2012. szeptember 18., kedd


23.rész~ Békülés?!  

És az nem Lara volt, hanem egy rajongó.
- Liam adnál egy autógrammot?
- Persze! – adtam neki majd kapott még egy ölelést és elment. Sikeresen haza értem karcolás nélkül megúsztam. Mikor haza értem csak mászkáltam fel s alá néztem a telóm hátha Lara felhív de semmi. Leültem a kanapéra és csak bambán bámultam a tevét, amikor láttam a naptárban „Lara és Liam 1 hónap(2012.07.02)”. Megörültem, már tudom hogy hogyan fogom kibékíteni Larat. Mikor a srácok haza jöttek elmondtam nekik a tuti ötletemet. Helyeselték, azt is hogy az ő segítségükre is szükségem van.
- Akkorra Lara már járhat szóval vigyétek ki az udvarra és egy ideig maradjatok  is kint vele.

*2 nap múlva*
* Tara szemszöge*
Remélem Liamnek sikerül kibékítenie a húgomat. Nagyon jó páros náluk jobbat nem is ismerek kivéve engem és Harryt. És ha szakítanak Lara majd haza akar menni anyához de én nem. Anya azt meg nem engedné meg hogy egyedül maradjak a fiúkkal. És én ugyan nem fogom itt hagyni az én kis Haroldomat.
*Liam szemszöge*
Korán bementünk Larahoz de azt viszont nem tudta hogy én is bementem. A többiek kivitték az udvarra én meg gyorsan feldíszítettem a szobát. Mindenhol rózsa volt az ágyon is rózsaszirmok voltak. Amikor kész lettem megcsörgettem Niallt és behozták Larat. Elbújtam az ágy mögé s mikor bejöttek előbújtam. Vártam hogy Lara mit fog szólni.
- Liam ez meg mit jelentsen?
- Hát… Kérlek ne haragudj rám azokért amiket mondtam és nem vagy olyan mint Dani. Ja és van még egy ok. Ma van az évfordulónk. – ezt egyszerre mondtuk.
- Váo, gyönyörű lett a szoba. De Liam mi már napi szinten veszekszünk.
- Lara kérlek, ezt még tudom hogy soha nem mondtam de te vagy az egyetlen olyan barátnőm akit nem a cipők, ruhák meg az hogy hány kilót akar leadni érdekel.
*Lara szemszöge*
Még mindig szeretem de erre most mit mondjak.
- Tényleg hülye ötlet volt a kanalas de…
- Én azért már nem haragszom… - lehajtotta a fejét és letörölte a könnyeit. Ez tényleg azt jelenti hogy nagyon szeret és megbánt mindent. Én is nagyon sajnálom. Nem tudtam neki ellenállni  oda szaladtam hozzá és a nyakába ugrottam majd megcsókoltam.
- Akkor most szent a béke?! – kérdezte Zayn.
- Igen. – mondtuk boldogan. Harry átölelte Tarat mert ők is elérzékenyültek. Ezt viszont félbe szakította valaki. Bejött a doki szomorú arcot vágva és a kórlapot nézte. Liammel egymásra néztünk. Én nagyon megijedtem. Átölelt és adott egy puszit a homlokomra.

Sziasztok meghoztam az új rész... Véleményt kérek... Ha elérjük az 520 oldalmegjelenítést hozom a kövi részt... Jó sulit holnapra pusz:D:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése