2013. március 23., szombat

/Nineteen/





Sziasztok. Sajnálom hogy eddig nem volt rész, de össze kellett szednem a gondolataimat, mert írtátok hogy tényleg nem kellett volna Liam-nek így kiakadnia... Igazatok van, és nem tudtam hogy hogyan írjam még is meg! Hát nem tudom hogy ehhez a részhez mit fogtok szólni, de remélem tetszeni fog és kérlek KOMMENTELJETEK mert most NAGYON szükségem van a kritikátokra...
NEM KELL KÓDOT ÍRNI KÉRLEK KOMIZZATOK!!!!
A kövi rész: 5 komi és 200 megjelenítés után jön...

--------------------------------------------------&--------------------------------------------------------

*Medison Tomlinson*

Talán még sem kellett volna elmondani neki.
Jobb ötlet lett volna hallgatni, és csöndben fájlalni a szívemet. Liam kitörését akkor sem értem. Egy csókon nem tudom miért akadtunk ki ennyire, de én hiába keresem nem veszi föl a telefonját. Mrs. Wilson csak magyaráz nekem, de egy szót sem értek belőle. Teljesen máshol jár az eszem.
- Medison, mi a baj? - tért el a történetétől.
- Semmi. - mondtam még mindig magam elé meredve.
- Látom rajtad, nekem nem tudsz hazudni. Pelenkás korod óta ismerlek! Liam-mel van baj igaz?
- Honnan tud Liam-ről?
- A kis unokám is nagyon szereti ezeket a fiúkat és tegnap mesélte hogy együtt voltatok, de szét mentetek.
- Igen. Szörnyű, és az a legnagyobb baj hogy semmire sem tudok koncentrálni.
- Ennyire min tudtatok össze veszni?
- Niall a legjobb barátja belém szeretett és megcsókolt. De Liam-nek csak ennyit mondtunk el. Sajna több is történt, magamnak sem merem bevallani, de miután megtudtam azt hogy Dani-vel még találkozgat bosszút akartam rajta állni. Ez a kapcsolatunk elején volt és akkor Niall még nem mondott semmit. Sem azt hogy szeret, semmit. De most a csók után kinyögte hogy belém szeretett.
- Jobban tennéd, ha elmondanád Liam-nek, de azt is hogy tudsz róla és Dani-ről.
- Ez az egész kapcsolat hazugságokra alapul! Nem tudom mi legyen. Nem merem bevallani neki mert tudom hogy nem bocsájtana meg és azt a kevés időt ami hátra van szeretném Vele együtt tölteni!
- Te tudod kincsem, de remélem mindent ésszel csinálsz! - mondta és vissza tértünk a matekhoz.

/2 nappal később/


Eltelt 2 nap és hiába hívom, nem veszi föl. Elhatároztam hogy nem keresem, de nehéz.
Bekapcsoltam a gépemet és felléptem twitterre. A követőim száma napról napra több lesz, és a levelek is sűrűbben jönnek. A kis boríték mellett megpillantottam a kék pontot. Unottan kattintottam rá és néztem meg ki írt. Ahogy görgettem lefelé az egeremmel megpillantottam az Ő nevét. Rákattintottam és boldogan olvastam az üzenetét.
Real_LiPxo: Az ember mindig mindent okkal tesz. Hiába minden ha már megtetted, nincs vissza út és én megértelek.Ahogy elmondtad a személyiségét, és a tetteit biztos vagyok benne hogy még mindig szeret csak nem tudja mit tegyen.
TommoSister: Igazad van, de nem mondtam volna el neki soha. Ha a barátja nem csókol meg akkor nem érzem azt hogy most telt be a pohár és hogy el kell mondanom.
Real_LiPxo: Hidd el, van remény. Titkos hamupipőkém, kinek még igazi nevét sem tudom, szeretném megismerni becses személyiségét!
TommoSister: Oh, szóval már költőies nyelven beszélsz?
Real_LiPxo: A te kedvedért bármit! De most komolyan, tényleg szeretnék veled találkozni. Szóval találkozzunk a Big Ben melletti parkban. A park közepén van egy tó és azon egy híd vezet át. A jelszavunk pedig legyen a nevünk. És mondjuk kettő körül, én várok rád!
TommoSister: Küldetésre megyünk hogy jelszó is kell?
Real_LiPxo: Kérlek Hamupipőke!!!
TommoSister: Eldöntöm holnapig. Ha fél 3-ig nem megyek akkor nem is fogok!
Enyém volt az utolsó szó s többet nem beszélgettünk. Real_LiPxo számomra olyan int Liam. Megért és vele is ugyan az történt ami velem. Vagy talán azért látom mindenkiben ŐT mert még mindig szeretem és nem tudom nélküle élni. Egyedül csak a csókot tudja, de azt hogy én és Niall együtt voltunk még nem. Szörnyű ezt kimondani, de megtörtént és tovább kell lépnem. el kell fogadnom hogy Liam nagyon kiakadt a csók dolgon. El kéne neki mondanom, de ő sem kötötte az orromra hogy Dani-vel találkozgat és ki tudja miket csinál.
Nem, nem szabad őt támadnom. A legfőbb oka hogy Niall-lel megtettük az volt hogy rajtakaptam ahogyan Dani üzenetet küldd neki. Borzalmas érzés volt mikor olvastam azt hogy hol és mikor találkozzanak.
Lementem a nappaliba Mrs. Wilson várt rám nagy szeretettel és bele is vágtuk magunkat a tanulásba.
Eldöntöttem, találkozni fogok vele. Ebben a pillanatban a gyomrom zakatolni kezdett és a pillangók is jelentkeztek, a toromban a gombóc egyre nagyobb lett. Hányingerem lett, a fejemben pedig minden Liam-mel együtt töltött idő lejátszódott.

/Másnap/


Felhúztam egy cica nadrágot, és egy hosszabb kapucnis fölsőt. A telefonomat beraktam a felsőm zsebébe és felhúztam a kapucnit is a fejemre. Mindig mindenki akivel találkozok elkezdni kérdezgetni a Liam-mel való kapcsolatomat, de én nem szívesen mesélek róla. Felhúztam egy napszemüveget is. Az emberek ezért is hülyének néznek, hogy 10 fokban minek a napszemcsi, de mikor vagy 20 fotós fényképez a vaku nagyon vakító tud lenni. Elindultam a parkba, és közben vagy 10 rajongó állított meg. Elértem a parkba, a hídhoz és nézelődni kezdtem. Sehol senkit nem találtam.
Igen ez jellemző. Megint átvágtak. Elindultam hátrafelé, de azonban valakinek neki mentem és elestünk.
- Oh, nagyon sajnálom! - mondtam és felsegítettem a napszemüveges, kapucnis fiút.
- Semmi baj. - mondta. Olyan ismerős volt a hangja. A teste, a ruhája. Nem, az nem lehet. Med állítsd le magad. Ő NEM Liam.
- Kire vársz ilyen hidegben? - szólított meg.
- Öhm. Egy barátomra, megbeszéltünk egy találkozót... - mondtam mire ő levette a szemüvegét és.....

11 megjegyzés:

  1. szia, most lehet en vagyok ahulye de niallal mikor fekudt l medison? egyaltalan lefekudtek vay en ertettem vit felre? na mind1 nagyon tetszett ez a resz ;) es remelem liam volt a szemcsi alatt ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia... na jo most lelovom a poent....
      Elmondom mi volt, eltitkoltak es nem akartak el mondani senkinek ezert derult ki most... nem tudom hogymost mi van velem, denagyon nem megy mostanaban az iras....sajnalom es köszönöm a komit...

      Törlés
  2. Jaj istenem most nagyon fel csigáztál siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Orulok hogy tetszett de igazuk van a tobbieknek mert nagyon ossze zavartam ezt az egeszet... koszonom esprobalok sietni es hogyjo is legyen minden :))

      Törlés
  3. hello....igen jó a volt ez a rész,siess a kövivel:) amúgy azt én se értem teljesen,h medison meg niall között mi történt a csókon kívül,de mind1 így is nagyon klassz a sztori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia... koszonom es csak most derult ki az hogy egyutt voltak mert nem akartak elmondani senkinek es ezert most mondtak el.... köszönöm de akkor sem tudomhogy meg is hogyan csinaljam, mert mindig ossze zavarlak titeket.... igerem ossze szedem magamat hogy jobban csinaljam... :) de köszönöm a kommentedet es azthogy olvasod es velemenyt irsz nekem...

      Törlés
  4. Na ezt nem hiszem el... pont most hagyod abba??
    Adok en neked majd :P
    kovit gyorsan ♥
    most vagy Liam lesz vagy Mednek a regi pasija :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen pont most...
      hehe nem fog elkapni es akkor nem tudok kapni :PP
      sietek vele igerem, probalkozom... :P

      Törlés
  5. Imadom nagyon jo <3 Remelem med es liam kibekulnek es tovabbra is boldog lesz minden
    Imadom <3 <3 hamar hozd a koviit ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi szepen...
      minden kiderul majd a kovetkezo reszekben... orulok nagyon hogy tetszett es igerem sietek :)))<3

      Törlés