2012. augusztus 24., péntek



5.rész

*Lara szemszöge*

- Váo, gyönyörű hangod van… És neked is Tara…- mondta Liam és át ölelt…
- Köszi, drága vagy…
- Köszi de Lara már régebb óta gyakorol mint én szóval csak ő utána jövök én meg neki szebb is a hangja mint nekem…- oda ment Harryhez és átölete…
- Mind a kettőtöknek szép hangja van… - mondták egyszerre a fiúk…
- Énekeljünk még egyet! – mondta Lou izgatottan és már indította is az Up all night-ot…
- Á nem, ha mi éneklünk veletek akkor elrontjuk a számot…- mondtam
- És ez a szám csak akkor jó hogy ha ti éneklitek…- szakított félbe Tara…
- Na éneklés…- mondta Niall…
De nekem a szám felénél megcsörrent a telefonom azt írta „Egy elmulasztott esemény”. Megnéztem és az volt benne „Ma Liammel vacsora 18:00-kor”. Ordítottam egy nagyon
- Liam, mennünk kell egy óra múlva ott kell lennünk az étteremben…- és már szaladtam de Liam vissza húzott…
- Nyugi… Hatig még rengeteg időnk van…- átölelt és még egyet énekeltünk majd fölmentünk Taraval. Felhúztam a kék ruhámat és segített kisminkelni magam… Még volt fél óránk hogy oda érjünk…Liam már odalenn várt a fiúk is lent voltak…
- Aszta gyönyörű vagy…- mondta Liam és adott puszit az arcomra…
- Köszi drágám… Te is jól nézel ki..- átöleltem
- Anyám, gyönyörű vagy…- Megint egy csámcsogós hang
- Kösz Lou…
A többiek is megdicsértek de megint elszaladt az idő beszélgettünk de hallottam egy ordítás.
- Gyerekek 10 perc múlva 6 ti meg még mindig itt vagytok…
Hát eléggé rohantunk de nem értünk oda nem is engedtek be… A biztonsági őr nem ismerte fel Liam-ot de nem is volt baj…
- Szerintem ne mondjuk meg neki hogy ki vagyok, nem? Én nem szeretném ha valaki föl tenné a netre és nem tudnánk nyugodtan vacsizni… Ne haragudj megígérem bepótoljuk…
- Nem haragszom… Sőt van egy ötletem hogy hogyan pótoljuk be…
Haza mentünk és vittünk vacsit is megterítettünk és együtt voltunk addig amíg a fiúk meg nem zavartuk de addig tökéletes volt…
- Ígérem kárpótoljuk…- mondta Liam csalódott arccal. Adtam neki egy puszit és utána elpakoltunk… Mindenki elment aludni Liam átjött hozzám éjszaka és beszélgettünk se én sem ő nem volt álmos…
- Van egy meglepetésem…- mondta mosolygós arccal…
- Elárulod vagy várnom kell holnapi?- mondtam izgatottan…
- Elmegyünk strandra mind a 7-en… Mit szólsz?- szegényen látszott hogy fél attól hogy mit mondok…
- Aszta hát ez szupi oké… - Ásítottam egy nagyot és elaludtam az ölében…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése