2012. szeptember 16., vasárnap


22.rész~  Talán mégsem ő az igazi?!

- Elhiszem hogy jó ezzel heccelni de nekem nem valami jó. Lara én azt hittem hogy te soha nem tudsz nekem rosszat tenni…
- Liam én azt csak viccnek szántam de ha te így veszed fel, de érdekes mikor a fiúk heccelnek ezzel akkor mit csinálsz?
- Hát.... semmit…
- Látod semmit, ez az mikor a fiúk csinálják nem szólsz semmit de mikor én csinálom akkor meg mindjárt megsértődsz…
- Figyelj Lara és azt hittem hogy te más vagy de tévedtem olyan vagy mint a többi lány akivel eddig jártam ők is ez csinálták velem és nem tudták megérteni hogy nekem ez nem vicces. E miatt szakítottam velük is. – könnyes lett a szemem.
- Liam én azt hittem hogy te soha nem tudsz engem megbántani de hogy a volt barátnőidhez hasonlítasz az már az utolsó csepp a pohárban. Úgy hogy ennek ami köztünk volt jobb lenne ha vége lenne.
- Lara ezt én nem így értettem...
- De én igen! Bocs de most vissza kell mennem a szobámba. – mikor megfordultam kicsit szédülni kezdtem de nem volt vészes. Liam megfogta a kezem és vissza húzott. Meg akart csókolni de nem hagytam, vissza mentem a szobámba és 6 szempár rám szegeződött.
- Lara! Mi a baj miért sírsz? – kérdezte a húgom aggódó tekintettel.
- Hát… Azt hiszem szakítottunk Liammel.
- Atyám de miért? – kérdezte Lou. – A kanál miatt?
- Hát az is benne van de csúnyán össze vesztünk… A volt barátnőihez hasonlított és nekem elegem lett ebből… Azt hiszem jobb is ez így. – kitört belőlem a sírás, és közben elcsuklott a hangom.
- Sajnálom! – mondta Lou és átölelt.

*Liam szemszöge*
Hát ebből most mi lesz? Lara volt az egyetlen olyan lány az életemben akit nem csak a cipők meg a ruhák érdekelték. Nem kellett volna ezt mondanom, egyáltalán nem olyan mint az ex barátnőim. Ki kell békülnünk. Vissza mentem a srácokhoz hogy szóljak haza megyek.
- Srácok én most ha… - szakított félbe Harry.
- Ti tényleg szakítottatok?
- Hát ja asszem… - ránéztem Larara aki sírt, amikor beléptem próbálta vissza tartani de nem ment neki. Akkor rájöttem hogy még mindig szeretem és hogy nem tudom nélküle élni akár mit is tett. Kigördült nálam is egy könnycsepp amit gyorsan letöröltem.
- Csak azt akartam mondani hogy haza megyek…
- Oké! De ki tudsz jutni a rajongóktól?
- Majd megoldom később találkozunk! Sziasztok. – mondtam és már fordultam is az ajtó felé. Mikor a bejárati ajtó felé értem azt vártam hogy Lara szóljon hogy ne menjek el. Amikor kinyitottam az ajtót egy hang szólalt meg. Úristen még mindig szeret. Utánam jött. Megfordultam és…

Sziasztok! Meghoztam az új részt... Ha elérjük a 465 oldalmegjelenítést hozom a kövit... Pusz és jó olvasást :) :D

2 megjegyzés:

  1. Jééézus...hamar kövit♥♥ tök jó...ja és meg azert is szeretem a blogod mert végre Liam a főszereplö nem pedig Harry v Zayn mint általába:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi és akkor te is Liam fan vagy mint én:)))

    VálaszTörlés