2012. szeptember 3., hétfő


12.rész

Amikor beértünk Laraval a fa mögé pont akkor érkezett meg Lou is. Jó izzadt volt de ez El-t szerintem nem izgatta.
- Szia!
- Szia. El tartozom egy vallomással. Beszéltem erről Laraval és ő is azt mondta hogy mondjam meg. Szóval, hát én, nem tudlak elfelejteni, de azt sem tudom elfelejteni amit tettél.
- Igazad van és én sem tudlak elfelejteni. Ma is lenne egy divatbemutatóm de nem megyek el mert oda mi mindig ketten mentünk és csak rád emlékeztetne.
- El kell menned. Ha ez segít én is elmegyek veled. Ezt nem szabad kihagynod.
- Köszönöm! – El átölelte Lou-t mi meg előbújtunk.
- Gyertek el ti is… - Laraval egymásra néztünk és igent mondtunk. A többiek is jöttek. Mikor haza mentünk foglaltam repülő jegyet. A lányok fölmentek öltözni mert elvileg valami bál is lesz utána és ide szép ruha kell. A fiúkkal mi is átöltözünk. Aztán csináltunk pár képet is.

Lara:                                                                                Tara:

                               
                                 
El: 
  * El szemszöge*
Annyira jó hogy Lou eljön velem a divatbemutatóra. Még mindig nagyon szeretem és remélem hogy egyszer majd kibékülünk.
- Srácok menünk kell. Itt van a Taxi. – szólt Harry majd mindenki megindult. Az út 3 óra volt repülővel de amúgy autóval 12 lett volna. Nagyon jó volt a divatbemutató főleg az volt a legjobb mikor engem Tarat és Larat is fölhívtak a színpadra hogy mutassuk be a ruhánkat mert annyira gyönyörű.
Lou szinte csak engem nézett. Én is csak őt tudtam nézni de amikor egyszer ránéztem nem figyeltem a lábam elé és leesem a színpadról. Valahogy még felébredtem de utána elájultam. Attól fogva már csak annyira emlékszem hogy fények villognak a szeme előtt. Bevittek a kórházba de csak egy ember maradhatott bent a velem a többieket haza küldték. Lou maradt.
- Szia, hogy érzed magad? – kérdezte.
- Hát egy kicsit fáj a fejem de mi történt mert csak egy nagy csattanásra emlékszem és attól kezdve minden elhomályosodott.
- Leestél a kifutóról, beverted a fejed és elájultál. A többieket haza küldték mert csak egy ember maradhat bent veled. A srácok mondták hogy maradjak én.
- Örülök hogy te vagy itt velem. – mikor ezt kimondtam megcsókolt.


Most csak szeretnék 1 komit és ismét 6 megtekintőt:) Hogy tetszett? :)

2 megjegyzés:

  1. Amúgy néha úgy szoktam hogy megírok előre több részt és ezt pont úgy írtam hogy El és Louis kibékülnek...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó:) tök jó a folytatása♥kövit:)

    VálaszTörlés