2013. március 20., szerda

/Eightteen/




Hello! Itt az új rész, remélem tetszeni fog és kapok komikat is....Köszönöm az előző részhez kapott 5 kommentet!!!
Olvassátok barátnőm blogját, megéri : Katt ide
Kövi rész: 5 komi és 220 megjelenítés után jön!:)


--------------------------------------------------&--------------------------------------------------------

A telefonom vagy 100-szor megcsörrent és mindig a 5 fiú arcképe mosolygott rám. Most egyedül akartam lenni, de nem sikerült most sem. 2 rajongó jött oda hozzám.
- Liam kérlek alá írnád nekem? - dugott az orrom alá egy papírt. Én alá írtam mind a kettőnek majd elmentek. Kezd elegem lenni a narancsléből így rendeltem egy pohár wisky-t. A vesém miatt tudom nem lenne helyes, de most az egyszer erre van szükségem. Még soha egy szerelmi bánatom sem késztetett erre, de most igen.
Miért a legjobb barátommal kellett ezt tennie? Miért nem mondta meg hogy már nem szeret engem? Nekem kell kimondanom a fájó szavakat, és nekem kell szakítanom kell vele.
A zsebembe kutattam pénzért majd indulni készültem.
- Szépfiú, melyik lány tette ezt veled, hogy narancslével próbálod leinni magadat? - kérdezte a pultos nő.
- Ezt meg hogy érti?
- Látszik hogy nagyon szereted a lányt. És ismerem is. Medison csodálatos lány és ne hagyd elmenni, mert ha egyszer hagyod, többet nem kapod vissza. Liam ne engedd el!
- Honnan tudja hogy ki vagyok? És honnan ismeri Medison-t? - kérdezte.
- Days barátnője vagyok és ő mesélte hogy kivel jár az ő kicsi lánya.
- És most maga szerint mit kéne tennem?
- Erre neked kell rájönnöd! - mondta és ment a további asztalaihoz.

/Otthon/

Lassan léptem be az ajtón és megpillantottam Medison kisírt szemeit. Mikor megpillantottam minden haragom és dühöm elszállt. A karjaimban akartam tudni, de erősnek kell lennem és nem hagyhatom.
- Te még mit keresel itt? - kérdeztem gorombán.
- Liam kérlek, beszéljük meg!
- Én erről nem akarok beszélni. Menj el innen és többet ne lássalak meg! - tudom hogy most fájdalmat okoztam neki, de ő is nekem. Kiszaladt a házból és gondolom haza indult. Zayn utána indult én pedig felmentem a szobámba. A lépcső tetején megálltam és vissza fordulni készültem. Lou-t pillantottam meg a hátam mögött és idegesen tolt be az egyik szobába.
- Ezt olvasd el! - mondta és a kezembe nyomott egy levelet.
" Eldobtad őt. Eldobtad azt a lányt, aki az életénél is jobban szeret.
Eldobtad azt a lányt, aki az egész világot benned látta.
Eldobtad azt a lányt, aki keresztül ment a poklok poklán és csak miattad nem adta föl.
Eldobtad azt a lányt, aki még mindig a életeként kezel téged.
Eldobtad azt a lányt, aki még akkor is neked hitt mikor mások a te állításoddal ellent mondtak.
Eldobtad őt, tudod mit? Most elvesztetted ŐT!,,
Ez a kis idézet pontosan rám illet rám s Medison-ra. A borítékban még egy levelet is találtam amit Ő írt.
" Kedves Liam.
Fájó szívvel búcsúzom el tőled. Tudtam hogy el fogsz küldeni.
Tudtam hogy hiába is szeretlek már nem tudsz nekem megbocsájtani.
Megértelek hisz nem kellett volna ezt tennünk. Annyira kérlek hogy 
Niall-re ne haragudj. Nem tehet róla hogy érzései vannak és ezt tettük.
Eljöttem és többet nem megyek vissza, csak egy feltétellel. Ha ebben az 1 hétben
keresel engem, akkor nem lépek ki örökre az életedből. Sajnálok mindent, de ennek így jobb lesz.
1 hét múlva talán újra együtt leszünk!
Egyet soha ne felejts el!
Én mindig is szeretni foglak...
Medison!,,
Sírni lenne most kedvem. Könnyes szemmel néztem Lou-ra aki megvető pillantással nézett rám.
- Niall is nagyon sajnálja, de nem mer veled beszélni. - mondta.
- Nem haragszom senkire egyedül csak Med-re. Egyszerűen nem tudom elhinni hogy ezt tette. Pont Ő. Pont az a személy aki az életemet is jelenti.
- Liam! Akkor emlékezz vissza arra mikor össze jöttetek. Dani-vel még akkor is találkozgattatok és elcsattant egy csók is... Emlékszel?
- Igen. - mondtam és az emlékek előtörtek.
A parkban álltam és ekkor megcsörrent a telefonom.
- Szia kicsim!
- Liam hol vagy? - hallottam meg Med hangját.
- Mindjárt indulok haza! - mondtam és letettem. Ekkor megláttam ŐT közeledni. Barna, göndör haja a széllel dacolt s vékony lábait a feszülős nadrág nagyon kiemelte. Nagy mosoly terült az arcára mikor oda ért hozzám. Egy-egy puszival köszöntöttük egymást, s leültünk a padra.
- Annyira hiányoztál! - mondta és hozzám bújt. Olyan jó volt újra érezni rózsához hasonló illatát és vattacukor illatól haját.
- Te is nekem! - mondta. Ezzel megcsalom Med-et, de ez volt az utolsó. Arcunk egyre gyorsabban közeledett a másikéhoz és megcsókoltam.

Tisztán emlékszem arra a napra, de el akartam felejteni. Lou még is megint emlékeztetett rá.
- Mindenre emlékszem!
- És szerinted Ő mit tenne ha ezt megtudná? - kérdezte.
- Kiadná az utamat, de én azt a csókot nem akartam...
- De még is megtetted! Liam szereted?
- Milyen kérdés ez? Persze hogy szeretem, de Niall a legjobb barátom.
- És nem szerelmesek egymásba.
- Niall szereti ŐT.
- De neki ott van Amy, akivel ma elment randizni. Liam gondolkozz ezen. Med nagyon makacs lány, és ha egyszer Őt eldobják nehéz lesz vissza kapni! - felállt és egy kicsit megbokszolta a vállamat, majd kiment.
Megint egyedül vagyok a gondolataimmal és megint minden eszembe jut. Attól a naptól fogva utálom magamat, mikor Dani-t is szédítettem miközben Med volt a barátnőm. Nem szabadott volna ennyire kiakadnom, de még is nagyon fáj. Nekem az a csók semmit sem jelentett, és nem csókoltam vissza, de Ő igen.

A telefonommal kezdtem babrálni és felléptem twitterre. Minden rólam és Med-ről szólt..
" Ő is csak egy futó kaland volt Liam számára. A csaj nem szerette Liam-et... Ő is belépett az ex csajok csoportjába..,,
Mindig a mi életünk a központ. Lassan már az is felkerül a netre ha wc-re megyek. A sok kép ami rólunk volt fent, mindent eszembe juttatott. A szép napokat, csodálatos éjszakákat és mindent. Eldobtuk magunktól a problémát s nem próbáltuk megoldani. Haza ment, de az emléke, az illata, és az össze tört szíve még mindig itt van velem. De nem csak ő van össze törve hanem én is.

12 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon, bár még mindig úgy gondolom hogy Liamnek nem kellett volna ekkora ügyet csinálnia belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, es lehet hogy tenyleg nem igy kellett volna megirnom!!!! Sajnalom ha nem tetszil annyitra emiatt.

      Törlés
  2. Nagyon jo lett imadom hamar hozd a koviit <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. szerintem jól írtad meg :D siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó lett:)
    Nagyon értesz te ehhez ;)
    De béküljenek ki :D
    kövit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Értek????? De köszö imádlak Emő :)
      Majd kiderül.. sietek <3

      Törlés