2012. szeptember 6., csütörtök


14.rész

- Ezt meg most miért kellett?
- Mégis mit?
- Hát ilyen aranyos elcsevegni vele?- Liam vágott egy nagy grimaszt...
- Mi van nem is csevegtünk ahogy te mondod, olyan sokat és attól mert ti még szakítottatok mi még nem lehetünk jóban?
- Nem mert tuti hogy valamit akar, mindig ez van előtted randiztam egy lánnyal és vele összebarátkozott majd közel került hozzám de én nem akartam semmit. És az a lány is ezért szakított velem.
- Mi nálunk nem lesz ilyen mert én nem fogom ezt engedni. Látom nem ismersz...
- Igen is ismerlek csak féltem magunkat, és akkor sem fogok örülni ha beszélgettek...– Hazáig nem is beszéltünk de otthon megszólalt Liam.
- Ne haragudj elvetettem a sulykot. Csak félek hogy téged is el foglak veszíteni. – megfogta a kezem és rám nézett.
- Elhiszem hogy nem szereted ha vele beszélek de akkor is attól mert ti még szakítottatok nem tilthatsz el tőle. - elhúztam a kezemet...
- Tudom de nekem nem annyira jó vele találkoznom. Én már valahogy őt nem bírom.
- Jó de akkor is tudod milyen rossz az ha valaki így beszél veled. Veled beszéltek már így? Mert velem igen és nekem sem esett annyira jól.
- Mégis ki beszélt veled így?
- Ez most nagyon mind egy. De szerintem ez neki is nagyon rosszul eshetett. – Nem bírtam tovább és elmentem onnan de utánam jött megfogta a kezem és vissza húzott.
- Lara kérlek, nem lehet vége én nem akarom hogy vége legyen mert szeretlek. – könnyes volt a szeme az utolsó szót már úgy mondta...

Most 2 komit szeretnék... Ha nem lesz meg a kövi rész 2 nap múlva jön... Hogy tetszett írjatok véleményt, kritikát...

3 megjegyzés: