2012. augusztus 21., kedd

Bocsi hogy a bevezetést nem tettem föl de valamiért nem engedte de azért utólag megpróbálom föltenni :) 

Bevezetés/Szereplők…

Lara Wilhelm vagyok 16 éves Angliában Wolverhamptonban lakunk a lökött tesómmal, aki egy   évvel fiatalabb nálam. A szüleink elváltak apu visszament Magyarországra anya pedig reggeltől estig dolgozik szóval az egész nap a mienk Tara-val (ő a lökött tesóm). Most lett vége a sulinak és egy hét múlva elutazunk Tara-val egy csodaszép helyre egy egész hónapra… A tesómat, akit már említettem Tara Wilhelm-nek hívják! Hát néha le tud égetni és hülyeségeket beszélni, de végül is a tesóm vagy nem? Van egy pár idegesítő szokása, de ezekkel elfogadom, most éppen egy új jött neki van ugyan is egy fiú banda valami One Direction.
Én nem éppen ájulok el tőle de mind egy… Ó és amit még nem mondtam Taranak és nekem van egy kiskutyánk akit Csipinek hívnak…
Már ismertek
J:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése