2012. november 24., szombat

~18.rész~ Love Liam and 1D

Sziasztok itt az új rész... Köszönöm a komikat és a sok megtekintőt is. Most próbálkozzunk mondjuk meg 3 komival :D  Ez a töri még nem tudom hogy hány részes lesz. Most tartok a 25 -nél úgy hogy még meglátjuk. Na de nem untatlak tovább titeket. Jó olvasást.


- Jó napot! Ön Vanessza Darson Liam Payne hozzátartozója?
- Igen én vagyok. Mi történt?
- Örömmel mondhatom hogy Mr. Payne felébredt és egyfolytában a maga nevét mondogatja. Ha szeretne bejöhet most kivételesen megengedjük mert nem biztos hogy Liam fog tudni így aludni. - hatalmas kő esett le a szívemről. Életem szerelmes Fölébredt.
- Azonnal megyünk. - kinyomtam és Lou nyakába ugrottam.
- Fölébredt. Fölébredt. - bementünk a kórházba a srácokkal. Mikor beértünk Liamet végre mosolyogni láttam. Annyira jó volt újra így látni. Amikor beléptem a szobájába rám emelte mogyoró barna szemeit és mosolygott.
- Mizu? - kérdezte.
- Hogy mizu? De amúgy semmi és veled? - poénkodtam ahogy ő is. Próbáltam takarni a kezemet amely egy fehér kendőfélével volt elszorítva de észre vette.
- Megmaradok! De mi történt a kezeddel? - ránéztem és láttam hogy a fehér kendőből piros lett.
- Semmi. - dugdostam a hátam mögé.
- Nessz, nekem nem tudsz hazudni. Mit csináltál? - kicsit komolyabbra váltott a hangja. Leültem az ágya szélére és hagytam hogy kibontsa a kezemet a kötésből. Mikor meglátta könnybe lábadt a szeme, ahogy nekem is.
- Ezt miért csináltad? Kitalálom miattam, igaz?
- Nem is teljesen miattad. Na jó azt mondták hogy nem biztos hogy túléled és én nem akartam nélküled élni. Ha Louis nincs lehet nem ülök itt. Ő törte be az ajtódat mert nem akartam kinyitni, és ő is kötötte be.
- Te nem vagy eszednél kicsim. - megsimogatta az arcomat de akkor belépett az orvos. Amint meglátta a kezemet mindjárt oda rohant.
- Mi történt? Miért csinálta? Ezt most azonnal be kell kötözni mert el fog fertőződni. - előhúzott egy hosszú gézdarabot egy szekrényből és bekötözte. Úgy nézett ki mint egy karkötő persze Liam egyből rajzolt is rá. Ez állt rajta: LOVE LIAM AND 1D.
- A srácok hol vannak? - kérdezte Liam.
- Kint. Hívjam be őket?
- Aha. - behívtam őket én pedig felszívódtam. Had beszéljék meg a fiús dolgaikat 5-en. Lementem kávéztam egyet majd vissza mentem.
- Nessz, gyere indulunk! - szólt Niall. Adtam Liamnek egy csókot majd haza mentünk. Sikerült gyorsan elaludnom is.

/1 és fél héttel később/

- Liam készen vagy? - kérdeztem és már cipzároztam be a bőröndjét.
- Igen! Menjünk gyalog. Adjuk oda a srácoknak a bőröndöt és sétáljunk. - nagy nehezen bele egyeztem és elindultunk. Nagyon sokat beszélgettünk és nézelődtünk. Közben elmentünk fagyizni és beugrottunk mi hozzánk is.
- Sziasztok. - köszönt anya.
- Jó napot! - köszönt Liam is. - Hello - köszöntem én is.
- Liam hogy érzed magad?
- Köszönöm jobban!
- Kincsem mi az a kezeden? - nézett anya a fehér fáslira.
- Semmi.
- Vanessza mi az?
- Pár napja leejtettem a poharamat a fiúknál és elvágta a kezemet. Liam orvosa pedig bekötözte. - Liammel felmentünk a szobámba és twitcamoztunk. Liam kezdte.
- Helló srácok! Olvastam az üzeneteket és nyugodjatok meg jól vagyok. Hála egy embernek aki ha nincs lehet nem tudtam volna végig csinálni ezt az egészet. Sok lelket öntött belém és... - elhallgatott és rám nézett majd kacsintott egyet.
- És szeretem. Sokan azt kértétek hogy mutassam be nektek. - legyintett egyet hogy menjek oda. - Srácok ő itt Vanessza Elena Darson. - adott egy puszit az arcomra.
- Sziasztok. Vanessza vagyok de szólítsatok csak Nessznek. - integettem és egy 1000 wattos mosolyt is eresztettem. Millió kérdést tettek föl és mi mindre válaszoltunk is. Liamet este már nem engedtem haza így ott aludt nálunk.

4 megjegyzés:

  1. Na es pont a legjobb resznel az tuti :P
    kovit lecci lecci lecci :D
    erzem h itt valami fog tortenii :)) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így az izgi:D
      Sietek vele:D
      Igen? :D Hát majd kiderül :D

      Törlés