2012. november 9., péntek

~3. rész~ Találkozás és Csalódás                                                       


Reggel 8-kor keltem és elkezdtem készülődni. Kopogást hallottam az ajtómon!
- Gyere! - mondtam és közben húztam a cipőmet.
- Szia! - lépett be Liam.
- Szia! Hát te hogy jöttél be? - kérdeztem csodálkozva.
- Hát anyukád beengedett. De mehetünk?
- Persze de még 5 percet kérek. - bementem a fürdőbe megfésülködni. Mikor kimentem láttam hogy Liam a fényképalbumomat nézegette.
- Ő a barátod? - kérdezte és mutatott egy képre.
- Nem, már mint a volt barátom. Magyarországon lakik 1 éve szakítottunk.
- Mi történt?
- Hát... Megcsalt fél év után. - lehajtottam a fejemet.
- Bocs, szemét voltam. De mehetünk? - kérdezte...
- Semmi baj, és indulhatunk. - megfogtam a táskám és lementünk.
- Elmegyek majd jövök valamikor.
- Jól van és vigyázzatok magatokra. - kimentünk Liam kocsijához. Úriember módra kinyitotta nekem az ajtót. Talán én is tetszem neki? Talán szerelmes belém? De azok a talánok miért vannak mindig ott? Kb. 20 perce laknak tőlünk egy gyönyörű nagy villában. Akkor az a ház. Mikor bementünk a házba 4 szempárral találtam szembe magam.
- Szia Harry Styles... - kacsinottt egyet.
- Zayn Malik. - mosolygott és adott egy puszit.
- Niall Horen. - kéz fogás.
- Louis Tomlinson. De a barátaimnak csak Lou. - ölelés. Egész rendesek voltak velem.
- Liam hol voltál? - kérdezte egy kissé magas barna göndör hajú lány. Oda ment Liamhez és megcsókolta. Ez meg hogy? Van barátnője? Akkor miért volt velem ilyen aranyos? Akaratom ellenére is kigördült egy könnycsepp. Mindenki rám nézett amit én nem bírtam így elszaladtam és ez első szobába amit találtam beszaladtam. Egy szép és tiszta szoba volt az. Leültem az ágyra arcomat a kezembe temettem és sírtam. Egyszer csak nyitódott az ajtó.
- Szia. - szólt Lou.
- Szia Lou. - letöröltem a könnyeimet és leült mellém.
- Mi a baj?
- Semmi.
- Akkor miért sírsz. - megint rá tört a síró görcs.
- Louis... Megbízhatok benned?
- Persze.
- Azt hiszem Szeretem Liamet... - sírtam el magamat, Lou pedig szorosan magához húzott.
- Váo... De hisz neki ott van Dani... Mondott valami olyat ait talán félre értettél? - kicsit eltolt magától.
- Hát mindig kérdezgetett meg egy képen is megkérdezte hogy az a barátom-e... Lehet hogy csak egy barátjával akar össze hozni?
- Lehet hogy Harrynek gondolt mivel ő hozta össze Liamet és Danit is.
- De Louis kérlek ne mondd el senkinek. Különben is Harry nem néz ki rosszul csak nem is ismerem, meg ki tudja mi lesz még.
- Nyugodj meg nem mondom el senkinek. - újra az ölébe húzott.

/Louis Tomlinson/

Nem gondolnám ezt Liamről, mondjuk Danielle mostanában nagyon elveszi az eszét. De akkor is miért tett volna ilyet?
- Nessz, nem megyünk le a srácokhoz?
- Nem tudom, és mégis mit mondjak nekik... Azt hogy bocs csak azért sírtam, meg szaladtam el mert beleszerettem Liambe. De amúgy mizu? - poénkodott és én hangosan felnevettem.
- Na jó ez tényleg hülyén hangzik, majd valahogy kimagyarázzuk! - megfogtam a kezét és az ajtó felé húztam.

Sziasztok itt a kövi rész... 1 komi és 10-15 megtekintés és hozom a kövit:D Komizzatok:P

2 megjegyzés:

  1. Ojajjj:( iszonyat jo :) csak remelem vegul Danii elmegy:D
    Az egyik kedvenc blogom :D
    kovit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:D
      Annyira jó ezeket a komikat olvasni...
      És majd meglátod de az biztos hogy egy ideig húzni fogom :DD

      Törlés