2012. augusztus 27., hétfő


6.rész

Liammel már tök korán fölkeltünk szendvicseket csinálni hogy mire a többiek fölkelnek már csak indulnunk keljen. Úgy 5 óra lehetett mikor fölkeltünk elmentünk boltba, összepakoltunk. 8 –ra készen is lettünk akkor keltek a többiek is. Csodálkoztak hogy mit csinálunk ilyenkor…
- Ti meg mit csináltok ilyenkor?- kérdezte Tara álmosan és közben még ásított egy nagyot…
- Mióta vagytok fönt?- Lou kérdezte miközben battyogott le a lépcsőn egy nagy kitömött répával a kezében amivel aludni szokott…
- 5 óta… És strandra készülődünk… Úgyhogy menjetek gyorsan öltözni és irány a strand... –mondtuk felváltva Liammal.
- Aszta ez most komoly? – Tara izgatottan kérdezte és már senkinek az arcán nem látszott az álmosság.
- Igen komoly, tegnap este döntöttünk így Laraval.
- Mikor nyit a strand? – Niall kérdezte érdekes szemekkel.
- 8 kor? – és már 7:45 van… Futás öltözni- parancsolta Harry. Tara 2 perc alatt átöltözött és összepakolt. Lejött segíteni nekünk. Liam kiment megkeresni a hűtő táskát szóval egyedül maradtam Taraval.
- Te hugi el is felejtettem megkérdezni milyen volt a randid Harryvel?- mondtam és közben abba hagytam a pakolást.
- Hát nem volt valami hű de jóó…
- Miért mi történt?- oda vittem a kanapéhoz hogy mesélje el.
- Hát oda értünk a moziba bementünk a filmre de nem sokat láttunk belőle mert Harrynek a rajongói nem hagytak minket békén. Ellöktek Harrytől és inkább haza jöttem. Azóta nem sokat beszéltünk…- ekkor már majdnem sírt.
- Kérlek nem sírj, hidd el nekem hogy még mindig szeret téged! És akkor most szakítottatok?
- Hát valami olyasmi.

*2 perc múlva*

Harry ordítozva jött le a lépcsőn.
- Induljunk! Gyertek gyerekek.
- Teeee, hogy tehetted ezt Taraval? Miért nem mentél utána? – ordítoztam vele de halkan hogy nehogy valaki meghallja.
- Mi van? Lara jól érzed magad? – mondta értetlenül miközben Tara odaosont az ajtóhoz ahol mi beszélgettünk…
- Igen kösz, de mesélte hogy a rajongók letámadtak titeket a moziban és őt ellökték ezt ő megunta és elment de te nem mentél utána… Miért?
- Utána akartam de nem tudtam kijutni a tömegből és szerintem már nem is szeret de én őt ISZONYATOSAN…- szegény könnyes szemmel mondta.
- Ezt most komolyan mondod? Még mindig szeretsz azok ellenére is ahogy bántam veled, hogy nem szóltam hozzád és a többi?- vágott közbe Tara és előbújt az ajtó mögül. Harry felállt  oda ment hozzá átölelte és azt súgta a fülébe
- Én mindig szeretni foglak! – de ezt sajna a fiúk félbeszakították sajnáltam őket… Liam a hátam mögé osont és átölelt.
- Indulhatunk?- ránézett Harryre és Tarara … - Itt meg mi folyik?
- Persze menjünk, majd később elmondom…
Elindultunk. Útközben mindent elmondtam Liamnak Taraékról és nagyon meghatódott tudjuk hogy milyen érzelmes és cuki egy srác talán ezt szeretem benne a legjobban. A neten olvastunk erről a strandról nagyon jó hely elvileg van 6 db csúszda, 10 db medence ez mind kint van. Van egy benti rész is ott van még 2 db medence szauna meg még sok kajálda. Volt vagy 9:15 mire oda értünk, mert mikor a fiúk lejöttek hogy induljunk beszélgettünk még egy kicsit és ide negyed óra az út szóval valamikor 9 kor indultunk el. Azt terveztünk hogy zárásig maradunk ami elég későn volt de megérte…

1 komi és folytatom:)

2 megjegyzés: