2012. szeptember 8., szombat


16.rész…

Fél óra volt az út… Egész oda úton azon veszekedtünk hogy mire üljünk föl elősször, mindenki mást mondott… Végül úgy döntöttünk hogy:
1, Hullámvasút
2, Dodgem
3, Twister
4, Óriáskerék
Aztán meg a többi. Majdnem mindenre sikerül fölülni de kénytelenek voltunk haza menni mert a rajongók valahonnan megtudták hogy ott vagyunk. De felejthetetlen egy nap volt.
Mikor hazaértünk nem volt sok ötletünk hogy kiülünk egy kicsit a csajokkal beszélgetni az udvarra. Az a kicsi tényleg nem volt sok ugyan is a fiúk kirontottak a házból , megfogtak minket és ruhástól bedobtak a medencébe. Rajtuk már póló nem volt úgy hogy mi meg úgy döntöttünk hogy berántjuk őket is. Jól elszórakoztunk. Bementünk fürdőruhát húzni mert ruhába nem volt annyira kényelmes. Aztán mi csajok úgy döntöttünk ki ülünk napozni. Próbáltuk a fiúkat is magunkhoz csábítani de nem nagyon ment. Állandóan fröcsköltek minket ami nem is volt baj mert jobban tudtunk barnulni. Egyszer csak valami sikítozást hallottunk.
- Mi volt ez? - fölpattantam és oda szaladtam Liamhez, El és Tara is így tett.
- Olyan mintha többen sikítoznának! - mondta Niall.
- Rajongók!- mondta Harry nyugodtan és belökte Tarat a vízbe majd utána ugrott.  - Srácok mi lenne ha egymás nyakába másznánk és birkóznánk.- adta az ötletet Zayn. Támogattuk.
- Hát ezt már nem tudom elhinni hogy mindig Liam és Lara nyer. - duzzogott a szöszi srác. Bementünk enni. Sütöttünk bundás kenyeret ami mellesleg baromi finom lett. Bent már nem hallottuk a rajongók sikítozását de már nem is voltak olyan sokan mint délután.
- Van egy jó ötletem, nézzünk horror filmet! - jelentette ki Harry.
- Oké. - válaszoltuk egyszerre. Én oda bújtam Liamhez Tara Harryhez El pedig Louhoz. Niall kiment a konyhába amit észre sem vettünk és oda oson hozzám, majd a fülembe súgta.
- Halál! - én erre nagyot sikítottam és pofon vágta. Liam fogta a fülét.
- Te hülye állat! Mekkora szemét vagy. - ordítoztam vele de ő csak az arcával foglalkozott.
- Lara csak vicceltem, de ez fájt. - elkezdte mozgatni az állkapcsát nincs e valami baja.
Bocs, de ilyet ne csinálj többet mert akkor nagyobb pofonnak leszel gazdája. -néztünk tovább a filmet de a felénél kb mindenki bealudt. Reggel Liam karjában ébredtem. Olyan jó puha volt és olyan jó illata volt. Annyira szeretem. Egy fél órát néztem ahogy alszik de fölébredt.
- Miért nem ébresztettél fel? -kérdezte kómás fejjel.
- Nem volt szívem olyan cukin aludtál. - mondtam és vissza bújtam hozzá majd megint elaludtunk.

Erre 1 komit szeretnék és 5 megtekintőt... Hogy tetszett?

2 megjegyzés: