2012. november 20., kedd

~14.rész~ Boszorkányok                                                 




Sziasztok tudom hogy ez most rövid lett de ígérem innentől indul be a sztori és lesz izgis. 2 komi és jön a kövi :D

Lementünk a srácokhoz kézen fogva akik hatalmasat néztek.
- Ti...? Mióta...? De ti nem utáljátok egymást? - kérdezte Zayn és alig jutott levegőhöz. Louis csak mosolygott de olyan "én tudtam hogy ez lesz,, mosoly volt.
- Hát... Mi... Liam mondd te! - én nem tudtam hogy elmondani.
- Együtt vagyunk. - rátette a vállamra a kezét és magához húzott. Egyedül Lou és Harry mosolygott a többieknek még mindig nem volt reakciójuk.
- Gratula Haver. - jött Louis és kacsintott egyet rám. Pacsizott egyet Liammel majd leültünk mi is a kanapéra. Ott ültünk és néztük a tv-t. Már mint néztük volna ha nem kapcsolják el állandóan minden honnan.
- Hé kapcsolt vissza!!- ordítottam Niallre aki egyből vissza kapcsolta.

"Liam Payne a One Direciton érzelmes szépfiúja és Danielle Peazer az x-faktor táncosa szakítottak. 2 évig boldogították egymást de most útjaik külön váltak. Ennek talán van köze ahhoz hogy Harry Styles (One Direction) és Vanessza Darson is szétváltak? Lehet hogy Liam és Vanessza nem lesz sokáig szingli. Majd kiderül.,,

- Boszorkányok. Ezek meg honnan tudnak mindent. Kb. 10 perce járunk?
- Nyugi. Egyszer úgy is megtudják.
- Most jut eszembe kezd későre járni. Nekem mennem kell haza.
- Elkísérlek. De most sétáljunk.
- Oké. - elköszöntem a fiúktól és elindultunk haza. Sötétedésre értünk haza. Anya bevállalta a kórházban az esti műszakot így csak apa volt otthon.
- Szia.
- Sziasztok! - mondta és fel kelt a laptopja elől. - Hát ti?
- Jó estét. Liam Payne vagyok. - kezet fogtak és apa kérdőn nézett rám.
- Apa Liam a barátom. Harryvel szakítottunk. - elmeséltük neki az egész történetet de többre nem jutott idő mert Liamnek mennie kellett. Mondtam neki hogy aludjon itt nálunk mert már nagyon sötét van de nem akart mert holnap koncertjük van. Mikor elment elmentem zuhanyozni majd aludni. Reggel korán keltem bekapcsoltam lent a tv - t és a hírek mentek. Mikor elkezdtem nézni könnybe lábadt a szemem.

4 megjegyzés:

  1. Jujjujjj♥ na de tuti h valami kozbe kell jojjon...:( kovit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥majd meglátod mert lesznek még izgis részek :D♥

      Törlés
  2. Jaj nem huzad az agyam lécci írd meg a kövit olyan jó :D asnyira szeretem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:D És nem tudom mikor lesz meg...
      Igyekszem vele ÍGÉREM. ♥ De annyira szeretem mikor így izgultok :D

      Törlés