2012. szeptember 20., csütörtök


24. rész ~ Újra itthon!!!! 


- Valami baj van? – mindjárt kérdeztem is tőle. Még mindig szomorú arca volt de hirtelen mosolyra változott.
- Haza mehetsz! –mindenki nagyon boldog volt főleg én.
- De… - mindenki nagyon ideges arcot vágott – 1 hét múlva vissza kell jönnöd kontrolra a bordád miatt.
- Persze itt leszek… - majd tovább örültünk. 10 perc alatt összepakoltam és felvettem egy normális ruhát.
- Köszönjük szépen! – mondta Liam majd segített pakolni mert a rózsákat el kellett vinni. Mielőtt elindultunk volna a kórházból hívni kellett pár testőrt ugyan is a rajongók még mindig ott voltak és meg kellett várni a zárójelentésemet. Alig vártam már hogy haza érjünk. A házunkat nem nagyon lehetett látni ugyan is több ezer újságíró meg fotós volt ott. Mikor beértünk a Direction házba olyan rendetlenség fogadott minket. Azt hittem leszedem a fiúk fejét, de inkább hagytam a francba. Gyorsan kipakoltunk Liammel és fölhúztuk a fürdőrucit majd kimentünk fürdeni.
- Lara talán nem kéne! Nem azt mondták hogy pihenj? –kérdezte aggódva Harry.
- Harry nyugi nem lesz semmi baj. – újra úgy játszottunk mint régen baromi jó volt. Dobáltak minket a fiúk a vízbe. Harcoltunk is. Közben megérkezett El és ő is csatlakozott. Mikor a csajokkal kiültünk napozni már nagyban megszáradtunk de akkor Liam Lou és Harry eltűnt. Nagyon idegesek lettünk. Majd valaki megfogott minket hátulról és felemelt. Megnyugodtam mert Liam karját éreztem.
- Neee Liam, tegyél le! – kiabáltam de ő meg sem hallotta.
- Harry!!! – ordította Tara.
- Lou tegyél le! Most száradtunk meg. – mondta El.
- Hát sajnálom attól tartok hogy most vizesek lesztek!! – mondta szemét módon és beugrottak velünk együtt a vízbe. Ők gyorsan kimásztak míg mi levegőért kapkodtunk. Majd megszakadtak a röhögéstől. De azt már nem vették észre hogy a hátuk mögé osontunk és belöktük őket a vízbe… Harry pont a hasára esett, akkorát csattant hogy az szinte nekem fájt. Késő volt már nagyon mikor bementünk.
- Én elmegyek zuhanyozni! – mondtam
- Jöhetek veled? – szólalt meg egy hang a kanapéról. És a cuki szemeit meresztette rám.
- Hát nem is tudom!
- Na léci!
- Na gyere. – mikor bementünk a zuhanyzóba jól leforráztam magunkat. Sikítottam egy nagyot, és kiugrottunk a zuhanyzóból. A többiek bejöttek, mi meg ott álltunk meztelenül. Gyorsan fölkaptam egy törölközőt és belecsavartam magunkat. Gyorsan beszaladtunk a szobánkba és felöltöztünk a pizsinkbe. Liamnek a pizsit egy boxer nekem pedig egy bugyi és egy melltartó jelentette. Oda bújtam Liamhez aki szótlan volt.
- Ne haragudj rám! Nekem is nagyon ciki volt.
- Semmi baj! – megcsókolt de pont akkor nyitott be Harry.
- Mi folyik itt? – kérdi Harry röhögve.
- Semmi! – jelentettük ki ezt egyszerre.
- Ezt nem nevezném semminek de mind egy, most hívott Pool (menedzser) holnap lesz egy fellépés 10:00 – kor. – még mindig röhögött.
- Ok, kösz! – mikor kiment Liam átölelt és elaludtam a karjaiban. Hajnalban izzadtan és sírva ébredtem, levert a víz de nagyon. Liammel álmodtam , szörnyű volt. Nem tudtam vissza aludni és csak ültem az ágyon.
- Lara, miért sírsz és miért vagy tiszta víz?
- Veled álmodtam , és szörnyű volt!
- Mit álmodtál? – oda húzott magához és átölelt. Ő is tiszta víz lett de nem törődött vele.
- Inkább hagyjuk…. Szeretlek… - még jobban hozzá bújtam és a fejem a mellkasára tettem.
- Én is szeretlek!!!!

Sziasztok Directionerek... Meghoztam az új részt remélem tetszik.... 1 komi és 7 megtekintő és kövi... Puszi... Ja és lenne egy kérdésem hozzátok: Ki a kedvencetek a bandából? :) :D

2 megjegyzés: