2012. november 18., vasárnap

~12.részIsmerlek                                              



Éjfél tájt felhívott valaki telefonon. Kómásan felvettem és bele szóltam.
- Halo?!
- Hello Nessz.
- Mit akarsz ilyen későn Harry?
- Mi az már fel se hívhatlak?
- Harry te részeg vagy?
- Hát lehet hogy ittam egy két pohárkával!- elkezdett csuklani amitől belőlem előtört a nevetés.
- Mi lenne ha átmennék hozzád?
- Nem jössz át. Mész aludni. Különben is részegen nem engedem hogy vezess.
- Nem vagyok részeg.
- Szia Harry.  - kinyomtam a telefont és vissza aludtam. Reggel Chester ébresztett. Elvittem sétálni megetettem és átmentem a fiúkhoz. Mindenki a kanapén ült és Tv-zett.
- Sziasztok!
- Hi! - egyszerre mondták ezt.
- Na mi van srácok, sok volt a tegnap esti buli? - emeltem föl egy kicsit a hangom.
- Ne ordítozz szétreped a fejem. - panaszkodott Niall.
- Mi megmondtuk Liammel hogy ne igyatok annyit de ti azt mondtátok hogy bírátok. Tessék itt az eredménye. - szidta őket Lou én meg csak röhögtem.
- Liam hol van? - kérdeztem mert sehol sem láttam a barna csillogó szemeit.
- A szobájában gubbaszt tegnap este óta. Még fürödni sem jött ki.
- Na jó megnézem. - fölmentem és kopogtam.
- Ki az?
- Nessz. - kattant a zár és beengedett. Lövésem sem volt hogy mi lehet a baja.
- Mi a baj? - ültem le mellé az ágyra jó közel hozzá.
- Semmi.
- Liam, látom rajtad! Ismerlek már annyira hogy tudjam valami bajod van. - nem szólt semmit. Tudtam hogy valami baja van. - Bennem megbízhatsz.
- Jól van. Van egy lány, akibe már egy ideje bele vagyok zúgva. Igaz hogy Daniellel voltam együtt de már éreztem valamit ez a lány iránt. Valami megragadott benne. Aztán nagyon össze vesztünk. Olyan dolgokat vágtam a fejéhez amik nem voltak igazak és csak a düh beszélt belőlem. Ez a lány viszont ezt mind nem tudja mert az egyik legjobb barátommal van együtt. - meglepett ez a kis története.
- És ki ez a lány? A bandából jár valakivel?
- Hát ideje megtudnod szóval igen.
- El? Perry?
- Nem és nem.
- Akkor ki?... - nem szóltam egy ideig ő pedig csak nézett rám. Egy idő után leesett hogy én vagyok az a lány.
- Én? - éreztem ahogy vörösödök és Liam is.
- Igen. .- ezt már szinte érthetetlenül mondta, de én értettem. Most mit tegyek? Harry azt hiszi hogy szeretem. És Liam is.
- Akkor most mi lesz?
- Nem tudom. - egyre közelebb jött hozzám addig míg már össze ért az orrunk. Lehajtottam a fejem de ő kezét az államra tette és felemelte. Arca egyre csak közeledett az enyémhez a szánk már szinte majd nem össze ért. Meg akart csókolni de én nem hagytam. Mi ütött belém? Már mióta várok erre? Hisz szeretem.
- Ne haragudj, de Harry...
- Harry... - bólogatott és láttam könnyek szöknek a szemébe.
- Liam szeretsz?
- Igen amióta csak megismertelek. Ne haragudj hogy olyan dolgokat vágtam a fejedhez. Csak akkor nagyon elborult az agyam és nem tudtam mit csinálok. - megfogta a kezemet és nyílt az ajtó.


Sziasztok itt az új rész. Szerintem innentől kezd beindulni a töri de ezt döntsétek el ti... Komizzatok. Legyen meg a 2 komi ha nem lesz Szerdán jön az új rész :D Puszi Vani :D

4 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó felőlem jöhet sz új rész :D

    VálaszTörlés
  2. Huhhaaa...ez a kedvenc reszem eddig ♥
    De milyen kar h nemhagyta a csokot:(
    kovit de gyorsan lecci :D

    VálaszTörlés