2012. szeptember 12., szerda


20.rész

- Én is téged mindennél jobban… - megcsókoltam majd a szemébe néztem, láttam könnyes volt.
- Igazad volt Gínával kapcsolatban és hinnem kellett volna neked!
- Miért mi történt? Anyám meddig nem voltam ébren? Apropó anyum tud erről azt egészről?
- 1 hétig nem voltál magadnál, és fölhívtuk de sajna nem tud eljönni mert ha el jön a munkahelyéről akkor kirúgják de mondta hogy ha valami lesz hívjuk. Mikor jöttünk be a kórházba Gína ott volt a rajongók közt és beszólt nekem.
- Mit mondott? – aggódtam.
-- Liam miért mész el? Ha most azonnal nem viszel el randizni baj lesz!- ezt nem bírta szó nélkül hagyni.
- És te erre mit mondtál? Gondolom nem hagytad szó nélkül.
- Nem hát. Most randizni? Most? Most mikor az életem értelme, aki nélkül semmit nem érnék korházban van?
- Jaj de aranyos vagy. Te ki festette ki a körmöm? Ki adta rám a kedvenc pizsimet? És ki hozta a rózsákat?
- A köröm El és Tara műve! A pizsi és a rózsa az enyém.
- Köszönöm szépen! – adtam neki egy puszit. –Mikor mehetek haza?
- Hát azt mondták hogy még egy hét! – akkor bejött a nővér és hozta az ebédemet. A tálcán 3 adag kaja volt. De mivel Tara elment nem kellett volna az a 3 adag. Nem értettem hogy miért nem csak nekem hoztak be kaját de nem baj. Lehet hogy azért mert ő a One Direction énekese. A többiek sajna nem tudtak bejönni de nem baj mert nekem ott volt Liam. Mikor megettük beszélgetni kezdtünk. Egyszer csak azt vettem észre hogy valaki az ablakban áll. Nagyon megijedtem.

Tudom hogy ez nagyon rövid lett de bocsi... Amúgy is az előző meg extra hosszú volt... Remélem tetszik... 3 komi és kövi ha nem lesz meg a három akkor el kell érni a 7 megtekintőt... Puszi:)))

2 megjegyzés: