2012. szeptember 24., hétfő


26.rész

Este 10 felé járhatott az idő mikor úgy döntöttünk hogy Activityzünk. Liam Tara Harry és én voltunk az egyik csapat a másikban a többiek. Harry mutogatott mikor megzavart minket az 1D telefon.
- Halló… - szólt bele Harry aztán egy percre elhallgatott.
- Értem ott leszünk… - letette – Asszem abba kell hagynunk a játékot és menni kéne aludni mert holnap Amerikába megyünk egy turnéra.
- Mennyi időre mentek? – kérdeztem és közben kétségbeesetten vizslattam végig a fiúkon.
 - 2 hét… - oda ment Tarahoz és átölelte. Látszott rajta hogy szomorú volt. Mindenki szomorúan felbattyogott a szobájába nem is volt kedvünk fürdeni. Csak Harry ment el fogat mosni de nem értem miért a kinti fürdőszobát használta  mikor van a szobájában is.
- Én nem bírok ki nélküled 2 hetet… Inkább szólok a fiúknak hogy nem megyek… Nem értem Poolt miért nem jöhettek ti is velünk… - mondta Liam és elég szomorú arcot vágott.
- De nagy buta vagy… Nem mondhatod le a rajongók számítanak rád/rátok… És majd minden nap beszélünk… Sajnálom hogy nem mehetünk de ez van ezt kell szeretni, mi lenne hogyha egy fél évre kéne elmennetek?
- Igazad van de a fél évet már tuti hogy nem bírnám és szerintem Harry és Lou sem. – csókolózni kezdtünk majd lekerültek a ruháink és megtörtént. Reggel Zayn rontott be hogy indulni kéne…
- Haver…. Itt meg mi a fene folyik?? – gyorsan eltakarta a szemit mert mind a ketten anya szült meztelenek voltunk… Liam gyorsan elém állt…
- Látod ezért nem kéne mindig kopogás nélkül berontani… Most pedig tünés mindjárt megyünk… - Liam adott egy inget amit fél perc alatt csajosabbá tettem, csak úgy tátva maradt a szája. Meg akart csókolni de én elhúztam magam mert így nehezebb lesz elmennie…
- Ne Liam, menned kell!! – könnyes lett a szemem.c
- Mi a baj? – kérdezte és vissza húzott az ölébe.
- Semmi csak minél tovább búcsúzkodunk annál nehezebb lesz elválni. Menned kell! – fölálltam az öléből és felhúztam adtam neki egy puszit és lekísértem. Taranak és El-nek is nehéz volt elengedi szívük választottjától. Majd adtunk még egy-egy puszit a többieknek is és nagy nehezen el mentek. Nagyon üres volt a ház a fiúk nélkülük hiányzott Lou állandó csámcsogása, Niall evése és a morzsák amiket ott hagyott a helyén, Harryből áradó mentolos szag, Zayn tükrei és kölni szaga és Liam csókjai. Most értettem meg hogy milyen egy sztár barátnőjének lenni ilyenkor.
- Csajok mit csináljunk? Nekem semmi humorérzékem. –mondta Tara és lehuppant a kanapéra mi meg mellé.
- Tv-zünk!! – adta az ötletet El. Egész nap csak a Tv ment mindenki pizsiben mondjuk én nem mert rajtam még mindig Liam ingje volt. Néha egyet beleszippantottam mert már volt rajta egyszer és olyan jó illata volt. Este nem volt kedvünk kaját csinálni úgyhogy inkább pizzát rendeltünk. Már untuk a tévét úgyhogy benyomtuk a Titanicot. A végén mind a 3-an elsírtuk magunkat. Úgy döntöttünk hogy elmegyünk aludni. Én elmentem zuhanyozni de nem olyan volt mint mikor Liam is jön velem. Mikor bebújtam az ágyba nem ölelt át senki, rossz volt. Nagy nehezen sikerült elaludnom de Liammel álmodtam ami megint nem volt jó mert egyre jobban hiányzik.

Sziasztok meghoztam az új részt... 2 komi és kövi... Nagyon szépen köszönöm az előzőket is... Bocsi hogy előbb nem hoztam de későn értem haza.... Jó olvasást Puszi

2 megjegyzés: