2012. szeptember 7., péntek


15. rész

Ekkor már engem is meghatott.
-  Én is szeret… - nem hagyta hogy végig mondjam és megcsókolt. Sajna viszont félbe szakítottak minket.
- Srácok mi folyik itt? – jött föl a lépcsőn Lou Harry és Niall.
- Semmi. – Liam arcáról legördült egy könnycsepp.
- Lara, miért könnyes a szemed? Valami baj van?– kérdezte Niall.
- Nem nincs, sőt most már minden rendben van. – mondtam és közben megtöröltem a szemem.
- Hogy van El? – próbáltam terelni a témát.
- Jobban már a feje sem fáj. – a srácokkal még beszélgettünk egy kicsit majd elmentünk Liammel sétálni a tengerpartra. Nem volt messze kb. 1 km volt oda vissza. Sétáltunk beszélgettünk. Én nem akartam haza menni. Egy padon ültünk. Már éhesek és szomjasak voltunk de nem akartunk haza menni.
- Még maradjunk egy kicsit nekem még nincs kedvem haza menni. – mondtam Liamnek és ő is helyeselte az ötletet. Maradtunk még egy kicsit aztán megfogta a kezemet és fölhúzott. Fölálltam és mentem utána. Egy sziklához vitt. Nagyon ismerős volt a hely. Aztán leült oda.
- Várjunk csak, itt forgattátok a WMYB-t nem?
- Igen, itt. – akkor elővette a telefonját és elindított egy zenét. WMYB volt az. El is játszottuk a videóklippet. Csak annyiban volt másabb hogy a fiúk nem voltak ott és csak ketten énekeltünk. Nagyon jó ötlet volt ez is. Minden helyre elvitt ott. Csináltunk egy videót is. Akkor gyorsan haza siettünk és megmutattuk a többieknek.
- Váo ezt ti ketten csináltátok? – kérdezte Zayn meglepődötten.
- Nagyon jó… - jegyezte meg Lou.
- Kösz. – mondta Liam, majd átölelt és adott egy puszit.
- Ez ugyan ott van ahol az eredeti klip nem? – kérdezte Tara.
- Ott van, majd elviszlek én is oda… - mondta Harry Taranak és megpuszilta.
 Mikor Liammel lefeküdtünk megint elkezdtünk gondolkozni. Annak nem nagyon van jó vége de akkor is. Sokat beszélgettünk, mert nem bírtunk aludni.

*Másnap reggel*
Liam ölében keltem megint. Fél 9 volt. Mikor lementünk a többiek tojást sütöttek meg pakoltak össze.
- Ti mit csináltok? – kérdeztük Liammel.
- Hát pakoltunk nem mindig csak ti lephettek meg minket… Most mi lepünk meg titeket… Azzal hogy elmegyünk a vidámparkba. – mondták felváltva.
- Hát ez szupi akkor megyünk is öltözni. – Liammal 2 perc alatt fölöltöztünk és lementünk segíteni.
- Ki találta ezt ki?... – kérdeztem tőlük.
- Hát igaziból mindenki, mert reggel azon tanakodtunk, hogy ma el kéne menni valahova. - mondta Tara és mindenki furán mosolygott ránk.
- Oké és mikor indulunk? – kérdezte Liam és közben átölelt.
- Hát kb. 2 perc múlva. – Csak egy duda hangzott.
- Itt az autó Indulás! – mondta Zayn. Bepakoltunk a kocsiba és elindultunk. Mindenki nagyon izgatott volt szerintem mármint mi Liammel nagyon azok voltunk mert váratlanul is ért minket.


Meghoztam az új részt... Most csak véleményeket kérek és holnap vagy holnap után föltesze a kövit... Hogy tetszett? :DD

2 megjegyzés: