2012. szeptember 11., kedd


19.rész
Mindenkinek könnyes lett a szeme. Tarat elkapta a sírás. Átöleltem. Lara gépekre volt kötözve. Nem akartam elhinni hogy ez mind miattam van. Bent volt az orvosa is pont akkor vizsgálta. Mikor befejezte beszélni akartunk vele. Senkinek sem volt hozzá ereje de nekem muszáj volt.
- Jó napot! Hogy van Lara! – kérdeztem nagyon idegesen.
- Hát az a helyzet hogy megsérült az egyik bordája de az 2 hét és olyan lesz mint újkorában. A rossz hír az hogy nem tudjuk megvizsgálni az agyát mert mély altatásban fogjuk tartani egy hétig. Olyan fájdalmai vannak hogy nem bírná ki.
- Hát ez szörnyű. Köszönöm. – az orvos kiment mi meg bent maradtunk.
- Tara, jól vagy? Fal fehér vagy! – kérdeztük aggódva.
- Persze, csak hogy érti azt hogy az agyát nem tudják megvizsgálni. Mi baja lehet az agyának? – kérdezte Tara. Az orvos vissza fordult.
- Lehetséges fog emlékezni semmire mivel az ütközés után a fejére esett de ez még nem biztos. – Tara nem bírta tovább tartani magát pedig egy 2-3 perce már abba hagyta, elkezdett sírni és lerogyott a földre. Harry oda szaladt és felemelte.
- Hogy tehettem ezt? Hinnem kellett volna neki és akkor nem veszünk össze, és nem történi meg mind ez.
- Liam ne emészd már magad nem a te hibád! – nyugtatott Zayn. El-nek sajna el kellett menni de nem szívesen tette.
- Kérlek ha bármi van akkor hívjatok.
- Persze minden képen. – mondtam. El adott egy puszit Lounak meg Laranak és elment.

* 1 héttel később*
Taraval bementünk Larahoz most csak mi ketten. Észrevettem valamit de azt hittem hogy csak káprázik a szemem.
- Tara, gyere ébredezik! – ami a kezében volt azt mind eldobta és odarohant. Írtam Harrynek egy üzenetet hogy jöjjenek be.
- Lara édesem hogy vagy?
- Hol vagyok és mi történt velem? Csak egy nagy csattanásra emlékszem.
- Kórházban vagy mert elütött egy autó! – mondta Tara és közben sírva a nyakába borult- Behívtuk az orvost aki kérdezősködni kezdett tőle…

*Lara szemszöge*
- Szervusz! Hogy érzed magad?
- Jó napot! Hát fáj a fejem és az oldalam de elviselhető.
- Hát ez most természetes. Sajnos eltört az egyik bordád de már csak egy hét és olyan lesz mint újkorában. Most fölteszek neked egy pár kérdést hogy emlékszel-e.
- Hogy hívnak, hány éves vagy, ki ez a lány itt veled, és ki ez a fiú itt veled?
- Lara Wilhelm, 16 éves, ő a tesóm Tara, és ő a barátom Liam.
- Mit csináltál eddig a nyáron?
- Hát voltam strandon, vidámparkban meg a fiúkkal szórakoztunk. Liam és Tara közben bólogattak hogy ez tényleg mind megtörtént. A doki kiment és Tara is elment Liam oda jött hozzám megölelt és a fülembe súgta:
- Szeretlek…
Na vajon mit fog mondani Lara a veszekedésük ellenére is! Meghoztam az új részt! Remélem tetszik! 2 komi és folytatom:))) Sziasztok:)

4 megjegyzés: