2012. szeptember 13., csütörtök

21.rész. ~ Kanalak és veszekedések...




- Liam valaki az ablakban áll és néz!
- Fogadjunk hogy nem egyedül van!
- Ezt meg hogy érted? – kérdeztem értetlenül.
- Rajongók! – Liam felállt és oda ment az ablakhoz hirtelen egy csomó lány bukkant fel és elkezdtek sikítozni és Liam nevét ordítozni. Lehúzta a rolót de az viszont nem hangszigetelt és még hallottuk őket. Mikor besötétedett Liam hazament. Este nagyon egyedül éreztem magam kár hogy Liam nem maradhatott bent éjszakára. Másnap bejöttek a többiek is. Volt egy hülye ötletük, hogy üvegezzünk. Belementünk. Én kezdtem. Zaynre mutatott az üveg.
- Felelsz vagy mersz?
- Felelek! – nem volt most olyan bátor mint szokott.
- Mit tennél ha egy rajongó oda menne hozzád és lesmárolna.
- Nem tudom. Hülye kérdés na jó én jövök.
- Niall felelsz vagy mersz?
- Merek! – a félelem látszott az arcán na meg a hangja is félénk volt.
- Oké… Laranak úgy is hoztak be spenótot… Edd meg! – azért mondta ezt Zayn mert tudja hogy nagyon utálja.
- Ááá, soha, mondj mást.
- Vagy ez vagy nem ehetsz egy hétig. – fura arcot vágott de mi meg majd megszakadtunk a röhögéstől.
- Na jól van csak egy kanállal. – mikor Niall kimondta a kanál szót Liam elkezdett remegni. Átöleltem a drágámat majd néztük vajon Niall elhányja-e magát, de nem hányt. Liam előtt volt a tál és benne a kanállal szegénykém egyre jobban remegett. Hirtelen megfogtam a kanalt és az arca elé nyomtam. Mindenki elkezdett szakadni a röhögéstől kivéve Liamet.
- Lara normális vagy? Tudod hogy utálom a kanalakat van. – szegény annyira meg ijedt hogy az ajtóhoz szaladt.
- Ne haragudj de ezt nem tudtam kihagyni. – de mire ezt kimondtam Liam már nem volt a szobában.
- Lehet hogy ezt nem kellett volna? – kérdeztem aggódva a többieket.
- Ne aggódj most durcizik egy kicsit de majd vissza jön. Terád nem tud haragudni. – mondta Niall de még mindig alig bírta abba hagyni a röhögést. Lehet hogy ezt nem kellett volna? Mi van ha Liam megharagszik és itt vége mindennek? Nem bírtam várni hogy ő jöjjön vissza inkább én mentem utána. Tudom nem lenne szabad felkelnem de Liamért mindent. Nem találtam sehol de ekkor valaki a hátam mögül hozzám szólt.
- Nem szabadna fölkelned! – mondta Liam és vissza akart vinni a szobámba, de én nem hagytam magam.
- Kérlek ne haragudj hülye ötlet volt, csak akkor tűnt jónak. Kérlek ne szakítsunk e miatt.

Vajon mit fog mondani Liam?!
Sziasztok. Remélem tetszeni fog és most két komit kérek. Milyen lett ez a kicsit viccesebb rész?
Puszi és köszi a komikat az előző részhez. Lenne egy kérdésem : Miért szeretitek a blogom? Írjátok meg komiban:DDDD

2 megjegyzés:

  1. Mert érdekes és eléggé élménydus:D amugy sztem kicsit haragudjon(de ne sokat) és osztán bocsájsa meg:)

    VálaszTörlés