrynek a telefont.
- Jó napot Mrs Swanson, Harry Styles vagyok... Kérem engedje meg... Igen van vendégszoba... Köszönöm viszlát. - oda adta a telefont Harry és megint csak mosolygott.
- Na mit mondott?
- Maradhatunk. - mondta én pedig a nyakába ugrottam. Ő szorosan magához húzott de olyannyira hogy éreztem a szívverést. Mikor elengedett mélyen a szemembe nézett és csak ott álltunk szemtől szemeben. Feje egyre gyorsabban és gyorsabban közeledett az enyém felé és ismét megcsókolt. Ez sokkal jobb volt mint játék közben. Ő kezeit átfonta a derekamon én pedig bele túrtam a hajába. De mikor már vagy 1 perce csókolóztunk elhúzódtam tőle.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Baj nincs. Csak... Nekem ez magas.
- Micsoda? - nézett rám értetlenül.
- Van egy srác aki első pillantás óta tetszik de mióta te megcsókoltál teljesen elfelejtettem.
- Örülök neki. - mondta majd adott egy puszit a számra és bementünk a többiekhez. Megbeszéltünk mindent majd elmentünk aludni.
- Harry hol a vendégszoba? - kérdeztem tőle ő pedig egy szobára mutatott.
- De hisz erre Harry van írva. - mondtam.
- Tudom. - betolt a szobába majd elmentünk fürdeni.
- Harry kaphatnák valami pizsit?
- Aham.  - adott egy bő pólót és egy boxert ami egy kicsit nagy volt de tökéletes. Mikor kész lettem bebújtam mellé az ágyba és én már aludni szerettem volna de ő megszólalt.
- Kim. Leszel a barátnőm? - erre a kérdésre teljesen ledermedtem. Nem számítottam volna rá.
- Igen. -felé fordultam, hozzá bújtam izmos testéhez majd elaludtunk.

4 megjegyzés:

  1. Jo lett jo lett :D
    az eleje meg foleg tetszik:>
    kovit de gyorsan♥
    amugy sokaig ne maradjon Harryvel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Köszi:D
      Gondoltam hogy az eleje tetszeni fog Emő:D
      Sietek:D
      És majd idővel kiderül:)

      Törlés
  2. Bár nem erre számitotam de nagyon jó lett kövit

    VálaszTörlés