2012. augusztus 29., szerda


8.rész

*Lara szemszöge*
Reggel Liam karjában ébredtem, este csak ú beestünk az ágyba és úgy is ébredtünk. Kb.: 10 óra lehetett mikor felébredtem. Mind a kettőnkön csak a fürdőruha volt. Megnéztem az órát láttam 10 óra.
- Liam kellj fel el fogtok késni a dedikálásról!!! – kiabáltam és közben próbáltam felébreszteni…
- Lara nyugi… Mennyi az idő? Még tuti hogy oda érünk… - becsukott szemmel mondta és próbált engem is vissza húzni hogy aludjunk még.
- Igen, oda értek? 10 óra van…- mondtam idegesen és közben kapkodtam föl a ruháimat és öltöztem útközben a fiúk szobája felé. Liam is fölkapott egy nadrágot és futott, de pólót viszont nem vitt… Olyan jó teste van... De most nem érek rá olvadozni tőle...
- Ébreszd fel a többieket én le megyek össze pakolni meg fölébresztem Niall és Zaynt. - mondta Liam de a felét nem értettem már mert a lépcsőnél volt.
- Fiiúúkk!! Ébresztőő!!- dörömböltem az ajtókon és mindenkihez benyitottam. Lou szobája volt az utolsó El a fürdőben volt Lou éppen öltözött én pedig rányitottam. Nagyon jót röhögtem mert úgy sikított mint egy lány épp igyekeztem ki mikor jött El.
- Miért sikít Lou?- kérdezte megijedve El…
- Véletlen rányitottam…- közben meg már szinte a földön hemperegtem a röhögéstől… El is velem együtt kezdett röhögni. Lou kijött és morogta nekem.
- Ezt még vissza kapod… - majd vissza ment a szobába, még akkor is majd meg szakadtunk El-el a röhögéstől.

Fél órával később…
Beértünk. Gyönyörű volt a fiúk öltözője is de csak azt nem értem miért raknak be nekik legalább 5 csomag gumi cukrot, mert legalább annyi volt oda bent. A fiúknak át kellett öltözni mi Taraval elfordultunk de Lou akkor is beszólt.
- Lara benned nem igazán bízom te képes lennél megfordulni igaz?- kérdezte szemrehányóan.
- Igen képes lennék. – meg is fordultam de nem láttam semmit már szinte mindenkin rajta volt a nadrág kivéve Harryt. Csak póló nem volt rajtuk de hát strandon is így vannak.
- Mondtam én hogy képes lennék…- nem tudom Lou miért nem bír engem hát inkább megkérdeztem Liamet.
- Liam miért nem bír engem Lou?- kérdeztem tőle kétségbeesetten…
- Nyugi bírlak csak vicceltem…- félbeszakított Lou és mondta miközben átölelt…
A fiúknak menni kellett Liam adott egy puszit mielőtt elmentek volna. Én ott voltam a közönség között… 3 számot el kellett énekelniük majd szünet képen volt dedikálás majd megint 3 szám és utána már csak dedikálás… Az első 3 szám a WMYB, One thing és a Stand up volt…
Az utolsó három számnál oda jött hozzám egy kislány. Nagyot csodálkoztam, hogy miért jött oda, de egy fél perc múlva megszólalt. Úgy hat éves lehetett.
- Adnál egy autógrammot?- mondta szerényen…
- Öööm, hát persze hogy hívnak? – leguggoltam hozzá és kérdeztem.
- Kyle!
- Oké, Kylenak szeretettel Laratól… Így jó lesz?
- Hát persze, uram isten el sem hiszem hogy veled Liam Payne barátnőjével beszélhetek… -nagyon meglepődtem milyen okos hat éves létére. Akkor átöleltem és eszembe jutott hogy oda viszem Liamhez. Azt hitte baj van ezért abba hagyta az éneklést és felállt.
- Baj van? – kérdezte idegesen.
- Nem nincs, ez a kis lány nagyon nagy rajongód…- elmondtam neki hogy mit mondott ő fölvette az ölébe és amíg elénekelték azt a 3 számot ott ült az ölében. Vagy 10x megölelte nagyon aranyosak voltak együtt. Én meg közben azt éreztem hogy nem akarom Liamet soha elveszíteni. Mikor abba hagyták az éneklést Liam adott egy puszit Kylenak és kapott mind az ötűktől egy autógrammos lapot.
- Köszönöm szépen…- mondta mikor elment és szerintem azt a mosolyt Liam soha az életben nem foglya elfelejteni…

*Liam szemszöge*
Mivel Lara ilyen aranyos volt Kyleval ezért nekem is lesz egy ajándékom neki…

Ehhez a fejihez szeretnék 2 komit, ha nem lesz meg akkor 3 nap múlva lesz új rész... Remélem tetszik...

2 megjegyzés: