2012. szeptember 1., szombat


9.rész

Megbeszéltem a srácokkal és ők is beleegyeztek.
- Hölgyeim és Uraim… Kedves gyerekek… Tudjuk hogy miattunk jöttek ide… de arra szeretnénk megkérni önöket… hogy hallgassanak meg még egy számot
Lara Wilhelmtől… - mondtuk felváltva a fiúkkal… Lara nagyon nagyot nézett de nem is baj tudnia kell a világnak milyen elképesztően jó hangja van…
- Liam mit csinálsz? Én ennyi ember előtt nem tudok énekelni…- mondta félve és már el is akart menni. Én vissza húztam nem érdekelt hogy ott van a sok fotós meg újságíró és megcsókoltam…
- Képes vagy rá… Én bízom benned és nem leszel egyedül mert mi is itt leszünk…- Fölment a színpadra és el énekelte Leona Lewis Bleeding Love számát… Nagyon jó volt és szerintem ő is élvezte. Mikor befejezte mindenki elkezdett tapsolni ő meg csak mosolygott.
- Csodálatos voltál Lara…- mindenki mondta… Tara át is ölelte.
- Ugye boldog vagy drágám, mert csodálatos voltál?! – kérdeztem tőle félve hogy vajon mit mondd de valahogy nagyon úgy tűnt hogy élvezte szóval csak nem mondd rosszat.
- Csodálatos érzés volt… Köszönöm drágám… - fülig érő szájjal mondta és meg is puszilt…

*Lara szemszöge*
Imádom Liamet nála jobb embert nem is kívánhattam volna. Mikor haza mentünk mindenki nagyon éhes volt sajna El nem tudott velünk eljönni a dedikálásra, mert el kellett neki utazni egy divatbemutatóra. Szóval mikor haza mentünk nagyon éhesek voltunk és az a legrosszabb hogy nem is volt otthon semmi kaja. Rendeltünk pizzát… Közben üvegezni kezdtünk. Harry kérdezett.
- Liam, barátnődként tekintesz Larára?
- Nem,- én itt nagyon letörtem fölálltam és el akartam menni ő közben gyorsan folytatta - Én úgy tekintek rá, mint Mrs. Paynre… - ekkor megfordultam ő már ott állt és megcsókolt. Pont csengettek Lou nyitott ajtót… Három óriás pizzát rendeltek a fiúk meg is ettük nagyon finom volt. Volt rajta sok minden. Vacsora közben megcsörrent a telefonom…
- Szia anya!- szóltam bele.
- Szia kicsim… Van egy jó és egy rossz hírem… Melyikkel kezdjem?
- Hát mondjuk a jóval…
- Munkát kaptam… - itt már változni kezdett a hangja.
- Aszta ez nagyon szupi… - örültem de ez az öröm nem tartott sokáig…
- Egy másik városban… És a másik hogy oda is kéne költöznünk hogy ne kelljen minden nap órákat utaznom oda is meg vissza is…
- Miiiii? Az nem lehet már nagyon megszoktuk itt Taraval…
- És mégis kinél laknátok? Mert én abban a nagy házban nem szeretnélek titeket egyedül hagyni… Gondolkozz ezen el és hívj vissza… Puszilom Tarat… Szia..
- Szia… - sírva mentem vissza a fiúkhoz és a húgomhoz…
- Mi a baj szívem? – aggódva kérdezte Liam…
- Anya el akar költözni mert kapott egy másik városban melót de én nem akarok el menni. Akkor mi meg hogyan fogunk találkozni…
- Költözzetek ide Taraval… - mondták egyszerre a fiúk.
- Hát nem is tudom… - haboztam
- Na léci Lara… - mondta Tara könyörgően.
- Fölhívjuk anyát?... Hogy megmondjuk neki?-
- Szia anya! Megvan hogy hol fogunk lakni… - mondtunk boldogan Taraval…
- Tényleg hol?
- Hát Liam, Niall, Lou, Harry és Zayn lakásában…Ő az a fiú banda akiért Tara úgy oda van/volt... Ugyan is én Liammel Tara pedig Harryvel jár…
- Ezt nekem miért nem mondtátok eddig? És 2 lány 5 fiú? Nem is tudom...
- Igaziból 3 lány és 5 fiú mert Eleanor Calder Lou barátnője… És a fiúk is szeretnék, ha ott laknánk főleg Liam és Harry… És azért nem mondtuk mert még nem tudtuk biztosra mi lesz...
- Hát rendben holnap gyertek át a cuccotokért, mert el kell hogy vigyétek. Ugyanis egy hetünk van kipakolni…
Egész este csak ünnepeltünk a fiúkkal…

Most azt találtam ki hogy akkor rakom a kövit ha meg lesz az 5 megtekintő és egy komi... Remélem tetszett...

3 megjegyzés:

  1. Igen nagyon tetszet♥ tényleg jó ötleteid vannak:) gyorsan kövit!Amugy azt a Mrs.Payne részt fejtsd ki lécci a kövibee:D

    VálaszTörlés
  2. annyira tetszik hogy a lányok irják az ilyen blogokat és most énis kipróbáltam nézz be ha gondolod : http://egylanynaplja.blogspot.hu/ :) ha tetszik lájkold a facebook oldalt is :http://www.facebook.com/egylanynaploja259?ref=hl :)

    VálaszTörlés