2012. november 4., vasárnap


51. rész~ Szeretlek!!

Sziasztok...Hát nem voltam sosem jó a búcsúzásban de ez az utolsó előtti rész. Remélem azért szerettétek ezt a "könyvemet.,, De mivel imádok írni lesz egy új történetem... De most nem untatlak titeket inkább itt az újabb rész... ÉS mivel ez az utolsó előtti komizzatok hogy szerettétek e vagy nem?!



- Szeretlek Hazza drágám! - mikor meghallottam ezt a szót felkaptam és forogtam vele a szobában. Boldog voltam hogy megbocsájtott.
- Én is! - megcsókoltam de nem tartott túl sokáig mivel Rose félbe szakított minket.
- Mhhhh - köszörülte meg a torkát. - Beavatnátok? - felhúzta az egyik szemöldökét és mérgesen nézett.
- Hát úgy kezdődött... - elmagyaráztuk neki és valahogy az elején ő is kicsit mérgesen nézett rám de a végére megbékélt. Nagyon elbeszélgettünk és nem volt kedvünk haza sem menni de mivel a lányoknak holnap iskola ezért győzködni kellett őket.
- Lányok menni kéne! Nektek holnap iskola és még 1 óra mire haza érünk. - mondta Niall.
- Én még nem akarok menni. - mondta Tara.
- Mi lenne ha itt aludnátok és majd reggel haza mentek... - ajánlotta fel Rose.
- Felőlem... - mondtuk szinte egyszerre. Mindjárt el is mentünk aludni habár nem mondanám hogy aludtunk. 

/Lara Wilhelm/

Mi Liammel a régi a szobámban aludtunk, Tara és Harry a hugom szobájában. Niall Zayn és Lou pedig megkapták a vendég szobát. Elmentem fürdeni de mikor vissza értem láttam hogy Liam a fényképalbumomat nézi amiben vannak olyan képek is.
- Lara ki ez a srác melletted? - nem kellet volna belenéznie.
- A volt pasim...
- Miért szakítottatok? - újra feltépni a régi sebeket nem jó de muszáj lenne valakinek már elmondanom mert senki nem tudja.
- Hát... megcsalt.
- A szemét. - átölelt és az ölébe húzott. - Én soha nem csalnálak meg és nem is foglak ÍGÉREM. - megcsókolt majd lefektetett az ágyra és megtörtént. Nem sokat aludtunk mert nem voltunk álmosak. Beszélgettünk meg még képeket is nézegettünk. Nagyon sokat nevettünk mert kiskoromban olyan csúnya voltam. Éppen egy nagyon gáz kép került a kezébe.
- Jesszus isten ez nagyon ronda.
- Nem igaz épp olyan cuki voltál mint most. - reggel korán keltünk és lementünk reggelit csinálni. Louis ott ült egyedül a kanapén és telefonozott.
- Hát te? - kérdeztem.
- Nem tudok aludni. És ti?
- Hát... Mi sem... - megcsináltuk a reggelit, felébresztettünk a srácokat majd reggeliztünk. Mikor végeztünk elindultunk.
- Szia anya! - búcsúztunk el Taraval. A többiek is elbúcsúztak majd elvittek a suliba is. De mikor oda értünk a suli ajtó elé egy nagy papír fogadott minket amin ez állt:
"Kedves Gyerekek. Sajnálattal kell közölnünk hogy ebben a hónapban nem tudjuk megkezdeni az idei tanévet és még szeptemberben otthon kell maradnotok. Mert a vezetékekkel, csövekkel baj van. Első tanítási nap ez év november 1,,. Nagyon megörültünk így gyorsan oda szaladtunk a srácokhoz és beszálltunk a kocsiba.
- Lányok mi történt? - kérdezte Niall.
- Nincs suli. - mondtam.
- Jah na persze majd én megnézem... - kiszállt Zayn a kocsiból amit nem kellett volna mivel még annyi ember volt ott.
- Neeeeeeeeee... - ordítottuk neki de Zayn nem figyelt ránk. Nem kellett nekik sok idő. Körbevették Zaynt és ki nem tudott szabadulni.
- Ki kell hozni onnan. - mondta Louis és már szált volna ki de mi vissza húztuk.
- Te is úgy akarsz járni mint Zayn?
- Nem, de...
- Semmi de majd mi Laraval kihozzuk onnan valahogyan... - kiszálltunk és a tömeg felé vettük az irányt. Egy 10 perc kínlódás után kiszabadítottuk onnan. Gyorsan beültünk az autóba.
- Louis GÁZT!!!! - ordított Zayn aki szinte reszketett.
- Mi szóltunk hogy ne menj de te nagy menő vagy és.... - nem fojtattam mert féltem hogy olyat mondok amit megbánok. - Bocs, de ez nem fog jó fényt vetni ránk. - mikor haza értünk átöltöztünk mert már 2 napja ugyan abban a ruhában voltunk meg az én ruhámat leszaggatták a rajongók. Niall már nagyon éhes volt szóval kénytelenek voltunk rendelni pizzát.
- Nézzünk filmet! - jelentette ki Zayn.
- Oké, de milyen filmet.
- Legyen HORROR film.
- Neeee, mert megint nem fogok tudni aludni. - nyafogott Tara de végül még ez mellett döntöttünk. Én elaludtam rajta és egyszer csak azt vettem észre hogy izmos karok visznek fel a lépcsőn. Betettek az ágyba, mellém feküdtek és átkaroltak.
- Szeretlek. - majd egy mély hang suttogta a fülembe.
- Én is drágám. - megfordultam és adtam neki egy puszit. Most minden tökéletes. Én és Liam, Harry és Tara, Niall és Demi, Lou és El, és Zaynnek is van valakije akit még nem ismerünk. De azt mondta majd bemutatja...


Komizzatok!


3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. onna be jo :) egyesek milyen mazlistak h csak nov 1-en kezdodik a suli :P
    amugy kar h befejezed de az uj story is Liamrol szoljon lecci :D
    kovit egyben az utsolso reszt ♥

    VálaszTörlés