2013. február 11., hétfő

/Two/

Tumblr_mi21yed83l1rjkj15o1_250_large


Sziasztok. Meghoztam ektek az új részt. Remélem tetszeni fog és az elkövetkező pár részhez apum adott ihletet :D És mivel beteg lettem sűrűbben hozok nektek részt :))
A kövi rész: 2-3 komi és 130 megjelenítés után jön.


-----------------------------------------------------------------&---------------------------------------------------------------------------



- Anya. - kiabáltam neki és gyorsan ide is szaladt.
- Mi a baj?
- Vért köhögtem és rosszul vagyok. - mondtam és egy szúró érzést éreztem a tüdőmben majd minden elsötétült és már csak a mentő hangját hallottam.

/Eközben Londonban a One Directionnél/
/Louis Tomlinson/


- Harry add vissza Kevint! - parancsoltam legjobb barátomra akinek szokás szerint szavaim egyik fülén be másikon ki. Lassan elindultam felé, de hirtelen a földre rogytam és egy kép jelent meg előttem ahogy anya ül be a mentő autó hátuljába ahova egy lányt tesznek be aki csövekre van rákötve. Már megint ez a fura érzés, ezek a rosszulétek és képek egyre felerősödnek és nem tudom mitől van. Csak jönnek és egy perc múlva kutya bajom sincs.
- Lou jól vagy? - kérdezte Liam majd oda jött hozzám és felsegített.
- Persze, csak megint ez a fura érzés. - mondtam.
- Milyen fura érzés? - kérdezte Zayn.
- Eddig hetente, de mostmár naponta jönnek ezek a fura érzések és mindig bevillan egy kép anyáról és egy lányról.
Most egy mentőben voltak.
- Haver, szerintem hívd fel anyudat. - javasolta Niall és hallgattam a tanácsára. Tárcsáztam anya számát.
- Szervusz kisfiam. - hallottam meg rekedtes, szomorú hangját amin észre vehető volt hogy sírt.
- Szia. Miért sírsz? És miért vannak látomásaim rólad és egy ismeretlen lányról.
- Az a lány az ikertestvéred és szörnyen beteg. - mondta és a szemembe könnyek gyültek. Megsemmisülve rogytam a földre ismét.
- Van egy ikertestvérem? - kérdezte másr sírva.
- Igen, azért vannak ezek a látomások mert megérzitek ha a másikkal valami baj van.
- És milyen beteg?
- Élet és halál közt van. - most már zokogtam mint egy 5 éves kisgyerek aki nem kapja meg a lufiját amit megígértek neki.
- De most inkább az élethez közelít. - tette hozzá és szívverésem kicsit lassabra váltott, de még mindig majd kiugrott a helyéről. Túl sok információt kaptam ebben a 2 percben.
- Hol vagytok most?
- Most megyünk be Londonba az MBS kórházba.
- Azonnal indulok én is. - mondtam és letettem a telefont.
- Lou hova mész? - kérdezte Paul.
- A tesóm kórházban van.
- Nem mehetsz.
- Nem hallottad a tesóm kórházban van! Élet és halál közt van oda kell mennem. - ordítottam vele.
- Sajnálom, de nem engedhetlek el. Ha most nyilvános helyre mész kirúghatnak. És még is mit mondasz a sajtónak?
- Tudod mennyire nem érdekel a sajtó?
- És különben is koncertetek van. - mondta és berángatott az autóba majd elindultunk az arána felé ahol a koncert lesz. Elegem van már Paul-ból. Azt hisz ő az apám aki parancsolhat nekem mikor nem. Felnőtt férfi vagyok aki tud vigyázni magára és nem kell neki bébi csősz. Duzzogva szálltam ki a kocsiból és indultam meg az öltöző felé. Idegesen vettem le ingemet és ey csíkos pólót húztam föl.
- Lou jól vagy? - kérdezte Harry és leült mellém.
- Nem. - válaszoltam ingerülten.
- Meg kell értened Pault is. 3 gyereke van és ha nem teszi azt amit mondanak neki kirúgják.
- De akkor is az ikertestvéremről van szó. Akiről 20 évig nem tudtam semmit.
- Elhiszem, szar lehet. De meg ke...
- Srácok kezdés. - szólt be egy csaj. Kirohantunk a színpadra és énekelni kezdtünk. Miért van az hogy amikor az embernek semmi baja nincs és szomorú számott hall nem is érez közben semmit és mikor baj van egyből a sírás kerülgeti? Hát ez volt velem is. A Moments egy szerelmes szomorú dal, de nekem most más jutott eszembe. Miért 20 után kell ezt megtudnom? A koncert nagyon lassan telt, de valahogy sikerült végig szenvedtem. Tudom hogy szörnyű voltam és hogy ezzel csalódást okoztam a rajongóknak, de nem tudok másra gondolni csak arra hogy a Tesóm Beteg.
- Lou haver. Ne törd magad. Mi van ha nem is a tesód?
- Ezt meg hogy érted? - kérdeztem és értetlenül néztem Liamre.
- Hát ha az lenne akkor hogyan tudták volna eltitkolni előled?
- Nem tudom. Furmányos szüleim vannak.
- Lou, szerintem nem a tesód. - mondta Zayn. Talán igazuk van, de fene se tudja. A napokban sajnos nem érek rá így nem tudok bemenni hozzá, de kezdek megbékélni a gondolattal hogy vajon tényleg nem a tesóm?!

És szeretétek tőletek most bővebb komikat kérni hogy milyennek látjátok ezt a törit, és hogy szerintetek mi jön ki belőle?

4 megjegyzés: