2012. november 10., szombat


~4.rész~ Harry                                                   



/Vanessza Darson/

Mikor az utolsó lépcsőn megálltunk éreztem hogy vörösödök és inkább lehajtottam a fejemet.
- Vanessza hova szaladtál?- jött oda hozzánk Harry.
- Mind egy hagyjuk.
- Oké.
- Nessz, szeretném neked bemutatni Daniellt. - mondta Liam és oda vezette elém Danit.- Nessz-Dani, Dani- Nessz.
- Őrülök. - vágtam egy mosolyt mintha örülnék neki de nem.
- Én is. - leültünk beszélgetni és sok mindent megtudunk egymásról de akkor sem kedvelem meg. Zayn úgy félóránként ki ment 10 percre az udvarra. a 4 dik után már muszály volt megnéznem mit csinál. Kimentem és láttam hogy cigizik.
- Mióta cigizel?
- Hát nem régóta? De zavar? Kérsz?- tartotta felém a dobozt.
- Kösz nem, de ne zavar. - csak ott álltunk szótlanul mind a ketten.
- Miért szaladtál el olyan gyorsan? - törte meg a csendet.
- Hosszú de....
- Nessz beszélhetnénk? - kérdezte Liam.
- Persze... - mondtam és bementünk a házba, fölvezetett a szobájába és leültünk az ágyra.
- Tudod Danit és engem... - kezdett bele. - Harry hozott össze. Nagyon boldogok vagyunk együtt és azt hiszem ő az igazi. És mivel te nagyon szép lány vagy gondoltam bemutatlak titeket egymásnak. - na jól van ez fáj. 1. neki Dani az igazi??! 2. bemutat Harrynek, hisz nekem TE tetszel.
- Értem. - helyeseltem de belül nagyon fájt hogy nem mondhatom el neki hogy szeretem és hogy nekem nem Harry kell meg nem más ha nem csak Ő.
- Szóval neked mi a véleményed róla? - kíváncsiskodott. Legszívesebben azt mondtam volna hogy felőlem akár Harry a brit király is lehetne de akkor sem te vagy.
- Nem tudom, még ne ismerem, de... -hajtotta le a fejem mert igazából nem is tudtam hogy hogy mondjam el neki hogy nem Harryt szeretem hanem őt.
- De, mi?
- Én igazából, már mint azt hiszem szerelmes vagyok egy fiúba.
- Oh, értem. És milyen a fiú?
- Hát aranyos, magas, barna szeme van és göndör haja.
- Ez Harry igaz? - miért pörög még mindig ezen a Harry témán?
- Hát lehet hogy ő az... - hazudtam.
- Oh, értem. Na akkor lemegyünk?
- Persze. - lementünk de nem vidított fel semmi sem Harry ahogy ott ült mellettem és mesélte a vicceit. Se Danielle mondjuk csak még jobban megutáltam ahogy elvette tőlem azt akit szeretek. Úgy hogy úgy döntöttem hogy haza megyek.
- Fiúk én azt hiszem haza megyek. - álltam föl és Harry kikísért.
- Nessz, mit szólnál ha holnap elmennénk mondjuk fagyzni? - kérdezte.
- Hát nem is tudom. Ketten leszünk?
- Ahogy szeretnéd! - mondta és dobott felém egy olyan macsós mosolyt amitől elolvadtam. Nem tudom mi van velem. Én nem Liamet szeretem. Vagy csak eddig tartott?
- Akkor ketten. - kacsintottam.
- Jó akkor 2- re ott vagyok érted. - adott egy puszit az arcomra és elindultam volna haza de előtte telefonszámot cseréltünk. Mikor haza értem elvittem Chestert sétálni arra a helyre ahol Liammel először találkoztunk. Arra a gyönyörű helyre ahol Először Szerelmes lettem. Gondolkoztam Harryn és Liamen. Harryt nem akarom kihasználni csak azért hogy elfelejtsem Liamet de valami belül érzek iránta. Vagy 2 órát ültem ott de nem jutottam dööntésre hogy mejik fiú iránt érze többet. Vagyis eddig Liam az aki közelebb áll hozzám. Haza indultam mert már kezdett későre járni. Otthon felmentem a szobámba lezuhanyoztam és bebujtam az ágyba laptopozni. Kopogtak.
- Mi volt ma? - kérdezte anya.
- Semmi különös jó elvoltunk. - hazudtam neki. Legszívesebben elmondtam volna neki hogy abba a srcába vagyok szerelmes akinek barátnője van. De nem, biztos hogy azt mondta volna hogy jobb lett volna nemet mondani neki és nem el menni hozzájuk.
- Értem. Na akkor jó éjt kicsim. - nyomott egy puszit a homlokomra és kiment. Én még gépeztem egy kicsit amit lehet nem kellett volna?! Az egyik sztárokról szóló oldalon olyat láttam ami elégé meglepett.

1 komi és 13-18 megtekintés és hozom a kövit... mit gondoltok erről a részről? Puszi :*

1 megjegyzés: