2012. november 11., vasárnap


~ 5.rész~ Hír és a randi ÉS 6 rész- Akkor ti most együtt


Sziasztok... Nem tudom mi van velem de az 5-ös részt kihagytam szóval akkor itt van és utánna van a 6-os... Komikat kérek... És még egyszer bocsi :D

Jó pár kép volt rólam és Liamről miközben a parkban beszélgettünk. A kép alá pedig ez volt írva : "Liam Payne megcsalja barátnőjét? Mint tudjuk Liam Payne ( a One Direction énekese) 2 éve együtt van Danielle Peazerrel akivel az x-faktorban találkoztak. A lányról nem tudunk semmit de nem néz ki rosszul. És lehet hogy ezt Liam is így gondolja? Vajon barátnője mit fog szólni mind ehez?,, Ezt nem tudom elhinni. Liam a One Direction énekese? MIért nem tűnt fel? Hogy lehettem ennyire vak? Miért nem tűnt fel mikor fiatal lányok jöttek oda hozzánk a a parkba és alá írást kértek tőle? Miért nem mondta el? Talán azt hitte hogy én is "Directioner,, vagyok. Fúj de hogy. Utálom őket. De hisz hogy mondhatok ilyet. Holnap randizom Harryvel és Szeretem Liamet. Mit fog szólni ehez Dani. Nem akartam tovább őrölni maga így lefeküdtem habár nem nagyon tudtam aludni de megpróbáltam. Reggel telefon csörgésre kelltem.
- Halló! - szóltam bele álmosan.
- Szia Nessz. Harry vagyok. Csak annyit akarok kérdezni hogy hova szeretnél menni ma?
- Hát nem is tudom te mit gondolál? - nem voltam magamnál. Főleg a teganap esti történtek miatt.
- Ebéd, aztán mondjuk sétálni?
- Oké, benne vagyok.
- Jól van akkor 1 óra múlva ott vagyok. - ránéztem az órára és láttam hogy 1 óra van. Jesszus eddig aludtam.
- Oké szia. - kinyomtam a telefont és mentem készülődni. Mikor kész lettem le mentem anyához.
- Anya én egy 10 perc múlva elmegyek.
- Hova mész? - kérdezte kíváncsian.

- Randim lesz Harryvel. - csöngettek és már sprinteltem is az ajtó felé. Kinyitottam és ott állt Harry egy csokor virággal a kezében. Akkor megmozgatott valamit bennem de nem tudom hogy mit hisz még mindig Liamért érzek többet. Sokkal többet.
- Szia, ez a tiéd. - nyújtotta felém a rózsákat.
- Szia. Köszi, egy pillanat beteszem vízbe. - bementem és beraktam egy vázába.
- Majd jövök. - mondtam anyunak és ő bólinott. Az ebéd csodálatos volt. Egy gyönyörű helyre mentünk. De engem még mindig az a bántott hogy nem mondták el hogy egy híres fiú banda tagjai.
- Harry, kérdezhetek valamit? - nem bírtam tovább.
- Persze. - nézett föl és abba haygta az evést.
- Miért nem mondtátok el hogy ti vagytok One Diretion? - kikerekedtek a szemei.
- Há nem akartuk elmondani mert te olyan normálisnak tűntél és féltünk hogy átváltozol egy idegesítő rajongóvá.
- Nem vagyok Directioner! - jelentettem ki ami lehet hogy rosszul esett neki.
- Tényleg?
- Igen tényleg, nem is tudtam hogy ti ti vagytok... De miért nem szeretitek a rajongókat?
- Hát mert mindenhol ott vannak. Nincs egy nyugodt percünk sem. Néha kicsit sok belőlük. De mi választottuk.
- Értem. - miután megebédeltünk elmentünk sétálni. Nem si tudtam hogy London ilyen szép hely. Nem beszélgettünk és én nagyon elgondolkoztam és egyszer csak arra eszméltem fel hogy Harry megfogta a kezemet. Bepánikoltam és kivettem a kezemet az övéből.
- Ne haragudj. - nézett rám sajnálkozóan.
- Semmi baj. - ismét beállt a kínos csend. Bűntudatot éreztem hogy kivettem a kezemet az övéből pedig jól esett érezni hogy valaki mellettem van és Szeret. És még az is lehet hogy én is szeretem. Egyre többet érzek iránta.
- Próbáld meg még egyszer kérlek! - mondtam ő pedig ismét mefogta a kezemet. Csak sétáltunk kéz a kézben és én Liamre gondoltam. Nem tudtam kiverni a fejemből. De amikor már sikerült Harry arra a helyre vitt el ahol először találkoztunk. Akaratom ellenére is kigördült egy könnycsepp. Letöröltem mielőtt Harry észre vette volna de megelőzött.
- Mi a baj? - álított meg és maga felé fordított.
- Semmi.
- Biztos?
- Igen. - én minnél előbb el akartam menni erről a helyről de ő nem. Nem mondhatom el neki hogy szeretem Liamet mert iránta is kezdek érezni valamit csak nem tudom mit. Leültünk arra a padra amelyikre Liammel és beszélgettünk. 2 óra beszélgetés után meguntuk és elmenünk a srácokhoz. Louis nyitottajtót amin Harry be is ment de engem nem hagyott.




~6.rész~ Akkor ti most együtt?


Kattints rá!!!


Louis megfogta a kezemet és húzni kezdett. Majd a háztól kb. 5 méterre megállt.
- Na mi volt? - kérdezte.
- Ezért kellett elrángatni ilyen messze? - néztem rá kérdőn.
- Én nem erre értettem. Még mindig érzel valamit Liam iránt?
- Szeretem még mindig de Harry is megmozgatott bennem valamit. Harry arra a helyre vitt el a hol Liammel először találkoztunk. Nem mondhattam neki hogy menjünk el innen mert Liamet juttatja róla eszembe akit mellesleg szeretek és Danivel jár.
- Nessz, el kell modanod Harrynek hogy mit érzel. Biztos hogy megfogja érteni.
- Nem nem lehet. Liam számomra csak egy elérhetetlen ember. Sosem fog belém szeretni mint ahogy tudjuk Dani az igazi szerelme.
- Ez igaz.
- Srácok nem jöttök be. - oradított ki az ajtón Niall. Mikor bementünk ismét 2 ismeretlen személy állt előttem.
- Nessz szeretném bemutatni neked Perryt a barátnőmet. Perry ő itt Vanessza Harry csaja. - a Harry csajára kicsit kiakadtam mert még semmi sincs köztünk de inkább nem szóltam semmit
- Örülök. - kezet fogtunk és jött a másik számomra ismeretlen lány.
- Szia Eleanor vagyok Lou barátnője. Szólíts csak El - nek. - kezet fogtam vele is.
- Én Vanessza, Szólíts csak Nessz-nek. - leültünk a kanapára és beszélgettni kezdtünk. indegyik srác a barátnője mellett ült és persze Harry is mellettem. Örültem annak hogy Dani nincs itt mert nem igazán szeretem nézni ahogy enyeleg Liammel.
- Nessz akkor ti most Harryvel együtt vagytok? - kérdezte Zayn. Nem akartam erről beszélni hisz még én sem tudom mit akarok. Harry is kérdőn nézett rám.
- Nem tudom. - éreztem ahogy elvörösödök.
- Juj juj valaki nagyon vörösödik... - szemétkedett Niall. LIam pedig oldalba vágta.
- Hagyjátok már, majd ők ketten megbeszélik ezt. Semmi közünk hozzá. - állt ki mellettünk Liam.
- Srácok asszem én most megyek. - álltam fel Harry mellől.
- Ne, abba hagyjuk. - mondta Niall.
- Ja nem ezért megyek csak már késő van.
- Haz viszlek.- ajánlotta fel Harry.
- Kösz nem kell jól esik majd egy kis séta.
- Akkor legalább csak had kísérjelek ki.
- Oké. Szisztok srcáok. - mikor kiléptünk az ajtón becsuktuk az ajtót és beállt a kínos csend.
- Nessz kérdezhetek valami? - kérdezte Harry és a földet fűrkészte.
- Persze.
- Te mit gondolsz rólunk?
- Hogy érted? - értetlenkedtem.
- Hát... Amit a srácok mondtak bent. Arra mit mondanál? - gondoltam hogy erre fog kilyukadni. Most mit tegyek?
- Azt hiszem igent.... - nagyon megörült bennem pedig egy olyan érzés futott végig mintha megcsalnám Liamet.
- Akkor Vanessza leszel a barátnőm?
- Igen. - átölelt és megcsókolt. Meg kell hagyni nagyon jól csókol. De akkor nyitódott az ajtó és a srácok ordítozva futottak ki rajta. Mindegyik gratulált nekünk.
- Várjunk csak ti hallgatóztatok?
- Lebuktunk. - mondta Zayn. Louis nem szólt semmit csak sajnálkozva nézett rám. De aztán ő is oda jött és átölelt.
- Jobb lesz így... - súgta a fülembe. Liam is átölel majd Harry még is csak elérte hogy haza vihessen.

Sziasztok itt az új rész... Komizzatok

2 megjegyzés:

  1. Jo lett:)Jo otlet h Nessz es Haza osszejojennek de persze ne legyen tartos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi...
      És majd meglátod mert lesznek benne bőven fordulatok:D

      Törlés