2013. február 9., szombat

31.rész ~ Az utolsó




Sziasztok. Egy kicist rövidd lett, de sajnálom és remélem a tartalma kárpótol benneteket. Köszönöm a 10400 oldalmegjelenítést nagyon boldog vagyok... És remélem az utolsó rész alkalmából komiztok nekem egyet. Az előző részhez is nagyon köszönöm őket, nagyon sokat jelent ez nekem. :D Az új törim első 4 része már kész van úgy hogy ha kapok komikat hozom azt is ;´)

--------------------------------------------------------------&--------------------------------------------------------------

- Ne kérlek ne menj. - mondtam.
- Meg kell néznem hogy ki az. - mondta és elindult. Ujjabb kopogás hallatszott, de az már erőteljesebb volt és szinte dörömbölésbe ment át. Mikor kinyitotta az ajtót a srácok toporzékoltak ott.
- Már azt hittem soha nem akarod kinyitni az ajtót. - ordított Harry majd mind az 5-en beszaladtak. Emő felszaladt a wc-re. Niall a hűtőhöz. A többiek pedig leültek a kanapéra.
- Liam. Valaki még áll az ajtóban. - mondtam reszketve. Liam lassan megfordult és ott állt teljes életnagyságban Danielle Peazer egy késsel a kezében.
- Dani mire készülsz? - kérdezte Liam idegsen és közben hátrálni kezdett.
- Megmondtam hogy szakíts vele. Ha nem tetted meg akkor meg kell hogy bosszuljam. - mondta egy hatalmas vigyorral az arcán.
- Na Kim te kezded? - kérdezte és elindult felém. Már elég közel járt és Liam is régen kapcsolt.
- Jön Superman. - ordított Lou és ráugrott hátulról Danire aki a fölre zuhant és Lou ráült.
- Louis szállj le róla. - parancsolta neki.
- Azt nem tehetem mert akkor bántanád Liaméket, de ha kitalálod a jelszót akkor leszállok rólad.
- Eleanor.
- Hülye azért én sem vagyok.
- Srácok nem láttatok egy kést? - jött be Niall és mikor megpillantotta Dani kezében felcsillant a szeme.
- Oh kösz. - vette el tőle és félbevágta vele a szendvicsét majd nyugodtan tömte magába. Dani idegesen ugrándozott, ordítozott és ficánkolódott Lou alatt de annak esze ágában sem lett volna leszállni róla aminek örültem. Harry a rendőrséggel beszélt, Zayn Emőt vígasztalta, Niall evett és én Liam karjaiban reszkettem. Amint kiértek a rendőrök elvitték Dani-t akiről megállapították hogy dührohamot kapott.
- Kicsim nyugodj meg. - mondta Liam miközbe az ágyra fektetett és betakart.
- Nekem ez akkor is magas. Rátámad élete nagy szerelmeré, nem inkább boldog lenne hogy te bldog vagy. - mondtam, de ő nem szólt semmit. Közelebb húzott magához és úgy aludtunk el.

/4 évvel később/


- Kicsim fújd el a gyertyát! - mondtam 3 éves kislányomnak aki boldogan teljesítette a kérésemet.
- És ti is srácok. Boldog 8-dik évfordulót One Direction.- mondtam és közben az 5 fiú felé fordultam. Hát igen 8 éve hogy össze álltak. Amy a banda 4-dik évfordulóján született meg.
- Amy mondd hogy One Direction. - guggolt le hozzá Harry.
- Vin Duraction. - mindenki nagyot nevetett. Ez az egy szó amit nem nagyon tud szegény kimondani, de kétlem hogy sokáig hisz a srácok nap mint nap gyakoroltatják vele. Amy születése után 3 hónappal Liammel megtartottuk az esküvőt és azóta boldogan élünk hármasban. Lou és El is követte a példánkat és ők is össze házasodtak és 1 hónap múlva megszületik a pici répaimádó kicsijük. Zayn és Emő is össze hoztak egy kislányt aki most volt 2 éves és tetőtől talpig hasonlít az apjára. Imádja a tükröket és persze a haját. Nial és Harry, hát igen ők azok akiknek még csak barátnőjük van, de azt vélik minek elsietni a dolgokat. Boldogan gondolok vissza a 6 évvel ezelőtti életemre amikor még nem gondoltam hogy ez lesz a jövőm. Megérte lemenni arra a koncertre és harcolni. Harcolni a szerelmemért aki mindent megtesz értem és Amyért, hisz egy csodálatos ember. Idő közben belőlem is énekes lett és egész nagy rajongótáborra tettem szert. Talán Amy is követi a példánkat hisz Liam már most tanítgatja neki a hangokat. A fiúk már hónapok óta kérlelnek hogy legyek én a banda 6-dik tagja, de igent még nem mondtam. Erre az életre ami nekem megadatott sokan irigyek és meg is értem hisz én is az lennék. Tökéletes élet, tökéletes rajongók, tökéletes barátök, tökéletescsalád, de ami a legfontosabb hogy nekem van a legtökéletesebb férjem. Remélem az én életem mindenkinek útmutatót ad hisz Liammel mind a ketten féllábbal a halálban voltunk és most Én vagyok a világ legboldogabb embere.
Köszönöm Onde Direction.
Köszönöm Liam Payne

8 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett remélem írsz majd egy új törit!

    VálaszTörlés
  2. awwwwww <3 annyira aranyosak!!! <3 kár h vége..:( de örülök is..:D mivel jön a mááásik!! xD
    Xxx Vicky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kár:D bizony jön lassan hozom is a bevezetőt :)

      Törlés
  3. Nagyon szupi imádtam :D Remélem még ma fel teszed az új törid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Hát holnap biztos fel teszem, de lehet hogy most a bevezetőt :D

      Törlés
  4. Nagyon jó lett várom a kövi törit.
    Louisos lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D És lassan kint lesz:)
      És hát Lou-s is kap főszerepet...

      Törlés