2012. augusztus 22., szerda


4. rész

- Igen, szerettem volna én is megkérdezni de nem mertem…De ugye valami normális helyre megyünk?
- Hát persze mondjuk moziba vagy vacsizni… Taxival menjünk vagy a limónkal?
- Menjünk taxival…- mondtam boldogan mert elszállt a félelmem hogy egy öntelt sztár.
Adtam az arcára egy puszit és elmentem elmeséltem mindent Laranak.
- Lara, Lara, képzeld Harry randizni hívott…- fülig ért a szám.
- Tudom megkérdezte tőlem hogy van e barátod?- én akkor egy kicsit furán néztem de nem nagyon izgatott mert Harry Stylessel fogok randizni. Eszembe jutott Lara és Liam:
- És mi van köztetek Liammal már mint hogy haladtok?- érdeklődtem
- Hát ma este elmegyünk vacsorázni… És te elmondtad anyunak hogy Harryvel mi van köztetek?
- Nem… Na és te?
- Hát én sem de majd elmondom neki…Képzeld beszéltem apuval…
- Na és mit mondott?
- Mondtam neki az egy hónapos nyaralásunkat és ő mondta hogy ad rá nekünk pénzt már mármint azt hiszem hogy a felét fizeti ki…
Mondtam neki hogy nem kell de mondta hogy akkor is ki fogja… Ja és puszil téged…
- Jól van köszi…- kicsit könnyes volt Tyara szeme de aztán átöleltem…Jött Harry és átvette tőlem… Nekem mennem kellett készülődni az estére. Mikor bementem a szobámba hallottam hogy valaki dübörög a lépcsőn a tesóm volt az.
- Segítsek ruhát választani?- mosolygott rám…
- Hát segíthetnél ruhát választani nem tudok a kettő közül választani melyik legyen a rózsaszín vagy a kék?- mutattam neki mind a kettőt egy két percig gondolkozott aztán rámutatott a kékre…
- Kösz… Igazad van, nekem is jobban tetszik ez…- Taraval hallottunk valami zenét hát lementünk de senkit nem találtunk a házban de a zenét még mindig hallottuk…Lementünk az alaksorba onnan jött a zene a fiúk próbáltak… A What Makes You Beautifult énekelték… Liam észrevett minket engem megfogott és felkért táncolni Harry is felkérte Tarat… Mikor vége lett a zenének Liam oda vitt engem az egyik mikrofonhoz és Tarat pedig Harry a másikhoz. Megkérték hogy énekeljünk én tiltakoztam…
- Nem nem én nem tudok énekelni…- vágtam egy grimaszt és el akartam menni Liam megfogta a kezem és vissza húzott… Vissza vitt a mikrofonhoz és kérdezte milyen karaokét tegyen be… Megmondtam a zenét és végig énekeltem Taraval együtt…
A fiúknak tátva maradt a szája…

2 megjegyzés:

  1. nagyon jóó! kicsit lehetnének hosszabak a részek!! (nem sértés) Csak kritika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, és ha tovább olvasod, akkor vannak hosszabb, de vannak rövidebb részek is :D Nem sértés, tudom én azt :) El is fogadom :D

      Törlés