2012. november 13., kedd


~8. rész~ Valaki többet ivott a kelleténél, csak vajon ki?




- Anya ma ott aludhatok a fiúknál?
- Ha szeretnél.
- Oké köszi.
- És csak óvatosan. - erre csak bólintottunk Harryvel és elindultunk. Gyorsan ott is voltunk. Lepakoltam a szobájába majd lementünk a srácokhoz. Mikor leértünk láttam hogy Liam ölében ott van Dani. Próbáltam nem foglalkozni velük de mindig oda tévedt a szemem.
- Srácok nem megyünk el ma valami buliba? - kérdezte Zayn.
- Nem rossz ötlet. - mondta Liam.
- Menjünk. - mondtuk mi többiek egyszerre.

/Este/

Még az volt szerencse hogy vittem valami bulizós ruhát a srácokhoz.

Perry:                                                                      



















Én :



















Dani: 



El: 


















A srácoknak tátva maradt a szájuk tőlünk. Oda fele Louis vezetett. Mikor beértünk a bulizóhelyre senki sem vett észre minket semmi feltűnés lehet hogy azért mert a srácokon a szokásos kapucnis felső és napszemcsi volt. Ez annyira tetszett. Egy rajongó sem jött oda hozzánk semmiért sem. Liam és Dani elmentek táncolni mi pedig beütünk egy boxba ahol iszogattunk. Közben figyeltem Liaméket de egyszer Dani eltűnt és Liam oda jött hozzánk.
- Hol van Dani? - kérdeztem.
- Elment a mosdóba. - hajolt hozzám közelebb hogy értsem. Olyan jó illata volt. Muszáj volt magamba szívnom az illatát.
- Srácok elmegyek a mosdóba. - miközben arra mentem láttam hogy Dani egy sráccal táncol és meg is csókolta. Először azt gondoltam hogy Liam az de nem. Egy másik sráccal csókolózik és táncol Liam háta mögött Kiakadtam. Liam szereti, de ő nem. Megcsalja.
- Liam.  -ordítottam és közben ziháltam a futástól. - Beszélnünk kell most.- Kimentünk egy udvarra ahol  csend volt és nem kellett ordítozni. Nem tudtam hogy mondjam el neki.
- Na mondd. - kulcsolta össze karját a mellkasán.
- Szóval. Mentem a WC-re és... Hogy is mondjam...
- Jaj Nessz csak mondd...
- Láttam Danit csókolózni egy másik sráccal... - Liam csak fölhúzta a szemöldökét és nevetett.
- Nessz ideje lenne haza menni szerintem valaki többet ivott a kelleténél.
- Nem, szinte nem is ittam. Mikor mentem a mosdóba ezt akkor láttam. Te pedig akkor jöttél be hozzánk a boxba.
- Aha, szóval te Dani után kémkedsz... Hogy tehetted ezt? Nem hiszek neked. HAZUG vagy. - elviharzott mellőlem engem pedig a szavai késként értek. Mintha a szívembe szúrt volna 100 darabot. Nagyon fájt. Sírni kezdtem és leszaladtam a kocsihoz. Láttam hogy a srácok már ott vannak és persze Liam és a boszorkája is. Komolyan szülinapjára veszek neki egy söprűt. Bepattantam a kocsiba sírva és az ablaknak támaszkodtam.
- Drágám mi a baj? - kérdezte Harry és átölelt.
- Semmi. - ránéztem Liamre aki épp Dani mellett áll és nevettek.
- Látom hogy van valami. - faggatott de nekem ez most a legkevésbé sem hiányzott.
- Nincsen semmi bajom! - förmedtem rá.
- Jól van nem kell egyből leharapni a fejemet. - Liam beült majd oda szólt Lounak.
- Lou induljunk Nessz túl sokat ivott a kelleténél és már kezd képzelődik.
- Hé Liam állj le nem is ivott sokat max egy-két pohárral. Több nem volt, Számoltam. Itt nem ő az aki túl sokat ivott ha nem Dani... - áll ki mellettem Lou. Elindultunk és miután haza értünk mindenki elment fürdeni majd aludni. Mikor El volt a soros én átmentem Lou-hoz kiönteni a szívem.
- Lou beszélhetnénk? - kérdeztem miközben nyitottam ki az ajtót. De egy nem szívesen látott személy volt ott bent.

Itt a kövi rész... Komizzatok

4 megjegyzés:

  1. sziia :)

    persze benne vagyok a cserében :D nálam már kinnt is vagy!:)
    köszii♥

    VálaszTörlés
  2. Tyuu... nagyon-de nagyon joo ♥ hamar kovit:)

    VálaszTörlés