2012. augusztus 20., hétfő


3.rész

*Lara szemszöge*
Hát Tara nagyon örül Csipinek de akkor valahogy az jutott eszembe hogy inkább nem mondom meg neki hogy Liammel járok mert akkor most azonban el akar hozzájuk menni és látni őket, vagy talán ez még is jó ötlet inkább elmondom és láthatom megint Liamet.. Mert még a telószámát sem tudom.
-Tara figyu valamit el kell mondanom… -de hát csak fél füllel figyelt szerintem mert hogy nem rám nézett a hót ziher na mind egy majd ha meghalja akkor majd rám néz…
- Szóval…Ööööööö… Hát izé nem tudom hogy mondjam…
- Jaj bökd már ki Lara…- ekkor már rám nézett
- Szóval Csipi az 1D-nél volt… - ahogy ezt meghallotta egyből fölugrott és azt állította hogy hazudok de egy kicsit még is hitt nekem mert mindjárt azt mondta hogy hol laknak de viszont azt nem hagyta hogy elmondja Liammel járok na mind egy elvittem hozzájuk. Nagyon boldog volt és izgatott.
- Úr Isten el sem hiszem hogy itt vagyok az 1D háznál… De ugye nem versz át? Ugye ez nem egy olyan hülye szivatás ahol majd a haverjaid nyitják ki az ajtót…
- Neemm!!- ezt kissé lihegve mondtam mivel nem lehetett volna gyalogolni ha nem rohanni kellett… Tara csöngetett… Liam nyitott ajtót…
- Szisztok…- megpuszilt engem.. Taranak a szemei kigubbadtak nem tudta mi van..
- Aszta de ez most hogy... Ti jártok?.. – kérdezte nagyon meglepődötten…
- Ne haragudj én el akartam neked mondani de te sosem hagytad mindig belémfolytottad a szót de most már tudod… Liam átölelt és mind a ketten mosolygós fejet vágtunk mert nem tudtuk mit fog szólni. Meglepődött arcot vágott de aztán felvágott egy nagy mosolyt…
- Ez szupi a tesóm Liammel jár ezt csak álmodom valaki csípjen meg…- pont arra járt Harry ezt hallotta meg is csípte őt ő erre nagyot ordított mi meg nagyon jót röhögtünk…
- Te meg mi a fenét csinálsz nem mondtam komolyan… - és közben fogta a kezét majd fölnézett látta Harry mindjárt csöndben maradt ugyan is ő a kedvence a bandából. Harrynek is megtetszett Tara. Behívtak minket és bemutatták a többieknek Zaynnek, Niallnak és Lounak. Körbe is vezettek minket Tara is lehiggadt nem volt már olyan idióta rajongó hanem normálisan viselkedett. Leültünk a kanapéra és egész nap csak hülyültünk játszottunk is. Üvegeztünk. Liam kérdezett először és azt is persze tőlem…
- Lara.. Mi gondolsz rólam? – kérdezte elpirulva…
- Hát… Szóval aranyosnak és cukinak tartalak… - lehajtottam a fejem és ezt már úgy mondtam. Most én jöttem…
- Harry, hogy tetszik neked Tara?- Tara is kíváncsian nézett Harryre.
- Na jól van… Cuki, szép és aranyos…Szerintem hagyjuk ezt a játékot…
Hát hagytuk is mert még ennél rosszabb kérdések is voltak…

*Harry szemszöge*
El kell hívnom Tara-t randizni nagyon cuki lány de félek hogy mit fog mondani és egyáltalán szingli?

- Liam, Taranak van barátja?- kérdeztem félve…
- Nem tudom, azt hiszem nincs.. De inkább kérdezd meg Larat…
- Lara, Taranak van valakije?...
- Ahogy én tudom nincs… De miért?- mondtam bizonytalanul mert nem igazán tudtam senkiről.
- Hát szeretném elhíni randizni...
- Hát akkor mire vársz menj és kérdezd meg tőle... - mosolyogva mondtam. Nagyon boldog voltam és szerintem Tara is az lesz mert minden álma az volt hogy Harry elhívja randizni.

*Tara szemszöge*
Nem tudom most mit érzek Harry iránt… Attól félek hogy ő is olyan öntelt sztár… És ha nem fogom mondjuk a turnék miatt sokat látni? Ezért nem tudom mit érzek.
- Tara, kérdezhetek valamit?..- a lábával a földet dörzsölte és lefelé is nézett.
- Persze... Baj van? – nagyon megijedtem de viszont nagyon kíváncsi voltam…
- Mondd, eljönnél velem randizni?- ekkor már rám nézett és úgy mondta…

Mit mondjon Tara?  

4 megjegyzés: