2012. november 25., vasárnap

~19.rész~ Melyiket hívod először?

Sziasztok itt az új rész. Az előző részhez nem lett meg a komi. Remélem ehhez meg lesz. Megígértem hogy lesznek hosszabb részek így ez hosszú lett.
Próbáltam viccesre megírni. Remélem tetszik :D

Reggel Liam telefonjára keltünk.
- Hallo... Héé lassabban Niall... Mi melyikbe? Oks majd megyünk. - ennyit értettem az egész beszélgetésből.  Anyáék már nem voltak otthon mivel mind a ketten dolgozni mentek és egész nap sőt még este sem lesznek otthon. Liam leszaladt a lépcsőn én meg alig tudtam követni. Egy szál boxerben ki ment ki ment a reggeli újságért. Gyorsan elkezdte lapozni majd hangosan olvasta.
"Vanessza Darson Liam Payne barátnője vagdossa magát?! Tegnap este Liamet kiengedték a kórházból így ketten sétáltak haza már mint Vanessza szüleinek a házához. Amint hazafelé sétáltak fotósaink képeket készítettek róluk ahol Vanesszának be volt fáslizva a csuklója. Vajon a rajongók miatt van ez vagy esetleg problémái vannak?" - volt egy pár kép is.
- Miért nem írják mindjárt azt hogy azért vagdosom magamat mert agyilag beteg vagyok. Nem lenne egyszerűbb?
- Nyugodj meg. Mi tudjuk mi az igazság nem?
- De. -felöltöztünk megetettük Chestert játszottunk is egy kicsit vele aztán elindultunk a fiúkhoz.

- Hol voltatok már? – támadtak le a srácok mikor kinyitottuk az ajtót.
- Miért?
- Mert koncertünk van, csak azért! – mondta Harry.
- Jól van na ez ad okot arra hogy ilyen szemét legyél?
- Nem, bocs. - elkísértem a fiúkat a dedikálásra. Az öltözőbe nehéz volt bejutni a sok rajongó miatt de ahogy beértünk Niall fogott is egy csomag gumicukrot és elkezdte a szájába tömni. Nagyon vicces látvány volt de egyben undorító is. 
- Niall inkább öltözni kéne nem? Komolyan ami kaját megeszel az hova megy? Egy dekát nem hízol. - mondta neki Lou.
- Nem tudom jó az anyagcserém. - ki öltötte Louisra a nyelvét aztán felállt és öltözni kezdett.
- Nessz fordulj el mert még a végén megszereted valamelyikőnk izmos testét. - kacsintott egyet Zayn.
- Azt kétlem. - elfordultam majd egy pár perc múlva bejött egy nő.
- Srácok kezdünk. - kimentem velük a színpad széléig onnan pedig már szaladtak ki. Boldogan néztem őket mert annyira jól csinálták. Az utolsó szám a Moments volt.
- Ezt a számot egy számomra nagyon kedves lánynak ajánlom. - Liam rám nézett és kacsintott egyet. Éreztem ahogy vörösödöm és olvadok el. Miközben Liam énekelt Louis elkiáltotta magát a mikrofonba hogy Vanessza. De ő sem úszta meg mert Liam azt kiabálta hogy Eleanor. A koncert végén következett a dedikálás ahol persze nekem is részt kellett vennem amit nem értettem. 
- Liam miért van itt 6 szék? - kérdeztem.
- Hát azért mert te is leülsz nem hagyjuk hogy órákat álldogálj. - mosolygott én pedig leültem. Meglepődtem mikor egy lány kért tőlem autó grammot és utána sok más is. Ami viszont zavart hogy sok nálam Csinosabb lány flörtölt Liammel. Tudom hogy nem kell féltékenynek lenne mert engem szeret de akkor is. A srácok elég sok telefonszámot kaptak és persze Liamet is beleértem. Mikor haza értünk már késő volt így mindenki elvonult a szobájába én pedig Liamhez.
- Na és melyiket hívod fel először? - kérdeztem és közben levágtam a táskámat az ágyára.
- Ezt... - fogott egy cetlit és már hívta is. Elmondhatatlanul féltékeny voltam. Csörgött a telefonom amit mérgesen el is kezdtem keresni. Mikor megláttam a telefonomon Liam mosolygós képét egyből elszállt a mérgem. 
- Szóval az az én cetlim. - léptem közel hozzá.
- Hát megtartottam. - adott egy puszit az orromra majd a számra. Neki nyomott a falnak és egyre szenvedélyesebben csókolt. Mikor a nyakamhoz ért eltoltam magamtól.
- Liam, ne.
- Miért? Mi a baj? Nem szeretsz? - kiskutya szemekkel nézett rám amiket imádok. Leültem az ágyra ő pedig mellém.
- Dehogyis nem szeretlek csak az az igazság hogy én még... - elhallgattam és lehajtottam a fejem. - Nem voltam még fiúval és ez nekem nagyon ciki. - kezét az államra tette és fel emelte a fejemet úgy hogy a szemembe tudjon nézni.
- Szerintem nem az. Sőt nekem nagyon is bejön. - kacsintott egyet majd a homlokát az enyémnek támasztotta. - És addig várok amíg szeretnéd. Oké?
- Oké. - megcsókolt.
- Liam adsz egy pizsamát léci?
- Minek, aludj bugyiba meg melltartóba! - kacsintott és a szemöldökét föl le húzogatta.
- Nem, kérek szépen egy pizsamát. - adott egy jó nagy pólót aminek "Liam szaga" volt.
- Csini vagy. 
- Tudom. - befeküdtem mellé az ágyba és adott egy puszit.
- Hát aztán te is szerény vagy! - nevetettünk még egy sort, majd elaludtunk. Reggel olyan jó érzés volt Liam karjaiban ébredni. Olyan volt mint egy álom. 
- A mai napot nem töltjük együtt? - kérdeztem ő pedig rám nézett gyönyörű szemeivel. Nem is tudom hogy hogy érdemeltem meg őt?!
- Sajnálom, de nem lehet. A srácokkal ma lesz a klip forgatás. De El itthon lesz úgy hogy lehet egy csajos napotok. Legalább jobban megismeritek egymást.
- Oké. - mosolyogtam majd lementünk a többiekhez. A srácok azonnal elmentek mi meg ketteseben maradtunk El-el.
- Nessz hogy ismerted meg Liamet...
- Találkoztunk egy parkban de először Harrynek gondolt majd magának. Röviden ennyi és ti Lou-val?
- Hát már One Directionos volt mikor megismertem. Bejöttek a fiúkkal a Nando's-ba és elment a piájukért. Egyikőnk sem figyel hogy merre megyünk így rám öntötte az üdítőjét. Nem volt kellemes de amint belenéztem a szemébe minden haragom elszállt. Azonnal beleszerettem  Az egész napot együtt töltöttük aztán randiztunk és ennyi.
- Értem. - mindent megbeszéltünk egymással. Igazuk volt a srácoknak nagyon jó barátnő. Kiköpött olyan mint Louis. Komolyan minden hülyeségben benne van. Lou keresve sem találna nála jobbat az biztos. Elmentünk fagyizni, manikűröshöz ebédeltünk majd 3 óra körül haza tévedtünk.
- Sziasztok. Milyen volt a klip forgatás? - kérdezte és leültem Liam ölébe a kanapéra.
- Hát egész jó. Kivéve egy embernek! - mondta Niall és Zaynre nézett akinek a szeme olyan volt mint ha kék, lila, zöld és barna szemfestékkel ki lett volna festve.
- Zayn veled meg mi történt? - kérdezte El és mind ketten már a földet vertük a röhögéstől mert elég vicces látvány volt.
- Hát a forgatás végén Perryvel elmentünk fagyizni ami nem sikerült túl jól...
- Ja, látjuk. - röhögtem de Liam haragosan nézett rám. - Folytasd.
- Szóval elmentem a mosdóba és mikor vissza mentem Perry egy pasival beszélgetett. Kicsit féltékeny lettem egyre közeledte és amiket mondott a srác neki nagyon felzaklattak. Durva volt. Oda mentem aztán felállt a csávó és azt mondta hogy már az övé besokalltam behúztam neki ő is nekem. Utána meg eljöttünk. - leült a fotelbe Lou pedig hozott neki egy fagyasztott borsos zacskót amivel jegelni kezdte a szemét.
- Ügyes vagy. Ilyen a szerelem. - hozzá bújtam Liamhez és megcsókoltam.
- Fujjj... Ne nyálazzatok már... - mondta Niall.
- Mert el fogod hányni magad? - vágtam vissza. - Komolyan mi meg attól hányjuk el magunkat ahogyan eszel... Jó bocs ez durva volt.
- Semmi baj Vancsessza. - oda jött és adott egy nagy puszit.
- Na na na ő az én Csajom Horan.  - szólt rá Liam.
- Na jól van akkor ne hogy még a végén te is féltékeny legyél. - bólintottam Niallnek és mind a ketten megpusziltuk.
- Ezt imádtam. - mutatott rám. - De ez fura volt. - mutatott Niallre.
- Na srácok még meddig fogtok pusziszkodni? - kérdezte Harry.
- Abba hagytuk. Nesz nem megyünk fel késő van már. - felmentünk mert eléggé elbeszélgettük az időt. Elmentem zuhanyozni majd Liam is és aludni. 

5 megjegyzés: