2013. február 15., péntek

/Four/





Sziasztok. Itt az új rész. Köszönöm a komikat és ennek hála ez egy hosszabb rész lett :)
Nincs sok hozzá fűzni valóm. Kaptam egy blogtól kritikát, így sok változás lesz a blogon. :D
A kövi: 3-4 komi és 150 megjelenítés után jön ;) Puszi

-----------------------------------------------------------------------&----------------------------------------------------------------------


NAPLÓ... Már kicsi korom óta ez az egyetlen "ember,, aki meghallgat anya után. Ide akármit le tudok írni, bánatot, szomorúságot és örömet. Örömből 19 év alatt kevés jutott nekem, de ami még is jutott annak jobban tudtam örülni. Ebbe a naplóba 10 éves koromtól kezdve minden bele van írva, s ha ezt valaki elolvasná egy őrült, de még is kedves, szerethető lánynak találna. Megkértem anyát hogy hozza be nekem és meg is tette. Ma dolgoznia kell, és ismét egyedül vagyok. Ed-el nem beszéltem már 3 napja, de hidegen hagy. Mostanában nem foglalkozik velem ellentétben Liammel aki rendes és mindig bejön hozzám. Amint kinyitottam a szememet, benyúltam az ágyam dunyhája alá és kihúztam a rózsaszín naplómat. Egy üres oldalhoz lapoztam és írni kezdtem.
"Kedves naplóm.
 Miért ilyen nehéz az élet? Minden nap felteszem magamban ezt a kérdést, de 3-4 napja már nem. Mióta Liam velem van nem. Minden nap mosolyt csal az arcomra és felvidít. Mióta barátok vagyunk az állapotom is jobb lett. És vajon Ed szeret-e még? Ebben már nem vagyok biztos, de én még mindig érzem azt a szikrát ami mindig is megvolt köztünk. Amikor meglátom belüről egy bizsergő, de egyben meleg érzés tölt el. És ezt már 3 napja nem éreztem. Első nap hihetetlenül össze tört a szívem és nem találtam a helyemet, de ahogy Liam nap mint nap bejött és foglalkozott velem ez a fájdalom elmúlt.,,
- Szia Brooki! - jött be nagy mosolyal az arcán Liam.
- Szia Liam. - mondtam és a naplómat a takaró alá csúsztattam nyitva.
- Az mi volt? - mutatott a kezemre ami a hátam mögött volt.
- Semmi.
- De láttam valami rózsaszín kis könyv.
- Az csak a naplóm.
- Oh, bocs. És hogy vagy hercegnő?
- Egész jól. - mondtam. - És te?
- Hát, holnap délután már mehetek ki. - mondta szomorúan.
- Én még itt leszek péntekig.
- De ha ez csak egy nátha volt akkor miért kell ennyi ideig itt lenned? - kérdezte értetlenül, majd leült mellém az ágyra.
- Én sem értem. - mondtam neki. 4-dik hazugság. Miért hazudok egy olyan embernek akit szeretek?
- Még meg sem kérdeztem. Hova jársz suliba?
- Magántanu... Már mint.. - dadogtam.
- Magántanuló vagy?
- Igen. - vallottam be.
- De miért? - kérdezte.
- Hát... Tudod anyum az egyik zene csatorna elnöke és mindenki csak kihasznált. Nem engem akartak megismerni és ezért inkább kiiratkoztam. - életemben nem hazudtam még ennyit.
- Akkor téged is sokan kihasználhatnak. Jó végre egy olyan emberrel beszélgetni aki mind ezt megérti. - mondta és közben megint egy csábos mosolyt festett föl az arcára.
- Bizony. - mondtam és nekem is sikerült egy hamis mosolyt erőltetnem magamra.
- Szia Medinson. - jött de Mr. Oliwers.
- Hello. - köszöntem.
- Liam, hát te? - kérdezte tőle.
- Én Brookhoz jöttem elbúcsúzni.
- Milyen Brook? Ő itt Medison.
- Oké azt hiszem most magatokra hagylak titeket. - mondta és kiment.
- Liam meg tudom magyarázni. - fordultam felé. Ő teljesen le volt döbbenve amit megértek. Vagy 9-szer hazudtam neki az elmúlt napokban, de nem akartam.
- Szóval végig csak játszottál velem? Minden amit mondtál hazugság volt? Nem is vagy beteg? Fogadok hogy paparazzi vagy.
- Nem vagyok az. Beteg vagyok! És meg volt rá az okom hogy hazudjak.
- Tévedtem veled kapcsolatban, azt hittem más vagy, de nem. Ugyan olyan vagy mint a többi lány.
- Liam kérlek. Had magyarázzam meg. - mondtam neki sírva.
- Nem. Te Liammel akartál össze barátkozni, nem velem. - mondta, felállt és az ajthóz ment majd kinyitotta azt.
- Légy jó hercegnő. - mondta szemrehányóan és közben megforgatta a szemét majd elment. Ki akar törölni az életéből , de nekem nem megy. Olyan iszonyú bűntudat mardosott belülről hogy azt el sem lehet mondani. Eddigi életemben ő volt a legjobb barátom és most elvesztettem.
- Medison mi volt ez az egész? - jött be anya is és Liam felé mutatott már mint csak arra amerre ment.
- Hazudtam Liamnek sokmindenről.
- De miért?
- Azt akartam hogy végre legyen egy normális barátom. És mivel Liam sztár azt hittem el megy és nem tudja meg és többet nem is látom. De ez nem így történt.
- Akkor félre ismerted őt. Liamnek aki egyszer a barátja lesz az örökre az is marad. Ő mindig keresi a régi barátait.
- Mind egy nem fontos.
- Hívd föl Ed-et. - javasolta és belőlem még jobban kitört a sírás.
- 4 napja szakítottunk.
- Miért?
- Féltékeny volt Liamre. - mondtam. Elvesztettem számomra 2 fontos embert is és ki tudja mikor fogom őket látni újra, ha látom őket még valaha.

/Liam Payne/

Medison. Ilyen csodálatos lányt még soha életemben nem láttam. A világ legjobb barátja Volt. Vagy is szeretném ha még az lenne, de nem tudok neki megbocsájtani. Hazudott amit utálok. De a kisugárzása megfogott. Félénk, de még is mindig mosolyog. Nem csodálom hogy Edward is szakított vele, ki tudja miket hazudozott neki is. Szinte futottam a szobám felé, és minden ajtót becsaptam magam után. Hihetetlen idegesség uralkodott rajtam. Ahogy beléptem a szobába kinyitottam a kis szekrényem fiókát és kivettem belőle a kék kis naplómat. Igen én is naplót írok. Tudom giccses dolog egy fiútól, de így szeretnek az emberek. Elkezdtem belőle kitépkedni a lapokat amik Brookról vagy is Medisonról szóltak. A dalok amiket ebben a pár napban írtam mind a barátságunkról szóltak, de soha nem fogom őket eljátszani.
- Hello haver. - köszönt Harry és utána sorba jöttek be a srácok.
- Mi ez a papírhegy? - mutogatott Niall felém.
- Semmi. - mondtam unottan és gyorsan eltüntette őket.
- Hogy vagy? - kérdezte Zayn.
- Szarul, de büszkén.
- Csaj, mi? - nézett rám nagy szemekkel Harry.
- Igen. Az ember azt hinné megbízhat valakiben. Azt hiszi megtalálta a másik felét, de mikor minden kezd klassz lenni elveszíti. - fakadtam ki.
- Szóval hazudott neked? - kérdezte Lou a háttérből. Végre beszélni hallottam.
- Pontosan. - ez a 4 srác mintha a lelkembe látna. Mindig is ilyen barátokra vágytam akik meghallgatnak, és ha rádnéznek már tudják mi bajod van. Medison is erre vágyott.

8 megjegyzés:

  1. Jó lett:)
    de remélem kibékülnek :D
    és Lou találkozzon a tesójával :)
    kövit ♥
    Emő voltam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Emö :)
      minden kiderül a következö részekben :P
      sietek <3

      Törlés
  2. Ne már mikor jön a nagy koppanás hogy:
    - Te a tesóm vagy?
    -Igen aszem nem.
    Már várom a kövit.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupi kérlek Nessz siess :)

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég!!
    Nagyon tetszett ez a rész!!
    eszméletlenül imádom *-*
    Nagyon várom már hogy Medison kimagyarázza magát Liamnél
    és hogy végre találkozzon Louissal
    xoxo tekla<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Én pedig annak örülök hogy tetszett... es nem is biztos hogy kimagyarázza magát, de még minden megtörténhet :)))) <3

      Törlés