2012. szeptember 27., csütörtök


27.rész ~ Meglepetés


3 nap eltelt azóta mióta a fiúk elmentek. Nem voltunk már annyira szomorúak sem és föl is voltunk öltözve rendes ruhába. El-nek ezt már meg kellett volna szoknia de nem igazán bírja. Twisterezni kezdtünk.
- Lara jobb láb a pirosra!- nagy nehezen oda tornáztam a lában de már valahogy spárgában voltam.
- Tara jobb kéz a kékre! – Tata próbálta oda tornázni magát de már annyira össze voltunk gabalyodva hogy nagyon nehezen ment. Mire hosszas killódásokon át letette az ujjai hegyét csöngettek. Annyira megijedtünk hogy össze estünk. El majd megfulladt a röhögéstől még az ajtóhoz ért próbálta abba hagyni de nem ment.
- Szia!
- Szia, miben segíthetek? – kérdezte El nyájasan de a röhögést még mindig nem bírta abba hagyni.
- Niallt keresem itthon van? – mikor meghallottam hogy Niallt keresi oda szaladtam az ajtóhoz.
- Döníz!? Bocs de nincs itthon. – mondtam kissé gonoszan ugyan is majdnem miatta szakítottunk örökre Liammel.
- Öhm, csak a cuccait hoztam vissza. – elvettem tőle majd el ment. Most én és Eleanor következtünk a játékban. Elég sokáig bírtuk de most meg a telefon szólalt meg.
- Halló! – most én szóltam nyájasan.
- Szia édesem!
- Harry?! Én Lara vagyok de tök mind egy.
- Ó bocsi, adnád Tarat?
- Tara, a te kis Haroldod az!- egy fél órát tuti hogy beszéltek majd Tara letette.
- Na mindent megbeszéltetek? – vicceskedett El. Kezd olyan lenni mint Lou.
- Ja nagyjából. – nagyon elszaladt az idő.
- Na csajok én asszem elteszem magam holnapra, kicsit hányingerem van! – mondtam majd elindultam felfelé.
- Húha csak nem lesz kis Payne? – erre a szóra megfordultam és a lányok felé vettem az irányt.
- Mi van ezt meg most hogy érted? – idegesen kérdeztem.
- Hát mesélt egyet s mást Zayn. – mondta El és húzogatni kezdte a szemöldökét.
- A kis pletykás. – suttogva mondtam. – De ti nem vagytok normálisak nem lesz kis Payne még egy ideig nyugi. – gyorsan megfordultam és igyekeztem felfelé nem ám még valamit akarnak mondani. Mikor bebújtam az ágyba megint Liamen kezdett járni az agyam és képzelődni kezdtem. Hogy vajon szeret e még? Másnap dél volt már mikor fölkeltünk ebédeltünk aztán dumálni kezdtünk. Kimentem megnézni a postát hátha jött valami. Vagy 20 levél volt a postaládában. Rajongói, számla, rajongói… A végén volt a lényeg. A fiúktól jött. A borítékban volt egy levél és még mellette valami de azt már nem néztem meg. Gyorsan kibontottam és olvasni kezdtem.

Meghoztam az új részt.... Remélem tetszik, nem volt kedvem várakozni a második komira szóval most 1 komi és 5 megtekintő kell a kövi részhez... Puszi <3

1 megjegyzés: