2012. november 5., hétfő

52. rész~ Az utolsó 

Hát ide is elérkeztünk :( Mivel imádok írni és a blogot sem akarom törölni úgy döntöttem hogy kezdek egy új történetet. Kérlek komizztok hogy legyen e új történet vagy ne. Az biztos hogy írás nélkül nem bírnám mert ez a mindenem és ha nem is olvassa senki én írom. Akkor itt az UTOLSÓ rész gyerekek. Majd jelentkezem az új törimmel:) És szerintem KEDDEN vagy SZERDÁN  fönt lesz az új (persze Liam-es) törim :D




/3 évvel később/
/Liam Payne/
A banda ma ünnepli az 5-dik születésnapját. El sem hiszem hogy már 5 éve együtt vagyunk.
- Srácok boldog 5- diket. - mondtam és össze ütöttük a poharainkat.
- Boldogot. - mondták a lányok is. És Laraval is már 3,5 éve együtt vagyunk ami nem is tűnt ennyinek. Hihetetlenül szeretem és bármit megtennék érte. Emlékszem a találkozásunkra ( amit a húgának köszönhetünk mert ha nem hagyja el a kutyájukat nem találkozunk), az első randinkra az első csókunkra és még sok másra. Mára már a rajongók is bele törődtek hogy szeretem és MILLIÓSZOR  jobban kedvelik mint Daniellet.
- Szeretlek kicsim... -mondtam neki.
- Én is.
- Tara beszélhetnénk...- mondtam Taranak és felrángattam a szobánkba.
- Mondd?! Baj van?
- Nem nincs csak szerinted mit szólna ehhez Lara? - kérdeztem és elő vettem a zsebemből egy kis dobozt amiben két darab gyűrű volt.
- Úr isten Liam. Szerintem tuti hogy örülne. Ezek gyönyörűek. - megfogta a dobozt és csak nézte őket. - Ha Lara nemet mondd én szivesen hozzád megyek, már ezekért megéri. - majd rámutatott a gyűrűkre.
- Na jól van. - elvettem tőle és vissza raktam a zsebembe.
- Mikor akarod megkérdezni tőle? - kíváncsiskodott.
- Ma este!
- Sok sikert. - már ment volna ki az ajtón de vissza húztam.
- Ne mondd senkinek még Harrynek sem. Tudod milyen pletyka fészek biztos hogy nem maradna titokban.
- Jól van. - visszamentünk a többiekhez akik nagyon csodálkoztak hogy vajon hol voltunk. Tara oda ment Harryhez és kicsit féltem hogy elmondja neki de nem. Az este vége felé kezdtem beparázni. Mi van ha Lara nemet mondd mert nem tartja jó ötletnek? Hisz még csak 21 éves. Nem tudom. Csak annyit tudok hogy vele akarom leélni az életemet senki mással.
- Na jól van gyerekek későre jár én elteszem magamat holnapra... Még egyszer boldog szülinapot ONE DIRECTION. Liam jösz te is? - nézett rám és engem levert a víz.
- Igen megyek.  -ránéztem Tarara aki csak kacsintott egyet.
- Jó éjt srácok! - mondtuk.
- Várjatok én is megyek veletek. - mondta Niall.
- Te nem mész sehova itt maradsz. - mondta Tara és megfogta Niallt majd levágta a kanapéra. Mikor beértünk a szobába Lara elterült az ágyon én meg zsebre tettem a kezem és mellé ültem.
- Lara beszélhetnénk? - mondtam komoly hangon ő pedig felült.
- Baj van?
- Nincs. Tudod nekem te nagyon FONTOS vagy és szeretlek. Nem szeretnélek elveszíteni és bármit megtennék érted. Szóval... - legugoltam Lara elé ő pedig szerintem már sejtette mit fogok mondani. Elővettem a dobozt és kinyitottam majd felé mutattam. Könnyek gyültek a szemébe. - Lara Wilhelm, leszel a feleségem? - kezét az arcára tette és sírt.
- Igen! - megfogtam a gyűrűt és felhúztam az ujjára. A nyakamba ugrott én pedig csak forogtam vele a szobában. - Szeretlek!
- Én is Mrs. Payne!! - mondtam neki. Lementünk a többiekhez akik nagyon csodálkoztak hogy mi mit keresünk ott.
- Hát ti nem mentetek aludni? - kérdezte El.
- Nem... - mondta Lara.

- Gyerekek itt áll előttetek Mr és Mrs Payne. - mondtam és mindenkinek nagy mosoly ült az arcára.
- Úr isten ez most komoly? - kérdezte Harry.
- Igen! - mondta Tara.
- És te erről tudtál és nem mondta el nekem. Öri hari - bevágott egy mű durcát Harry de Tara nyomott egy puszit az arcára. - Megbocsájtok. -  Lara leült a kanapéra én meg mellé.
- El sem hiszem Liam hogy megkérted a kezét. - mondta El. - Emlékszem mikor az én Lou macim kérte meg az enyémet... - nagyon boldog vagyok. Életem legjobb napja és szerintem Lara is így gondolja. Órákig beszélgettünk míg majd tényleg elköszöntünk.
- Na srácok asszem most megyünk aludni... - mondtam.
- Na persze azt 5 perc múlva meg vissza jöttök mondjuk azzal hogy Lara terhes. - viccelődött Lou.
- Ho ho ho hó ennyire még nem szaladunk előre először legyen meg az esküvő aztán a gyerek. - oktatta ki Lara. - És most tényleg aludni megyünk... - tettem hozzá.
- Jó éjt srácok.
- Jó éjt. - mikor fölértünk a lépcsőn felkaptam az ölembe és úgy vittem be a szobába. Mikor beértünk letettem és megcsókoltam.
- Olyan boldog vagyok.
- Én is. De most már tényleg aludni kéne... Már 2 óra van... Menj zuhanyozz le...
-  Te nem jösz. - kacsintott. Én is lementem vele 10 perc alatt kész is lettünk majd twittkemolni kezdtünk. A rajongók egész jól fogadták habár volt aki ellenezte mivel túl fiatalok vagyunk hozzá. Anyáék örültek a hírnek és persze Karen és Geoff is örült. Kiderült hogy anyuék tudták mert Liam engedéjt kért apától. Miután lekapcsoltuk a laptopot mély álomba merültünk. Nagyon boldogan aludtam el.


/Még 3 évvel később/
/Mrs Payne(Lara Wilhelm)/

A fiúknak dedikálása van és én nem érzem túl jól magam. Liamnek nem akartam szólni ne idegeskedjen úgy hogy egyedül elmentem az orvoshoz. Az orvosnál jó híreket kaptam. Mikor haza mentem a fiúk már otthon voltak. Liam gyorsan oda szaladt hozzám és átölelt.
- Soha többet ne menj el így hogy nem tudom hol vagy. Annyira aggódtam érted.
- Orvosnál voltam!
- Miért mi a baj?
- Hát semmi. A kicsivel nincs semmi baj és velem sem. - mondtam és egy nagy mosolyt eresztett.
- Kicsivel? Gyerekünk lesz?
- Igen. - nagyon boldog voltam és az örömtől sírni kezdtem.
- Srácok apa leszek... - mondta Liam és a többiek is nagyon örültek. Ott volt El is na meg persze Emma Tomlinson ( Lou és El gyereke). Mrs Styles (a tesóm) is ott volt aki nem rég lett az, Demi és Perry (Zayn barátnője).

- Lara ez komoly? - kérdezte Harry, odajött átölelt és megpörgetett.
- Igen, ma reggel nem éreztem jól magam így elmentem a dokihoz és mondta hogy 3 hetes vagyok.
- Gratulálok haver... - mondta Zayn Liamnek és lepacsiztak. - És neked is Lara. - majd nyomott egy puszit az arcomra. Istenem olyan boldog vagyok ez életem legjobb napja. ANYA LESZEK. Sosem hittem volna hogy Liam Payne lesz a férjem és a gyerekem apja. Pedig még Directioner sem voltam de most már az vagyok nagyon is és örökké az is leszek, addig míg meg nem halok.



                                                       Búcsúnak itt van pár kép a srácokról...












Sziasztok és komizzatok hogy legyen-e egy új töri vagy ne??! :DD


2 megjegyzés: