2012. augusztus 19., vasárnap


2. rész

*Lara szemszöge*
Váo nagyon cuki ez a srác és megcsókolt… Vajon mire gondolhat most ő? Nagyon belestem sosem hittem volna hogy egy 1D srácot fogok szeretni… Mit fog szólni Tara ha meg mondom neki hogy Liammal járok szerintem nagyon féltékeny lesz de neki mondjuk nem ő tetszik hanem Harry…

*Liam szemszöge*
Aszta nagyon cuki ez a lány Dani óta ő az egyetlen lány akit közel engedtem magamhoz  és nem is bánom remélem a srácok is örülni fognak neki ha elmondom és nem lesznek vele ellenségesek…Sajna haza ment Lara és még a telefonszámát sem tudom. De eszembe jutott hogy azokon a plakátokon amiket kitett rajta van a teló száma majd később elmegyek és elmentem a számát…
- Fiúúúkkk…- ahogy kimondtam ezt mindenki lejött, csak úgy dübörgött az egész ház…
- Mi van? Baj van?- kérdezte Harry.
- Á, dehogy semmi éppen ellenkezőleg minden  a legnagyobb rendben valamit el kell mondanom… ekkor már nagyon kíváncsian néztek...
- Na mi van mondd már..- hallatszott egy csámcsogós hang Lou volt az már megint répát evett…
- Járok egy lánnyal…- leesett az álluk nagyon bambán néztek nem akarták elhinni ugyanis mikor Dani –vel szakítottam nagyon letörtem és én nem vagyok az a könnyen felejtős típus…
- Na jó nem szivass már mi az amit igazából akartál mondani. – majdnem megfulladt a röhögéstől miközben ezt kimondta Niall de Zayn ráütött egy akkorát, hogy nem röhögjön már.
- Ezt akartam mondani… Csipi gazdája az…
- Apropó hol van Csipi?- akkor mindannyian elkezdték keresni én meg gyorsan rávágtam.
- Hahó elvitte hát szerintetek akkor honnan ismerném?…
- És hogy néz ki a csaj?- ismét egy csámcsogó hang Lou megint répát eszik…
- Szőkés-barna haj, kék szem, magas, sovány, nagyon aranyos és szép…Ennyi..- mondtam de éreztem hogy a srácok nagyon néznek szóval kezdtem elpirulni. Otthagytam a fiúkat és elmentem megnézni Lara telefonszámát… 

5 megjegyzés: