2012. augusztus 28., kedd


7.rész

*Tara szemszöge*
Jaj úgy szeretem Harryt olyan aranyos és olyan jó hogy ő velem van… A itt a strandon sincs olyan sok pillanat mikor egyedül hagy. Van olyan amikor Laraval kiülünk napozni akkor ők a vízben hülyülnek. Nagyon sokat hülyéskedtünk volt hogy csak Laraval de volt hogy mind a heten  vagy pedig csak mi ketten Harryvel. Laratól és Liamtől nagyon jó ötlet volt ez a strand.
- Lara! Köszi hogy elhoztatok ide minket nagyon jó ötlet volt. *adtam neki egy puszit cserébe*
- Nincs mit, igazából Liam ötlete volt mert kárpótolni akart az elmulasztott randink miatt és azt gondolta elhoz a strandra és akkor mondta hogy 7-en megyünk… De szerintem ennél jobbat ki sem találhatott volna.
- Hát ez így igaz… Nézd a srácokat- rájuk néztünk, ők abban a pillanatban kint voltak a vízből és bevittek minket is pedig nem nagyon akartunk Liam Larat Harry engem vitt a vízbe.

*Harry szemszöge*
Imádom Tarat örülök hogy megtudott nekem bocsájtani. Én járok a világ legjobb csajával. A strandon is szuperül éreztük magunkat. Baromi sokat játszottunk dobáltuk őket a vízbe meg minden.
- Haver kösz a strandot baromi jó ötlet volt ez tőletek.- ezt Taraval egyszerre mondtuk.
- Nincs mit! Bármikor tesó! Ja és hallottam kibékültetek Taraval. - Néztem Liamre ekkor boci szemekkel.
- Honnan?- kérdeztem meglepődötten.
- Lara mondta.

*Lara szemszöge*
Tökéletes randi volt ez. Imádom Liamet és szerintem a többieknek is bejött ugyan is Harry és Tara kibékültek és egész nap együtt voltak. Niall találkozott egy lánnyal és egészen egy hullámhosszon vannak. Zayn találkozott a volt barátnőjével Dönízzel és rájöttek hogy jobb lenne hogyha barátok lennének. Lou és Eleanor is kibékültek. Mi Liammel is bepótoltuk a randinkat. Mikor haza mentünk mindenki kibukott csak föl másztunk a saját szobánkba és aludtunk. Mindenki a párjával aludt. El is nálunk maradt. Zayn és Niall már a nappaliban elaludtak de ott is hagytuk őket nem volt kedvünk fölébreszteni őket.

Újabb egy komi és folytatom... Bocsi hogy ez ilyen rövid lett a következő ígérem hosszabb lesz...:))

2 megjegyzés: