2012. szeptember 28., péntek


28.rész ~ A levél

„Kedves Lara,
Drágám nagyon hiányoztok és nem bírjuk ki nélkületek még 1,5 hetet. Szóval addig rágtuk Pool fülét még bele nem egyezett hogy utánunk jöhettek. A levél mellett van még 3 repülő jegy is. Holnap reggelre szól. De ezt mind nem itt akarjuk veletek megbeszélni hanem este legyetek fönt Skypeon.
                                                                                                       Várunk: Lou, Niall, Harry, Zayn, Liam.”
Köpni nyelni nem tudtam.
- Lara baj van? –kérdezte El és kivette a kezemből a levelet. Elolvasta és sikított egyet majd tovább adta a levelet Taranak aki ugyan ezt tette.
- Ez szuper. – mondta Tara és gyorsan bejelentkezett hátha a fiúk is fönt vannak. Mi is oda mentünk és leültünk mellé. Mákunk volt mert ők is fönt voltak.
- Na csajok hogy döntöttetek? – érdeklődött Harry.
- Hát nem tudom. Hol aludnánk? – kérdeztem.
- A turnébuszban hát hol máshol? – kérdezte Niall közben értetlen arcot vágott.
- Várjunk csak Tara egyik újságában azt olvastam hogy „turnébusz nektek csajok tabu”, megszegitek a szabályt. – erre nem igazán tudtak mit válaszolni.
- Az egy hülye szabály akkor még nem tudtuk ilyen csajaink lesznek akiket baromi nehéz lesz elengedni… - szólalt meg nagy bátran Liam. – Na Lara mit szólsz jöttök?
- Naná hogy megyünk.
- Mikorra szól a jegy? – kérdezte El.
- Holnap reggel indul 7:30-kor Amerikába. Megy értetek a limó. – mondta Lou és közben rákacsintott a videó másik végén lévő barna hajú csajra. Elköszöntünk a fiúktól és felmentünk össze pakolni majd zuhanyozni. Én nem tudtam elaludni úgyhogy laptopoztam. Liam is fönt volt Facebookon úgy hogy beszélgettünk. Mondta hogy 10 napból 5 teljesen be van táblázva és hogy a szabad napokra meg majd tervezünk valamit. Az az ötletem támadt hogy a fiúk is jöjjenek el arra a 1,5 hetes nyaralásra. Majd holnap megbeszélem a lányokkal. 1 órát dumáltunk majd elbúcsúztunk. Lefeküdtem de nem bírtam aludni és csak bambán bámultam a tevét. Nem igaz hogy nem tudok elaludni. Átmentem megnézni El-t és Tarat hogy mit csinálnak. Mikor benyitottam El-hez fotókat nézegetett.
- Te sem bírsz aludni? – kérdeztem és leültem mellé az ágyra.
- Nem pedig már nem ártana. – átmentünk megnézni Tarat. Ő a telefonjával babrált. Nála maradtunk és úgy 2 órakor bevágtuk a szunyát de 5:30- kor meg ébresztett az óra. Nehezen de fölkeltünk. 7 órakor jött értünk a limuzin és kivitt a reptérre. Mikor fölszálltunk a gépre elkezdtem félni de nagyon. De nem tusom miért hisz már utaztam repülőn pl. mikor meglátogatjuk aput vagy mikor El divatbemutatójára mentünk. Lehet hogy azért félek mert nincs mellettem Liam? De lassan itt lesz.

Sziasztok meghoztam az új részt.... 1 komi és 5 megtekintés kell... Jó olvasást... <3 :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése